تبلت های اکسپریا 5% از میزان کل فروش سونی موبایل را تشکیل میدهند.

14
۵,۱۸۴

xperia-z2-tablet-mind-blowing-entertainment-5d8c324a887fafc6a0eaf9b96c97af29-940
مدیرعامل جدید سونی موبایل در یک کنفرانس مطبوعاتی که در ژاپن برگزار شد از برنامه های آینده سونی موبایل سخن گفت. در این کنفرانس مطبوعاتی Hiroki Totoki بیشتر به بحث در مورد تبلت های اکسپریا و آمارهای کلی در مورد عملکرد سونی در این حوزه پرداخت.

مدیر جدید سونی موبایل در مورد سهم تبلت ها از میزان کل فروش سونی اعلام کرد، تبلت های اکسپریا 5 درصد از سهم کل فروش بخش سونی موبایل را تشکیل میدهند. بر خلاف انتظار سونی موبایل قصد افزایش سهم تبلت ها را از بازارهای خود ندارد و قصد دارد تا دو سال آینده این رقم را نیز کاهش دهد. بر اساس برنامه سونی سهم تبلت ها از کل فروش سونی موبایل به 3 تا 4 درصد در سال 2016 خواهد رسید. با وجود کاهش سهم تبلت ها از کل فروش اما سونی به هیچ وجه قصد خروج از این بازار را ندارد و همچنان ساخت تبلت های با کیفیت را در آینده ادامه خواهد داد.

بر این اساس به نظر میرسد سونی در سال های آینده بیشتر از حالا به بخش گوشی های هوشمند توجه خواهد کرد و این اتفاق با اخباری که در مورد تبلت های متعدد سونی از 8 اینچ تا 13 اینچ به گوش میرسد سازگاری ندارد. باید ببینیم سونی موبایل چه تصمیماتی را در حوزه تبلت ها خواهد گرفت و چه محصولاتی را در آینده معرفی میکند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

14 دیدگاه ها

  1. ببخشید دوستان یه سوالی داشتم، دیروز یکی از فامیل هام به پیشنهاد من فبلت Xperia Z Ultra رو خرید ولی چیزی که عجیب بود این بود که از اول اندروید کیت کت روش نصب بود ( تا جایی که یادمه نسخه ی اولیه این فبلت جلی بین بود) و قیمت دستگاه هم 930 هزار تومن بود که با توجه به این که تو زنجان معمولا قیمت ها کمی بالاتر از جاهای دیگه هستند به نظرم به شکل عجیبی ارزون خریده ، با این توضیحات به نظرتون این دستگاه refurbished بوده؟؟؟

    پاسخ

  2. سلام من هاردم رو به گوشی s4 سامسونگ وصل کردم و خیلی عالی جواب داد حدود نیم ساعت تا چهل وپنج دقیقه اطلاعاتمو مرور مردم ولی وقتی به گوشی های سونی از جمله زد،زد الترا و زد وان وصل میکنم بعد از دو دقیقه اتصال قطع میشه در حالی که گوشیای دیگه مثل هلو اجرا میکنن

    پاسخ

    Ali گفته:
    ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۱۲

    مگنت ت رو وصل کن و از یو اس پی ش به هارد بزن

    پاسخ

  3. به نظر من باید گوشیها و تبلت های سونی به مردم شناسونده بشن تا کی باید مردم تو جهلی که سام پلاست باعثشه بمونن
    البته مورد داشتیم مردم تو جهل خودشون نموندن 😉

    پاسخ

  4. آخه چرا
    بنظر میاد همه کم کم دارن میان سمت سونی
    چرا میخواد این کارو بکنه وقتی بدون تبلیغات داره پیشرفت میکنه( حداقل تو ایران)
    سونی بازهم میتونه به جایگاه اصلیش تو بخش فروش برسه

    پاسخ

    رهگذر گفته:
    ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۴۰

    من به تبلت زد تری خیلی امیدوارم….

    پاسخ

  5. واقعاً حیفه که محصولات با کیفیت و ارزشمندی مثل گوشی و تبلت های سونی نباشند، امیدوارم مشکلات مالیش حل بشه و بازم فعالیت در حوزه هایی که هست رو ادامه بده،،، نوکیا که حیف شد اما شرکت های با اصالتی مثل سونی، اپل، اچ تی سی و بلکبری واقعاً حضورشون باعث پیشرفت تکنولوژی هستند

    پاسخ

  6. سلام دوستان…
    بنده یه مشکلی برام پیش اومده اونم آینه که گوشیم سونی زد وان وقتی بهش هارد وصل میکنم بعد از دو یا سه دقیقه اتصال هارد از گوشی قطع میشه و باید هارد اکسترنال رو جدا کنم و دوباره وصل کنم این مشکل کلافم کرده لطفا راهنماییم کنید!!!
    در ضمن این مشکل رو با گوشی های قبلیم از جمله سونی زد و زد الترا هم داشتم…واسه شما هم اینجوریه؟؟؟

    پاسخ

    mansoor گفته:
    ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۵۵

    سلام.این کار رو با گوشی های برند های دیگه انجام بدید.اگه اونا مشکلی نداشتن و هارد رو متصل نگه میدارن احتمالا باید برای استفاده بهینه باتری خود گوشی اتصال رو قطع کنه.

    پاسخ

    محسن گفته:
    ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۱۸

    هارد؟ شوخی می کنی؟ دوست عزیز هیچ وقت این کار رو نکن چون ولتاژ بالایی میگیره و به گوشی آسیب می رسه

    پاسخ

    Yamaha گفته:
    ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۲۲

    هارد 5 ولت برق نیاز داره در حالی که گوشیو بکشی 4 ولت بیشتر خروجی نداره. هم باتری گوشیتو میخوره و هم خود هارد آسیب میبینه ها. اینکارو نکن.

    پاسخ

    شرلوک هلمز گفته:
    ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۰:۲۴

    اول بگو ببینم هاردت پاسپورتی هست ؟؟
    ینی ازین هارد هایی هست که برق رو از یو اس بی میگیرن یا جدا از یو اس بی آداپتور دارن ؟؟

    اگ فقط USB داره ک تا الان شانس آوردی گوشیت چیزیش نشده ، اصن وصل نکن میزنی ناکار میکنی گوشیتو ، باتریش ضعیف میشه ،

    ولی اگ آداپتور داره هاردت ، هاردتو ب گوشی های دگ وصل کن ببین اونطوری میشه …

    پاسخ

    alihemati71 گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۴:۵۳

    هارد بنده مدل silicone power amor a80 هستش که برقش از طریق یو اس بی تامین میشه.در ضمن من این هاردو به خیلی از گوشی های دیگر وصل کردم ولی مشکلی نداشتن جز گوشی های سونی

    پاسخ

    شرلوک هلمز گفته:
    ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۳:۵۴

    خب هارد شما پاسپورتی هست ،

    گوشی های دگ به قول یکی از دوستان نفسشون از جای گرم درمیومده هیچی نمیکردن فک میکردی اونا خوبن ولی در کوتاه مدت بابای باتریشون رو درمیاورد !!
    داداشم همین موتور گردان دیسک داخل هارد به 5 ولت برق نیاز داره ک همین اسمارت فون ها فوقش دگ 4.5 ولت میتونن خروجی بدن ک اونم خیلی کمه ، در نتیجه هم باتری و هم مدار های گوشی زود آسیب میبینن و یه وخ میبینی کلا گوشیت شارژ نمیشه ،،،

    این یه نعمته که سونی بعد 5-6 دقیقه قطع میکنه 😉

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here