ترفندهایی برای تقویت سیگنال‌های وای‌فای

4
۹,۹۳۶

images
اگر از اینترنت بی‌سیم استفاده می‌کنید، ممکن است، ضعیف بودن سیگنال وای‌فای باعث هدر رفتن وقت و هزینه زیادی از شما شده باشد. در‌واقع هیچ چیزی مانند سیگال‌های ضعیف نمی‌تواند یک جلسه آنلاین یا وب‌گردی را نیمه کاره به پایان برساند.
مهم نیست از اینترنت برای چه کاری استفاده می‌کنید، اگر نیازمند تقویت سیگنال‌های وای‌فای خود هستید، این ترفندها را مطالعه کنید.
تعویض کانال
وقتی برای اولین بار وای‌فای خود را پیکربندی می‌کنید، معمولاً روتر شما به طور پیش‌فرض بر روی کانالی که خلوت‌تر بوده و کلاینت‌های کمتری دارد قرار می‌گیرد. ابزارها و اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارند که به کمک آن‌ها می‌توانید وضعیت کانال روتر را بررسی کرده و یا آن را تعویض کنید.
جابه‌جایی
شاید تنها مشکل روتر شما، قرارگیری در مکان نادرست یا کافی نبودن برد (Range) سیگنال‌ها باشد. هر چیز فلزی چه در سقف باشد چه بر روی زمین، می‌توان باعث تداخل در امواج وای‌فای بشود. مکان مناسبی را در مرکز ساختمان و تا حد امکان دور از اشیاء فلزی پیدا کنید. گاهی اوقات آشپزخانه یا این‌گونه مکان‌های هوشمندانه، انتخاب بسیار خوبی هستند.
ترفند قوطی نوشابه
– وقتی اوضاع بحرانی می‌شود، باید آرامش داشت! پس قبل از هر چیز یک قوطی نوشابه خنک بنوشید!
– قوطی خالی را شسته و تمیز کنید.
– در مرحله بعدی، به کمک یک چاقوی تیز و با رعایت مسائل ایمنی، انتهای قوطی را بریده و جدا کنید.
– همین کار را با قسمت بالای قوطی انجام بدهید، با این تفاوت که آن را کامل جدا نکنید. طوری که حدود ۲ سانتی‌متر از آن در قسمت سوراخ بالای قوطی به بدنه متصل بماند.
– سپس با یک قیچی، از بالا تا پایین قوطی را بریده و آن را شبیه به یک ورق کاغذ باز کنید.
– حالا آنتن روتر را از سوراخ قوطی رد کرده و قوطی را باز کنید. اگر نیاز بود، به کمک چسب بدنه قوطی را ثابت نگه‌دارید. از حالا به بعد روتر شما مجهز به دو آنتن شده است!
اگر روش‌های دیگری می‌شناسید، آن‌ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here