تاریخ عرضه هدست واقعیت مجازی Playstation VR سونی اعلام شد !

3
۴,۲۳۰

3022752-psvr_s_04_1458057143112

همانطور که مطلع هستید، سونی برنامه ویژه ای برایِ عرضه هدست واقعیت مجازی خود در دنیا دارد و اَکنون زمان آن رسیده است تا با تاریخ عرضه این محصول مواجه شویم. سونی امروز رسماً اعلام کرد که هدست واقعیت مجازی Playstation VR در ابتدا برایِ بازار بسیار مهم کشور چین عرضه خواهد شد.

این موضوع بسیار مبهم به نظر میرسد، چون کشور چین یکی از بازارهایِ بسیار محدود دنیا را از بابت مقررات عرضه لوازم جانبی و بازیهایِ رایانه ای دارد؛ اما سونی تأکید میکند که با همکاری سردمداران وزرات بازرگانی کشور چین، هدست واقعیت مجازی پلی استیشن در روز 13 اُکتبر 2016 میلادی ( 24 مهر 1395 هجری شمسی ) در کشور پرجمعیت چین عرضه خواهد شد.

سونی این موضوع را ظهر امروز و در خلال افتتاحیه نمایشگاه ChinaJoy اعلام کرد، که یکی از بزرگترین فستیوال هایِ بازی در دنیا میباشد. همچنین، سونی در ادامه اعلام کرد که پس از عرضه رسمی هدست واقعیت مجازی Playstation VR در کشور چین، این هدست در سراسر دنیا و در بازارهایِ مهم جهانی نیز عرضه خواهد شد.

20160316-Playstation-VR-980

البته اینطور که به نظر میرسد قوانین سفت و سخت بنیاد بازیهایِ رایانه ای در کشور چین کار دست کاربران کنسول محبوب پلی استیشن 4 و هدست واقعیت مجازی Playstation VR داده است و گیمرهایِ چینی تنها به 20 عنوان از 50 عنوان انحصاری ساخته شده برایِ هدست واقعیت مجازی سونی دسترسی خواهند داشت.

از طرفی دیگر، سونی قیمت بالاتری را برایِ هدست واقعیت مجازی اش در بازار چین در نظر گرفته است. در حالی که Playstation VR در کشور آمریکا با قیمت 399 دلار به فروش میرسد، در کشور چین با قیمت اولیه 450 دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. قطعاً این نوع قیمت گذاری برایِ بازار چین با برنامه ریزی دقیقی انجام شده است و سونی برایِ این افزایش قیمت دلیلی دارد.

در پایان سونی اشاره میکند کاربرانی که پیش از این هدست واقعیت مجازی Playstation VR را پیش خرید کرده اند، در روز عرضه هدست واقعیت مجازی خود را تحویل خواهند گرفت و هیچگونه تأخیری در عرضه این هدست وجود نخواهد داشت. هنوز مشخص نیست سونی برنامه ای برایِ برگزاری پیش فروش مجدد هدست واقعیت مجازی Playstation VR در سر دارد یا خیر، اما چیزی که بدیهی است، اَفراد زیادی در دنیا منتظر هستند تا اولین نسل از هدست واقعیت مجازی غول تکنولوژی دنیا را شخصاً تجربه کنند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

3 دیدگاه ها

  1. نخواستیم باو 😐
    سونی قراره بخش باتری های خودش بفروشه،از این به بعد باتری های گوشی‌هامون سامسونگ میشه 😐
    انفجار گوشی های سونی نزدیک است 😐
    اعصابم داغون شده از شنیدن این خبر
    این کازو هیرای، بدجور افتاده به جون سونی 🙁

    پاسخ

    King.SONY گفته:
    ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۰:۴۵

    نه باتری گوشیهامون سونی باقی میمونه سونی هنوز بخشی از اونو در اختیار داره!

    پاسخ

    مهران شاه قدیم طهران گفته:
    ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۱۷

    اخه چرا می خواد بفروشه
    :./////////////////////////////////////

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here