تصاویری منتشر شده از یک مدل جدید در خانواده اکسپریا!آیا این مدلی از گوشی 2014 این شرکت است؟!

2
۱۰,۰۱۴

xperia_2014

همانطور که میدانید بعد از اطلاعیه امنیتی سونی مبنی بر دقت بیشتر در عدم درز اطلاعات محصولات جدید تا به امروز واقعا هیچ گونه عکس یا اطلاعات دقیقی از این شرکت به بیرون درز نکرده،اما امروز پس از چند ماه تصویری منتشر شده که نشان از مدلی کاملا جدید از گوشی های اکسپریا دارد.

این تصویر از یک وبسایت چینی منتشر شده و همانگونه که در تصویر مشاهده میکنید بسیار شبیه به Z1 است،حتی با اندازه ای مشابه آن!لبه های چپ و راست گوشی و همچنین ترتیب قرار گیری دکمه ها و پورت ها یکسان است.اما چیزی که کاملا متفاوت است چارچوب داخلی این گوشی است که ساختار آن با زد وان فرق زیادی دارد والبته پایین گوشی و جای بلندگو که فقط دارای سه سوراخ میباشد.

تصویر قاب اکسپریا زد وان:

94623505650544501151

غیر از آن نکته بسیار قابل توجه پشت این قاب است،چنان چه میبیند جای دوربین و فلش گوشی درست همانند زد وان است اما با کمی دقت خواهید دید که اندازه ی قطر دوربین کوچکتر از Z1 هست.پس این فرضیه کاملا محتمل است که سنسور و به تبع آن وضوح تصویر عکسهای گرفته شده بالاتر از زد وان باشد.

و اما کلام آخر این که هنوز مشخص نیست این تصویر یک مدل اولیه از Z1 در طراحی های ابتدایی بوده و یا این که مدلی جدید برای سال 2014 خواهد بود.ولی به محض مشخص شدن اطلاعات بیشتر حتما شما را نیز با خبر خواهیم کرد.در ادامه تصاویر بیشتری از این مدل را مشاهده میکنید.

آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

sonyviet

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

2 دیدگاه ها

  1. احتمالاً باید این مدل مربوط به نسخه های اولیه آزمایشی Z1 باشه …
    بعید میدونم سونی روند Z رو با این حالت توی 2014 هم ادامه بده !
    در ضمن ؛ در محصول بعدی اگر دوربین قوی تری استفاده بشه ، مطمئناً فلش زنون هم به کار گرفته خواهد شد !
    ( که این موضوع با توجه به قطر کوچیک جایِ قرار گیری فلش دوربین بعید هست )

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here