تصاویر جدید گوگل پیکسل 4 خبر از حفره‌ی نمایشگر برای دوربین سلفی و حاشیه‌های نازک می‌دهند

0
۱۵,۰۷۵

این روزها اخبار و شایعات بسیاری پیرامون تلفن هوشمند بعدی گوگل یعنی Pixel 4 منتشر میشود و این در حالیست که هنوز زمان زیادی تا معرفی این محصول باقی مانده است و ما باید در ماه اکتبر شاهد رونمایی از این محصول باشیم.
چندی پیش رندرهایی از این دستگاه منتشر شدند که به بیرون زدگی نسبتا زیاد قاب دوربین اصلی این گوشی و همچنین شباهت آن با آیفون های بعدی اپل اشاره کردند. امروز سه تصویر جدید از پرچمدار بعدی گوگل توسط آقای Shivam Pandya فاش شد.

توجه داشته باشید که این تصاویر مربوط به نمونه اولیه ی Pixel 4 هستند و همچنین این گوشی را در قاب مخصوصی قرار داده اند تا از لو رفتن طراحی آن جلوگیری کنند. ولی به هر حال ما میتوانیم حفره ی بیضی شکلی که محل قرارگیری دو سنسور دوربین سلفی است را در بالا و سمت راست نمایشگر این دستگاه مشاهده کنیم. علاوه بر آن ضخامت حاشیه ی پایین صفحه نمایش این گوشی نیز نسبت به نسل قبلی کاهش چشمگیری داشته است.

این یعنی دیگر در حاشیه ی پایین صفحه نمایش این گوشی اسپیکر استریو وجود نخواهد داشت و لبه ی پایینی گوشی محل قرارگیری اسپیکر خواهد بود. در مجموع به نظر میرسد که ضخامت حاشیه های هر چهار طرف صفحه نمایش Pixel 4 به یک اندازه باشد و از این لحاظ تا به حال سابقه نداشته است که گوگل تا این حد به تقارن در طراحی بخش جلوی گوشی های خود اهمیت بدهد.


لازم به ذکر است که این تصاویر با رندر هایی که قبلا منتشر شده بودند در تناقض هستند زیرا در آن رندرها ما شاهد یک اسپیکر در بخش فوقانی دستگاه و کمی پایین تر از لبه ی بالایی گوشی بودیم، در حالی که در تصاویر جدید چنین چیزی مشاهده نمیشود. در تصویر آخر یک گوشی دیگر در کنار پرچمدار بعدی گوگل قرار دارد که به نظر میرسد آن گوشی پرچمدار سال 2017 گوگل یعنی Pixel 2 XL باشد، بنابراین به احتمال زیاد این تصاویر متعلق به مدل بزرگتر پرچمداران گوگل یعنی Pixel 4 XL میباشند، نه برادر کوچکتر آن.

چند وقت پیش شایعه شده بود که گوگل سه تیم طراحی مستقل از هم را برای طراحی گوشی های Pixel 4 XL و Pixel 4 در نظر گرفته است و هیچ کدام از این سه تیم با هم هماهنگی و همکاری نخواهند داشت. و در آخر هم مدیریت این کمپانی، یکی از طرح های ارائه شده را برای توسعه انتخاب خواهد کرد. پس از انتقاد های فراوانی که به گوگل در رابطه با ناچ بسیار بزرگ گوشی Pixel 3 XL و حاشیه های ضخیم گوشی Pixel 4 وارد شد، به نظر میرسد گوگل برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی تصمیم گرفته است که رویکرد جدیدی را اتخاذ کند.

به احتمال زیاد رندرهایی که دیروز مشاهده کردیم بر اساس نمونه اولیه ای از طراحی یکی از سه تیم طراحی گوگل بودند و این رندرهای جدید متعلق به یکی دیگر از تیم های طراحی باشند. همچنین اخیرا یکی از کاربران فضای مجازی تصاویری از پرچمدار بعدی گوگل را در توییتر خود منتشر کرده است که شباهت زیادی به این رندرهای جدید دارند.

[تعداد: 2    میانگین: 3/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here