تصاویری از قاب یک گوشی دیگر از سونی افشا شد

8
۷,۰۶۵


ما معمولا عادت نداشتیم که در این روزهای سال، خبرهای زیادی از سونی بشنویم. مخصوصاً خبرهایی که به گوشی های معرفی نشده از سونی مربوط میشود. اما امسال ماجرا فرق دارد و تا بوده خبرهایی از گوشی های جدید سونی است که به انواع و اشکال مختلف منتشر میشود.

روز گذشته، یک گوشی از سونی توانست تاییدیه FCC را بدست آورد که به نظر میرسد، این گوشی اکسپریا L3 باشد. اکسپریا L3 احتمالاً یکی از گوشی هایی است که سونی در اولین روزهای سال 2019 معرفی میکند. از اکسپریا L3 چند ماه قبل رندرهایی منتشر شد که گوشه هایی از طراحی این گوشی را نمایش داده بود. با این حال امروز تصاویری منتسب به قاب این دستگاه منتشر شده که با تصاویر قبلی همخوانی ندارد!

این تصاویر نشان میدهد که لنز دوربین در اکسپریا L3 همانند مدل های قدیمی سونی به گوشه بالای راست دستگاه منتقل شده است. این در حالی است که در رندرهای قبلی، لنز دوربین اکسپریا L3 در وسط دیده شده بود. البته به نظر میرسد وجود دو دوربین در پشت دستگاه همچنان حفظ شده باشد، چرا که محفظه مربوط به لنز مقداری عریض است که میتواند وجود دوربین دوگانه را تایید کند.


به هر حال، در اینکه این تصاویر مربوط به اکسپریا L3 باشد، هنوز قطعیتی وجود ندارد، اما انتساب این تصاویر به یکی از گوشی های سونی کار دشواری نیست. نمایشگاه CES که تا چند روز دیگر آغاز میشود، شاید به تمام ابهامات ما در این خصوص پاسخ دهد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

8 دیدگاه ها

  1. طبق همین روال پیش بره خوبه دوتا چرچم دار سه تا میانرده اینجوری خب برنامه ریزی کرده مث هواوی روز یه گوشی معرفی کردن عاقبت آنچنانی نداره

    پاسخ

  2. نه اشتباه میکنین!
    رندرهای ال۳ درست شبیه همین قابش بود
    اون سری xa3 و xa3 ultra با دوربین دوگانه در وسط بودن
    تصویر کاملا با رندر مطابقت داره

    پاسخ

  3. وقتی سونی ایران و خاورمیانه را ول کرد داره بهترین گوشی های دنیا را تولید میکنه مطمئن هستم موفق میشه… سونی هیچوقت بخش موبایل خودش رو تعطیل نمیکنه و نخواهد کرد.. یکی از مدیران بزرگ سونی تاکید کرده ما به خاطر مکمل و تکمیل برتری های بی چون و چرای خودمان در بخش پلی استیشن و دوربین های حرفه ای عکاسی و حتی تلویزیون های اندرویدی براویا به بخش موبایل هم احتیاج داریم تا اینها تکمیل کننده راه بزرگ ما باشه… بخش موبایل محدود خواهد شد که البته شد مانند خروج از بعضی بازارها مانند خاورمیانه و غیره ولی به هیچ وجه تعطیل نخواهد شد… و من بعد سونی به تولید اسمارتفون های رده بالا با بهترین قابلیت های سخت افزاری تمرکز خواهد کرد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here