تصاویر تبلیغاتی واکمن هایِ جدید سری A40 سونی در 5 رنگ لو رفت.

0
۳,۷۳۲

از خیلی وقت پیش خبرهایی به بیرون درز پیدا کرده بود که سونی قصد دارد در مراسم IFA 2017 از واکمن هایِ جدید خود پرده بردارد. این واکمن ها چندی بعد تأییدیه بنیاد FCC را نیز دریافت کردند و حالا به فاصله 1 روز مانده تا شروع کنفرانس رسمی سونی موبایل در IFA 2017، تصاویر تبلیغاتی واکمن هایِ سری A40 در پنج رنگ مختلف به بیرون درز پیدا کرده است.

سونی تقریباً هر ساله در مراسم IFA دست به معرفی واکمن هایِ جدید سری A خود میزند و امسال نیز استثنائی در کار نیست. امسال سونی قصد دارد واکمن هایِ سری A خود را با تغییراتی جزئی در طراحی، عملکرد، قدرت خروجی و رنگ هایِ جدید معرفی کند و همانطور که گفته شد، نام این سری جدید A40 خواهد بود، که نوید تغییرات خوبی را نسبت به سری A35 میدهد.

بر اساس اطلاعاتی که پیشتر به بیرون درز پیدا کرده بود، سونی در واکمن هایِ جدید سری A40 قصد دارد قابلیت پخش موسیقی با فرمت Hi-Res MQA را برایِ کاربران به ارمغان بیاورد، که استاندارد بسیار مناسبی برایِ فشرده سازی موسیقی هایِ با کیفیت با ثبات قدرت خروجی 24 بیتی اما با حجمی بسیار کمتر از فایل هایِ موسیقی Hi-Res معمولی میباشد.

همچنین، سونی در کنار این واکمن از هدست سری h.ear با قابلیت پشتیبانی از صدایِ بسیار با کیفیت Hi-Res پرده برخواهد داشت. همانطور که گفته شد، سونی این سری را در پنج رنگ بسیار زیبایِ مشکی، قرمز، طلایی، قهوه ای روشن، آبی و سبزآبی معرفی خواهد کرد و فردا ظهر با این واکمن ها ملاقات رسمی خواهیم داشت.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here