تحلیل: سونی چه محصولاتی را در کنفرانس مطبوعاتیِ فردای خود در CES معرفی خواهد کرد؟

19
۶,۶۴۸


ساعت 4:30 بامداد فردا به وقت ایران، سونی کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه CES 2017 را برگزار میکند. ما برای یک رویداد هیجان انگیز آماده ایم تا آخرین دستاوردهای سونی که در این رویداد پرده از آنها برداشته میشود را تماشا کنیم.

تا این لحظه، اطلاعات جسته و گریخته ای از این نمایشگاه بدست آمده که تا حدودی فعالیت های احتمالی سونی را مشخص میکند. شاید شما موقع برگزاری این کنفرانس در خواب باشید، اما فردا صبح که بیدار شدید همه چیز مشخص خواهد شد. فردا صبح مشخص میشود که سونی چه محصولاتی را در کنفرانس مطبوعاتی خود معرفی خواهد کرد.

به هر حال، مثل همیشه در آخرین ساعات باقی مانده تا کنفرانس مطبوعاتی سونی، سعی داریم تا یک جمع بندی کلی از تمامی شایعاتی که تا امروز بدست رسیده داشته باشیم تا محصولات احتمالی سونی که در نمایشگاه CES از آنها پرده برداری میشود را مورد بررسی قرار دهیم.


1- تلویزیون های جدید، محتمل ترین اتفاق
بیشترین اخباری که در هفته های گذشته پیرامون سونی شنیده شده بود، حکایت از معرفی تلویزیون های جدید سونی دارند. تلویزیون های OLED سونی که احتمالا در دو مدل 55 اینچی و 65 اینچی معرفی خواهند شد، مهمترین اتفاق فردا هستند. حتی سونی در تیزر اختصاصی خود برای نمایشگاه پیش رو نیز از تصویر دو تلویزیون استفاده کرد که همین شایعات را قوت بخشیده است.


2- گوشی های هوشمند، تقریبا بعید!
سونی در هیچ یک از تیزرهای خود صحبتی از تلفن هوشمند برای نمایشگاه CES 2017 نکرد. حتی صفحات اجتماعی بخش موبایل سونی نیز در روزهای گذشته هیچ واکنشی نسبت به شروع نمایشگاه CES نداشتند تا نشان دهند هیچ خبری از گوشی های هوشمند در این رویداد نخواهد بود. وضعیت فعلی سونی موبایل نیز نشان میدهد فعلا نباید انتظار معرفی محصولی جدید را داشته باشیم.


3- ساعت هوشمند 4: احتمال نه چندان زیاد!
علاقه مندان به سونی بیشتر از همه در انتظار معرفی نسل جدید ساعت هوشمند این شرکت هستند. سونی که یکی از پیشگامان فناوری ساعت های هوشمند در جهان بود، مدت هاست فعالیتی در این عرصه نداشته تا بیش از همه، نمایشگاه CES 2017 به معرفی یک ساعت هوشمند نیاز داشته باشد. اتفاقی که نمیتوانیم آن را رد کنیم اما احتمال وقوع آن هم چندان زیاد نیست.


4- دوربین: قابل تصور!
کمتر پیش آمده که سونی در نمایشگاه سالانه CES، از دوربین های عکاسی یا فیلم برداری خبری برای ما نیاورده باشد. معمولا هر سال دوربین های مختلف در شاخه های عکاسی، فیلم برداری و یا حتی اکشن کم در CES معرفی میشوند که به احتمال زیاد امسال هم شاهد چنین اتفاقی خواهیم بود.


5- گجت های مفهومی و هوشمند: نیاز به حضور
سونی سال گذشته در نمایشگاه MWC بارسلون، برای اولین بار از گجت های مفهومی خود مثل پروژکتور و دستیار شخصی رونمایی کرد. این محصولات که هنوز فرصت تبدیل شدن به یک محصول بازاری را بدست نیاوردند، همچنان شانس این را دارند تا در نمایشگاه CES 2017 به تنهایی و یا حتی همراه با چند محصول جدید نمایش داده شوند. اینگونه نمایشگاه ها برای حضور چنین محصولاتی بسیار مناسب است.


