تصویری که گفته میشود پرچمدار جدید سونی “هونامی” است

4
۷,۳۸۰

Honami_2
یک تصویر امروز در سایت برزیلی techtudo منتشر شده که گفته میشود تصویری از پرچمدار جدید سونی یعنی اکسپریا هونامی است. در این تصویر یک گوشی که قسمت پشت آن مشخص است بین Xperia Z Ultra و Xperia ZQ (مدل برزیلی ZL) قرار گرفته است.
در این تصویر شباهت این دستگاه با اکسپریا زد زیاد است اما وجود یک سنسور مادون قرمز شایعه هونامی بودن این گوشی را بیشتر میکند. قسمت پایینی گوشی نیز با برچسبی پوشانده شده است تا مشخصات دقیق این گوشی فاش نشود.

طبق پیش بینی ها هونامی از یک دوربین 20 مگاپیکسلی برخوردار است اما در تصویر زیر لنز دوربین تفاوتی با مدل های قبلی ندارد و به نظر نمیرسد که با توجه به شایعاتی که قبلا در خصوص دوربین و اندازه لنز هونامی گفته شده بود این لنز یک دوربین 20 مگاپیکسلی باشد.
البته در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر عرضه اکسپریا زد با اسنپدراگون 800 توسط سونی شنیده شد که یک احتمالی دیگری که درباره این عکس میرود این است که شاید تصویر بالا مدل جدید اکسپریا زد باشد که قرار است با اسنپدراگون 800 عرضه شود!؟
xperiablog

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

4 دیدگاه ها

  1. با عرض سلام و ادب…..
    جالبه اگه صحبت از زد باشد اين عالى ميشه شبيه زد الترا است
    و اگر سونى مجدد دنبال زد باشد فکر کنم بد نشه و جالب هم باشه شايد يه جورايى بشه بعضيها مون خودمونو اميدوار کنيم اونايى که زد دارن مثل زد وان زد ۲ و يا زد الترا اين شکلى شايد سونى از دوباره به زد ها نيم نگاهى بندازه و مثل خود بنده که زد الترا دارم دلم خوش باشه که بتونم اميدوار به نگاه سونى به اين سرى از زد باشم و شايدم اپديت جديد براى اين گوشى…….!!!!!!!

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here