تصاویری از جدیدترین گوشی سونی اکسپریا E4 به بیرون درز کرد(بروزرسانی شد)

40
۱۴,۷۴۲

3

چند روز پیش خبری را منتشر کردیم که نشان میداد سونی دو گوشی جدید با نام اکسپریا E2105 و E2115 را برای سال 2015 آماده معرفی و عرضه میکند.اکنون تصاویر این محصول پیش از این که ما فکرش را بکنیم به بیرون درز کرد.

تصاویر زیر مربوط به گوشی اکسپریاE مدل E2105 در نسخه تک سیم کارت می باشد. مدل دیگری از این گوشی با کد E2115 وجود دارد که خوشبختانه در مدل 2 سیم کارته عرضه خواهد شد. با دیدن تصاویر زیر قطعا متوجه خواهید شد که هیچ آرم یا لوگویی بر روی گوشی وجود ندارد، ولی با کمی دقت مشاهده خواهید کرد که آرم سونی در زیر برچسبی در بالای صفحه نمایش مخفی شده است!

شایعات گویای این هستند که اکسپریا E4 از یک صفحه نمایش 5 اینچی qHD با رزولیشن 540 * 960،پردازنده 4 هسته ای مدیاتک با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز،پردازنده گرافیکی Mali-400 بهره میبرد.همچنین تصاویر زیر نشان میدهد که امتیاز پنچمارک گرفته شده با این دستگاه و این سخت افزار عدد 17,857 میباشد.

برداشت اولیه این خواهد بود که این یک گوشی میان رده و خوش قیمت است اما با این تفاوت که حاشیه صفحه نمایش اینبار بسیار کاهش یافته است! اگر این را با گوشی اکسپریا E3 جدیدترین میان رده سونی مقایسه کنید متوجه این موضوع خواهید شد.

پشت این گوشی از جنس پلاستیک با استحکام است که نگه داشتن گوشی در دست را بسیار آسان می کند.اکسپریا E4 با اندروید 4.4.4 عرضه میشود و سپس به آخرین نسخه یعنی اندروید 5 یا لالی پاپ بروز میشود.منابع همچنین خبر از عرضه این گوشی در نمایشگاه MWC بارسلون در سال 2015 میدهند.

برنامه سونی برای عرضه این گوشی به بازار اواخر ماه مارس میلادی سال 2015 است.قیمت این گوشی چیزی حدود 200 دلار خواهد بود که فوق العاده مرقوم به صرفه است.نظر شما در مورد این گوشی ارزان قیمت با این طراحی و سخت افزار چیست؟

بروزرسانی:

تصویری از پشت گوشی نیز به بیرون درز کرده که نشان از دوربین و فلش این گوشی دارد همچنین اطلاعات به دست آمده از منابع حاکی از این است که این گوشی از یک دوربین 5 مگاپیکسل و رم 1 گیگابایتی استفاده می کند. اگر تمام این مشخصات درست باشد اکسپریا E4 محصولی بین پایین رده و میان رده به حساب خواهد آمد.

Xperia-E4-5-MP-Camera-Rear

 

1

2

3

4

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

40 دیدگاه ها

  1. الان بعضی کمپانیها دارن تولید گوشیهای میان رده شصت و چهار بیتی رو شروه می کنند امیدوارم سونی زود شروع کنه تا از قافله عقب نمونه سامسونگ و اچ تی سی دست به کار شدند و چند نمونه هم تولید کردند

    پاسخ

  2. اینو ولش کنین بچه ها . این e4 نگاه چقد حاشیش کم شده . تا حالا انقد ندیده بودم بعد zl حاشیه کم کنه . بقول سامسونگی ها اینا پس لرزه های z4 ها . چه شود . فک کنم اونم همچین حاشیه ای داشته باشه . چون یه خبر تو زومیتم گفته بود . چه شود

    پاسخ

    mms6430 گفته:
    ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۳۲

    پیش لرزه منظورته

    پاسخ

  3. از اونجایی ک من میدونم سری E جزء گوشیا رده پایینه SONY XPERIA هستش. فک کنید گوشی رده پایینش اینه دیگه سری T,M,C وووو Z چی باشههههه اووووفففف