6- واکمن ها: پای ثابت CES
یکی از محصولاتی که هر ساله پای ثابت نمایشگاه CES سونی بوده، واکمن است که امسال هم احتمال معرفی آنها وجود دارد. حتی اطلاعات یکی از مدل های واکمن سونی به اسم WS620 چندی پیش افشا شده بود که احتمال معرفی آن در نمایشگاه فردا بسیار زیاد است.


7- لوازم صوتی: باید حضور داشته باشند!
سونی یکی از کمپان های فعال در زمینه تولید سیستم های صوتی در جهان است. سیستم های صوتی خودروها و یا اسپیکرهای هوشمند و غیر هوشمند همگی فرصت حضور در نمایشگاه CES 2017 را دارند. فردا مطمئنا تکنولوژی های صوتی از طرف سونی خبرساز خواهند شد.


8- سایر لوازم
نمایشگاه CES برای سونی متنوع ترین نمایشگاه سالانه است. بر خلاف MWC که بیشتر به بخش موبایل تاکید دارد، در CES دست سونی برای معرفی محصولات متنوع بسیار باز است. احتمال اینکه محصولاتی فردا معرفی شوند که در هیچ یک از شاخه های فوق قرار نگیرند بسیار زیاد است. پس باید به انتظار بنشینیم تا صبح فردا که سونی ما را شگفت زده کند. اگر برای این رویداد مهم آماده اید فردا صبح ساعت 4:30 به وقت ایران، سایت تخصصی اکسپریا را از دست ندهید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

19 دیدگاه ها

  1. جناب میثم کسی برات دعوت نامه نفرستاده میتونی هرچه زودتر زحمتو کم کنی.
    ببین دوست عزیز اینجا مال طرفدارا و عشاق سونیه، ممکن بعضیا مثل راد از مریخ اومده باشن و حرفای عجیب و غیر واقعی بزنن یا بعضیا خیلی افراطی باشن ولی مهم اینه اینجا خوب و بد همه سونی بازن بالطبع هر کسی از علایقش تعریف می کنه.
    اینکه برندت چنین سایتی نداره مشکل ما نیست ولی اگه اینجا هستی قشنگتره که سکوت کنی چون کسی که جایی میره مهمونی به دیزاین خونه طرف گیر نمیده.
    موفق باشی بزرگوار.

    پاسخ

    Saeed Mohammadipouya گفته:
    ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۱:۲۳

    خخخخخخ مریخ این میثم موجوفضاییه خودش

    پاسخ

  2. من یادمه که سونی زمانی که وایو رو فروخت گفت اگه مایکروسافت خوب کار کنه احتمال همکاری مجدد باهاش وجودداره.الان مایکروسافت با ویندوز ۱۰ کار خودشو انجام داد و حالا نوبت سونیه که با یک سخت افزار عالی یک تبلت تبدیل شونده رو معرفی کنه تا به یک گزینه جدی برای حرفه ای ها تبدیل بشه.

    پاسخ

  3. چرا میگید معرفی گوشی تقریبا بعیده؟ همین چند روز پیش یه عکس از یه گوشی با حاشیه خیلی کم و کلید ولوم سمت چپ منتشر شد ، خب اینکه اون گوشی تو MWC معرفی بشه یا CES هنوز معلوم نیست، از سونی هم که هیچ کاری بعید نیست شاید همین فردا معرفی کرد (چون پرچمدار نیست و با معرفیش همچنان XZ پرچمدار میمونه)

    پاسخ

  4. با اینکه پول خرید دوربین ندارم ولی دوس دارم فردا سری جدید A7R معرفی بشه و خیلی زود مقایسشو با کنون و نیکون ببینم و همچنین امتیاز سنسورش در Dxomark نسل قبل که ترکوند و خداکنه حداقل یه گوشی میان رده با امکانات خوب مثله M5 معرفی کنه گوشی مهمه

    پاسخ

  5. سلام دوستان یه سوال
    پارسال سونی سری X رو تو چه کنفرانسی معرفی کرد؟؟؟ بهمن ماه بود فکر کنم.

