تست بنچمارک گلکسی نوت 10 پلاس نشان میدهد که این گوشی از آیفون های 2018 ضعیفتر است

3
۲۷,۴۹۸

کمپانی سامسونگ به زودی از سری جدید تلفن های هوشمند پرچمدار خود یعنی گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس رونمایی خواهد کرد و به نظر نمیرسد که این کمپانی برای غافلگیری کاربران چیز زیادی در چنته داشته باشد. منظور این نیست که سامسونگ قابل پیش بینی است، در واقع تمام جزئیات و مشخصات این محصولات جدید تاکنون افشا شده اند و ما تقریبا میدانیم با چه محصولاتی رو به رو خواهیم بود. گوشی های سری نوت 10 سامسونگ جذابترین پرچمداران دوگانه ی این کمپانی خواهند بود؛ طراحی جدید و منحصر به فرد و همچنین نمایشگر تمام صفحه که دارای یک حفره ی کوچک برای دوربین سلفی است، مهر تاییدی بر این مدعا می‌باشند.

از لحاظ مشخصات فنی نیز با دو دستگاه شگفت انگیز طرف هستیم؛ چیپست جدید اسنپدراگون 855 پلاس، 12 گیگابایت حافظه ی رم، فضای بسیار زیاد حافظه ی داخلی، دوربین سه گانه ی جدید و اندروید پای از ویژگی های بارز این دو گوشی جدید می‌باشند. همچنین به رسم معمول در گوشی های سری نوت سامسونگ، گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس نیز به قلم معروف S Pen با قابلیت های جدید مجهز خواهند شد.

کاملا مشخص است که این گوشی های جدید بسیار گران قیمت خواهند بود. در واقع، گران بودن گلکسی نوت 10 پلاس باعث شد تا سامسونگ یک مدل سطح پایین تر نیز تولید کند ( مانند گوشی گلکسی S10e). همچنین میدانیم که پس از کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ در هفته آینده، ثبت سفارش پیش خرید این محصولات آغاز خواهد شد و در تاریخ 23 آگوست این گوشی ها روانه ی بازار خواهند شد.

تقریبا همه چیز درباره ی گوشی های جدید سامسونگ افشا شده است، اما به لطف یکی از کاربران توییتر اطلاعات بیشتری از این محصولات در اختیار داریم.

اخیرا یکی از کاربران توییتر با نام Sudhanshu Ambhore به عنوان افشاگر اطلاعات تلفن های هوشمند فعالیت میکند. گاهی اوقات رندرهای گوشی های معرفی نشده را منتشر میکند، ولی ما به کرات طراحی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس را دیده ایم. اما در صبح روز دوشنبه، این کاربر تست بنچمارک گیگ بنچ گلکسی نوت 10 پلاس را منتشر کرد.

گلکسی نوت 10 پلاس با کسب امتیاز 4532 در بخش تک هسته ای و 10431 در بخش چند هسته ای در بین قدرتمندترین گوشی های اندرویدی قرار می‌گیرد. اما نکته ی قابل توجه این است که این امتیازها برای شکست دادن آیفون های سال 2018 اپل کافی نیستند.

آیفون XS و مدل بزرگتر آن آیفون XS Max هنوز هم قدرتمندترین تلفن های هوشمند بازار به شمار میروند. در تست گیگ بنچ، آیفون XS Max با کسب امتیاز 4798 در بخش تک هسته ای و امتیاز 11216 در بخش چند هسته ای، به راحتی گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ را شکست میدهد. این بسیار تحسین برانگیز است که آیفون های اپل با وجود گذشت یک سال از زمان معرفی، هنوز هم از پرچمداران اندرویدی جدید قویتر هستند.

[تعداد: 3    میانگین: 3/5]

3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here