تاریخ دقیق کنفرانس مطبوعاتی سونی در نمایشگاه CES 2016 به تایید رسید.

15
۷,۶۱۱

p2
اگر به خاطر داشته باشید حدود دو هفته قبل اسنادی از سونی به بیرون درز کرده بود که تاریخ کنفرانس مطبوعاتی این شرکت در نمایشگاه سالانه CES 2016 را بر ملا میکرد. حالا و بعد گذشت مدت زمان کوتاهی، سونی به طور رسمی تاریخ برگزاری کنفرانس مطبوعاتی را مشخص کرد.

نمایشگاه سالانه CES هر ساله در اولین روزهای سال میلادی و در شهر لاس وگاس برگزار میشود. سونی معمولا هر سال در این نمایشگاه حضور داشته و محصولات مختلفی را از خود به نمایش میگذارد. امسال نیز سونی قصد دارد با دست پر وارد این نمایشگاه شده و در حوزه های مختلف محصولاتی جدید را معرفی کند.

کنفرانس مطبوعاتی سونی در این رویداد همانطور که پیش از این نیز در اسنادی افشا شده بود در روز ۵ ژانویه (۱۵ دی) و از ساعت ۱۷ به وقت محلی برابر با ساعت ۴:۳۰ بامداد به وقت تهران آغاز خواهد شد.

سال گذشته سونی در بخش موبایل هیچ گوشی هوشمندی را به این نمایشگاه وارد نکرد اما امسال و از تیزر منتشر شده میتوان حدس زد که بخش موبایل نیز در این رویداد حضوری فعال خواهد داشت. بر اساس گمانه زنی ها سونی علاوه بر گوشی هوشمند، محصولات دیگری همچون هدست، اسپیکر، تلویزیون، هدست واقعیت مجازی و … را برای این رویداد آماده کرده است.
gsmarena_001
طبق معمول همیشه سایت تخصصی اکسپریا این رویداد را نیز به طور زنده پوشش خواهد داد. علاقه مندان به سونی باید در روز ۱۵ دی ماه سحر خیز باشند تا از ساعت ۴:۳۰ بامداد وبلاگ نویسی زنده کنفرانس مطبوعاتی سونی را از سایت تخصصی اکسپریا دنبال کنند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

15 دیدگاه ها

  1. گوشی جدید معرفی نمی کنه
    احتمالا همون زی ۵ رو دوباره به نمایش بگذاره
    کاش تو همین زمان آندروید ۶ هم بیاد
    درضمن سونی نمی خواد تنظیم دستی سرعت شاتر رو تو برنامه دوربین بزاره؟؟؟

    پاسخ

    Mohammadsoley گفته:
    ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۳۱

    من به این نتیجه رسیدم که سونی در دوربین فقط سخت افزار مگر نه نرم افزار خیلی ضعیف.البته در زمینه های دیگه نرم افزار عالیه

    پاسخ

  2. چی میشد سونی دست نگه میداشت و خانواده ‏Z5‏ رو تو این نمایشگاه با اسنپ 820 معرفی میکرد و با سرعت هر چه بیشتر وارد بازار میکرد.
    فک کنم چون اول سال میلادی هست بیشتر فروش میکرد حتی تو ایران هم بهتر مورد استقبال قرار میگرفت

    پاسخ

    امین گفته:
    ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۱۸

    آره منم موافقم ولی فک نکنم با سرعت چیزی که شما میگی اتفاق می افتاد چون ۸۲۰ تازه معرفی شده
    کی رو گوشی تست کن که هم بتونن تولید کنن هم به سرعت وارد بازار کرد

    پاسخ

  3. تو بخش گوشی معلوم نیست میخواد دوباره زد5 پریمیوم رو بذاره یا یک میانرده با حسگر اثر انگشت معرفی کنه ،،،،؟؟؟
    میانرده میخواییم…

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here