    پاسخ

    Pouya2428 گفته:
    ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۳۰

    سلام اسفند ماه بود با رو نمایی از x پرفورمنس

    پاسخ

    X.....A گفته:
    ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۱۷

    تشکر ازت پویا جان
    درسته اسفند بود ifa2016

    پاسخ

  6. من که بی صبرانه منتظر TV OLED new سونی هستم خیلی برام جذاب خواهد بود
    پخش HDR 12 bit که توانایی استفاده
    ۶۸ میلیارد رنگ داره ،میتونید در TV 2017 سونی برای اولین بار تجربه کنید
    خدا کنه سونی فردا صبح بترکونه خخخخ

    پاسخ

  7. ببخشید ربطی نداره ولی ایمیل زدم سونی میگه اندروید ۷ واسه z5 اومده باید صبر کنین برای منطقه شما منتشر بشه :||

    پاسخ

    AEXZ گفته:
    ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۰۰

    آقا لطفاً پیگیری کنید
    باطری دیگه داره منو خیلی اذیت میکنه
    ۵٫۱٫۱ باطری فوق‌العاده بود
    تجربه شخصی که داشتم،XZ ت اندروید ۶ با Z5 تو ۵٫۱ تقریباً شارژدهی یکسانی داشتن
    خدا کنه تو ۷ برگرده به روزای اوجش مث ۵٫۱٫۱

    پاسخ

  8. امیدوارم شاهد معرفی تلویزیون OLED از سوی سونی باشیم. و همچنین از پنل های جدید ال.جی دیسپلی استفاده کنه که با ساختار جدیدش، روشنایی ۱۰۰۰ نیت رو ارائه میده.

    پاسخ

    M€Y$@M گفته:
    ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۴۸

    صبر کنید دیگه ببینیم چی معرفی میکنه فردا شما چرا صبور نیستید؟؟؟؟؟؟!!! اون از آپدیت نوقا مثل بچه ها هی نوقا نوقا میکنید اینم از این خخخخخ

    پاسخ

    ARMTIN گفته:
    ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۰۰

    عباس عسکری
    سونی OLED انحصاری خودش داره از پنل
    LG display استفاده نخواهد کرد
    پنل های جدید سونی در خط تولید شرکت LG display به تولید انبوه میرسه
    انگار بگی سامسونگ چیپست اسنپدارگون ۸۳۵ تولید میکنه پس مال سامسونگ خخخ

    پاسخ

    AbbasAskari گفته:
    ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۴۵

    دوست گرامی،

    واقعا شما فکر می کنی ساخت پنل صفحه نمایش مثل تولید پردازنده هست ؟!!

    سونی در واقع اطلاعاتی در زمینه ساخت نداره. کار های نرم افزاری با تیم براویا هست مثل کالیبره کردن نمایشگر و …
    روند ساخت پنل های صفحه نمایش خیلی خطرناک و پیچیده هست.

    بعنوان مثال سونی نوار Indium tin oxide تولید میکنه؟! اصلا میدونید چه محیطی و چه امکاناتی لازم هست؟ سونی کارخانه تولید نمایشگر داره؟!

    درضمن معماری اسنپ دراگون ۸۳۵ از شرکت ARM هست و کوالکام تغییر جزئی میده بنابر نیاز.

    در کل ساخت و تولید نمایشگر با پردازنده خیلی متفاوت هست و اصلا مثال درستی نبود.

    موفق و موید باشید.

    پاسخ

  9. سونی دست بجونبون ،سریع باش
    یامیونگ قرار نوت۸ رو با صفحه ۴K بده

    پاسخ

    M€Y$@M گفته:
    ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۴۶

    خو شما سامسونگ رو با سونی مقایسه میکنید اونم note 8. با صفحه ۴K؟؟؟!!!! خخخخخ
    من برم سرمو بکوبونم تو دیوار از جم های شما دیگه خسته شدم خخخخخ

    پاسخ

    احسان جنت گفته:
    ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۱۱

    هههههههه
    تو رو خدا برو یه سری به بنچمارک های گوشی های سونی و سامسونگ در فون ارنا نگاه کن
    البته در دوربین سونی کینگه

    پاسخ

    blade90 گفته:
    ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۱۴

    برو اینجا وانسَا

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here