    پاسخ

  4. آقا این چه مشخصاتیه، صفحه کهqHD, سخت افزارشم زیاد مالی نی…. قیافشم خیلی ضایس، درسته میان ردس ولی دلیل نميشه اینجوری باشه
    خداوکیلی بعد SP سونی هیچ میان رده خوبی نداشته؟!
    🙁

    پاسخ

    Adrian F گفته:
    ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۰۹

    این میان رده نیست،پایین رده هست.Low End یا Entry Level
    اگر صفحه اش اچ دی بود که هیچ نقصی نداشت.خدا وکیلی خوشکله،حاشیه هاش خیلی کمن از 5اینچ های الآن هم کمتره
    ای کاش سونی یه گوشی WALKMANـی بزنه واقعا تو دلم مونده :((((((((

    پاسخ

    Adrian F گفته:
    ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۱۰

    راستی نگفتین :
    جنس پلاستیکش هم بسیار با کیفیته حس “سرامیک” میده.
    تو جی اس ام آرنا نوشته بود.

    پاسخ

    saman گفته:
    ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۲۶

    تو توضیحات که نوشته میان رده خوش قیمت.

    پاسخ

    شرلوک هلمز گفته:
    ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۵۱

    داداش SP که میانرده نیس ،،، سرور هرچی رده ست

    پاسخ

  5. این بیشتر به فبلت میخوره تا به گوشی، چیپش هم مال چند سال پیش هست اگه از اسنپدرگون 305 استفاده میکرد خیلی بهتر بود با این تعداد هسته و این چیپ تازه به 17xxx میرسه با این بهبود نرم افزاری تو 2014 اگه اسنپدرگون بود ارزششو داشت

    پاسخ

    مجید گفته:
    ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۲۷

    فقط XPERIA T گوشی سالاریه. من ک هنوز مثه T ندیدم. Compact Z3 خیلی شبی T هست قابش دورش کمه مخصوصا قسمت بالاش.ولی باز فک کنم قاب بالای T کمتر باشه ؛)

    پاسخ

  6. چیزی از Z4 درز نکرده بیرون؟ آخ اگه Cup ش snapdragon 810 با معماری 64 بیتی باشه با ی رم 4 گیگ،دوربینشم که سونی لنز جدید رونمایی کرد قطعا تو Z4 از سنسور جدید دوربین استفاده میکنه،آخ که چه شودددددد.حتما میخرمش.راستی دوستان snapdragon 810 پردازنده گرافیکیش 430 ه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

    NASSER MPA گفته:
    ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۳۷

    آره داداش روی این چیپست Adreno 430 قرار داره

    پاسخ

  7. چرا سونی از چیپ مدیاتک استفاده کرده؟؟

    پاسخ

    وحید گفته:
    ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۰۴

    به خاطر اینکه این مدل ارزون قیمت هست. طبیعیه از چیپ های ارزون قیمت مدیاتک استفاده کنه

    پاسخ

  8. بیچاره ما z ultra دارا که برای double tap to wake دارم میکشم خودمو روش نداره صفحه به این بزرگی رو باید با دکمه پاور هی روشن کنی همون اولیم که اومد من خریدم چه ضرری کردم من کسی میتونه کمکم کنه واسه این قابلیت؟

    پاسخ

    حاجی گفته:
    ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۱:۵۵

    آره عزیزم ، منم خیلی منتظر این قابلیت برای z1 نم بودم ، ولی نیومد ، دیگه کفری شدم رفتم Z3 گرفتم

    پاسخ

    xperia sp74 گفته:
    ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۰۵
    ali.n گفته:
    ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۴۸

    چه ضرری خب خیلی گوشیها هستن این قابلیتو ندارن،، عوضش مثلا گوشی شما با مداد میشه روش نوشت که این جذاب و عالیه، بخصوص با وجود صفحه بزرگ و با کیفیت و پردازنده قدرتمند

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here