تاریخ معرفی کنسول ارتقا یافتۀ PS4 Neo سونی لو رفت !

2
۴,۰۷۴

PS4-NEO

همانطور که شاید بدانید، تا به امروز تنها میدانیم که نام احتمالی کنسول ارتقا یافتۀ سونی « PS4 Neo » میباشد و هیچ اطلاعات دقیق دیگری درباره ظاهر این دستگاه، مشخصات احتمالی آن یا حتی ویژگی هایش در دست نیست و هر آنچه تا به امروز در فضایِ مجازی و توسط اصحاب رسانه مطرح شده، صرفاً در حد حدس و گمان میباشد.

اما امروز احتمالی درباره تاریخ معرفی کنسول ارتقا یافتۀ سونی از سویِ یکی از اصحاب رسانه فرانسوی مطرح شده است که تا حدودی تأمل برانگیز است. این وبسایت خبری معتبر میگوید بر اساس اطلاعات محرمانه ای که به دستشان رسیده است، احتمالاً سونی ماه آینده میلادی و در تاریخ 7 سپتامبر 2016 در شهر نیویورک از کنسول ارتقا یافتۀ خود پرده برداری خواهد کرد. نقل قول ترجمه شده این خبر به شکل زیر است:

در حالی که تمام شواهد و مدارک نشان از معرفی احتمالی کنسول PS4 Neo در مراسم Tokyo Game Show در ماه سپتامبر دارد، یکی از منابع معتبر ما اعتقاد دارد که سونی کنسول ارتقا یافتۀ خود را در تاریخ 7 سپتامبر و در شهر نیویورک رونمایی خواهد کرد.

مورد اول که به معرفی کنسول ارتقا یافتۀ سونی در نمایشگاه Tokyo Game Show در ماه سپتامبر اشاره دارد میتواند تا حدودی نزدیک به واقعیت باشد، اما مورد دوم که به معرفی کنسول PS4 Neo در مراسمی اختصاصی و در شهر نیویورک اشاره دارد به نظر محتمل تر و قابل پیش بینی تر به نظر میرسد، چون سونی معمولاً دست به چنین کارهایی میزند و از سونی چنین انتظاری میرود.

در مجموع همه این اَخبار صرفاً در حد حدس و گمان هستند و هنوز هیچ خبر موثقی از تاریخ معرفی کنسول ارتقا یافتۀ سونی در دست نیست. در این بین، باید به کاربرانی که هم اَکنون کنسول PS4 سونی را خریداری کرده اند این اُمید را بدهیم که نیازی نیست نگران قدیمی شدن کنسول خود باشند، چون سونی پیش از این صراحتاً اعلام کرده است که عرضه کنسول ارتقا یافتۀ PS4 Neo عمر کنسول PS4 را کوتاه نخواهد کرد و به هیچوجه قرار نیست جایگزین کنسول محبوب PS4 سونی شود، بلکه تنها برایِ کاربرانی مناسب است که از تلویزیون هایِ 4K استفاده میکنند و قصد دارند بازی خود را در رزلوشن هایِ بسیار بالا اجرا کنند. همچنین، سونی به کاربران قول داده است که بازیهایِ آینده برایِ هر دو کنسول به یک شکل عرضه خواهند شد و در بسیاری از موارد ابتدا برایِ کنسول محبوب PS4 عرضه خواهند شد و پس از چندی برایِ کنسول ارتقا یافتۀ PS4 Neo در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here