تصویری که از اکسپریا Z1 قرمز رنگ با اندروید 4.4 منتشر شد جعلی بود!

2
۱۹,۹۳۲

Limited-Edition-red-Xperia-Z1
روز گذشته خبری در چندین سایت معتبر جهانی منتشر شده بود که در آن تصاویری از اکسپریا Z1 با رنگ قرمز رنگ و نسخه اندروید 4.4.2 مشاهده شده بود. این تصاویر بسیار عجیب بود چرا که از یک سو سونی اکسپریا Z1 را در 3 رنگ مشکی، سفید و بنفش عرضه کرده که وجود رنگ قرمز در این تصویر دور از تصور است و از سوی دیگر سونی هنوز اندروید 4.3 را برای این گوشی منتشر نکرده چه برسد به اندروید 4.4!

اگر شما هم با دیدن این تصاویر متعجب شده اید باید بگوییم که تمامی این تصاویر جعلی بوده است. لحظاتی پیش در سایت Digi-Wo چین تصاویری قرار داده شد که نشان میداد تمامی اخباری که روز گذشته در مورد اکسپریا زد1 قرمز رنگ منتشر بوده است شایعه ای بیش نبود!
Red-Xperia-Z1

A-new-pic-of-Red-Xperia-Z1-with-white-Xperia-Z1-has-been-leaked

Limited-Edition-Red-Xperia-Z1-Spotted-running-Android-4.4.2-KitKat-version
رنگ قرمزی که در عکس ها مشاهده کرده بودید اصلا قرمز نبوده است! کار سختی نیست این که رنگ بنفش این گوشی را با استفاده از نرم افزارهای ویرایش تصویر به قرمز تبدیل کرد. همانطور که در تصویر نیز مشاهده میکنید این گوشی در اصل با رنگ بنفش بوده که با استفاده از نرم افزار های ویرایش تصویر تبدیل به قرمز شده است.

Purple-Xperia-Z1-FAKE-pic-photosopped-by-XDA-User-raxor

Purple-Xperia-Z1-FAKE-picture-photosopped-by-XDA-User-raxor
در مورد نسخه اندروید آن نیز به راحتی میتوان با استفاده از ویرایش فایل های سیستمی این گوشی نسخه اندروید نمایش داده شده در قسمت اطلاعات تلفن را تغییر داد. حتی اگر با این روش نیز نخواهیم نسخه ی اندروید گوشی خود را ویرایش و تغییر دهیم، میتوانیم با استفاده از برنامه های ویرایش عکس مانند فتوشاپ به راحتی عددی جدید را جایگزین عدد قبلی کنیم. به مانند تصویری که مشاهده میکنید.
Purple-Xperia-Z1-FAKE-pic-photosopped-by-XDA-User-raxor-running-4.4.4
شاید یکی از ناشیانه ترین اقداماتی که طراح این تصاویر انجام داده استفاده از نسخه اندروید 4.4.2 است، در حالی که هنوز این نسخه توسط گوگل معرفی نشده و در حال حاضر آخرین نسخه معرفی شده اندروید 4.4.1 میباشد.

با وجود اینکه خیلی زود کذب بودن این تصاویر مشخص شد اما طراح آن با این کار توانست فکر میلیون ها نفر در سراسر جهان را به سمت این خبر کذب سوق دهد که در نوع خودش بسیار جالب بود!

digi-wo

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

2 دیدگاه ها

  1. والا این عکسهای جدیدی خیلی ناشیانه تر هستن!!! من نمیدونم قضیه چی بوده… ولی به عکس های جدید توجه کنین… مبیبین که هنوز هم دور قاب قرمزی داره! و انگشت های طرف یک فیلتر آبی دارن! آبی + قرمز میدهد بنفش!! 😀
    این خیلی ناشیانه تر و تابلو تره.. در اوون عکس از پشت گوشی با Z1 سفید که دیگه انگار یک مستطیل آبی انداختن رو گوشی!
    والا ما اصلا با شایعه کار نمیکنیم… انشاالاه که اصلا سونی اندروید 5 بریزه :))

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here