تاریخ عرضه کنسول ارتقا یافتۀ PS4 Neo سونی لو رفت !

9
۵,۹۹۴

PlayStation-NEO-635x357

حدود یک هفته به کنفرانس مطبوعاتی سونی در نمایشگاه E3 2016 مانده بود که یکی از مقامات این شرکت ژاپنی صراحتاً وجود کنسول ارتقا یافته ای با نام احتمالی PS4 Neo یا PS4K را تأیید کرد. در طی هفته هایِ اَخیر صحبت هایِ زیادی پیرامون این کنسول در فضایِ مجازی پخش شده است و در آخرین خبر، مشخصات احتمالی لو رفته این کنسول را برایِ شما همراهان همیشگی به اشتراک گذاشتیم.

همانطور که در جریان هستید، سونی به رغم تأیید وجود چنین کنسولی، هیچگونه تاریخ عرضه و حتی معرفی ای را برایِ این محصول اعلام نکرده است، اما امروز بر اساس آخرین خبرهایِ به دست رسیده، تاریخ احتمالی عرضه کنسول ارتقا یافته PS4 Neo برایِ ما مشخص شده است، که فعلاً در حد شایعه میباشد.

اینطور که گفته میشود، سونی قصد دارد کنسول ارتقا یافته خود را در همین سال 2016 میلادی عرضه کند. امروز سندی از لیست فروش آینده خُرده فروشی بزرگ آنلاین آمازون لو رفت که نشان میدهد PS4 Neo در تاریخ 13 اُکتبر 2016 میلادی ( 23 مهر 1395 هجری شمسی ) در دنیا عرضه خواهد شد.

PlayStation-Neo-Oct-640x356

این لیست تنها چند دقیقه بر رویِ سرورهایِ آمازون دوام آورد و سریعاً از صحنه روزگار محو شد. دلیل این اَمر میتواند 2 موضوع باشد: یا بخاطر لو رفتن اطلاعات محرمانه سونی پیرامون تاریخ معرفی و عرضه کنسول ارتقا یافته PS4 Neo این اطلاعات از سرورهایِ آمازون پاک شده است و یا اطلاعات اشتباهی که در این لیست پیرامون نام محصول و تاریخ عرضه احتمالی آن وجود داشته است باعث برداشته شدن این اطلاعات شده است.

در مجموع این تنها تاریخ دقیقی است که تا به امروز از زمان عرضه کنسول ارتقا یافته PS4 Neo و حتی نام آن به بیرون درز کرده است. درباره تاریخ معرفی و عرضه این محصول، از آنجایی که سونی برنامه ای برایِ برگزاری کنفرانس خبری در نمایشگاه Gamescom 2016 ندارد، احتمالاً باید منتظر معرفی کنسول PS4 Neo در مراسمی اختصاصی از سویِ سونی باشیم. فرض دیگری که وجود این است که سونی تا قبل از مهر ماه، در فضایِ مجازی پرده از کنسول ارتقا یافته خود بردارد، که البته این موضوع بسیار بعید به نظر میرسد.

علی ای حال، اگر این موضوع صحت داشته باشد و سونی در حال تلاش برایِ معرفی کنسول ارتقا یافته خود در سال 2016 میلادی داشته باشد، برگ برنده ای را نسبت به کمپانی مایکروسافت در دست خواهد داشت؛ چرا که کنسول ارتقا یافته XBX1 مایکروسافت با اسم رمز Scorpio پاییز سال 2017 میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

9 دیدگاه ها

  1. فعلا که تلویزیون ۴kهیچ توی ایران هیچ ارزش نداره. اخه فقط خودت فیلم ۴kبگیری از اینترنت و رو تلویزیون نگاه کنی که اینم خسته میشی بعد از مدتی
    ولی کلا ست خونه باید اینطور باشه
    Ps4 4k#tv4k # premium 4k #
    همینا رو موقتا بداری ست خونه تکمیل میشه
    ولی هنوز ک هنوز باید از محصولات سونی بخری

    پاسخ

    مهران شاه قدیم طهران گفته:
    ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۴۹

    قبول دارم
    اما بازی باهاش کیف میده من تو دفتر شرکتم یه ps4 دارم منو رفیقم با هم بازی می کنیم یعنی ما تو شرکتم بازی می کنیم اخه کیف میده

    پاسخ

  2. عالی…
    مایکروسافت که با کنسول ارتقا یافتش فقط نزدیک Ps4 شده یکم ! تازه تونسته آداپتورو داخل کنسول بزاره و‌ وزنو اندازشو به Ps4 برسونه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here