تقریبا 60 درصد از گوشی های هوشمند سه ماهه سوم امسال دوربین چهارگانه داشته اند

1
۱۲,۲۸۲

مدت ها پیش تلفن های هوشمند بازار دوربین های دیجیتال را برای همیشه از بین بردند. در حقیقت ، تلفن ها اکنون به تنها دوربین اکثر کاربران تبدیل شده اند. پیشرفت در عکاسی و فیلمبرداری در یک تلفن همراه در طول سال ها بسیار خارق العاده بوده است. گوشی های دارای چندین دوربین اکنون به یک قاعده یا ترند بازار تبدیل شده اند. در حقیقت ، تلفن های دارای دوربین چهارگانه در سه ماهه سوم سال 2020 به تعداد بیشتری عرضه شده اند.

طبق اطلاعات منتشر شده شرکت تحقیقات بازار Omdia (از طریق GSMArena) ، تقریبا 60٪ از تلفن های هوشمند عرضه شده در سه ماهه سوم سال 2020 دارای چینش دوربین چهارگانه هستند. شیائومی در این بخش رتبه اول را دارد و پس از آن Realme قرار دارد. سایر OEM های برتر به ترتیب ویوو ، هواوی ، اوپو و سامسونگ بوده اند.

از بین برند های فوق ، OPPO و Realme تنها شرکت هایی بودند که در این مدت تلفن های خود را با فقط یک دوربین به بازار عرضه نمی کردند. همچنین ، شایان ذکر است که Realme مدت زمان زیادی است که هیچ گوشی تلفن همراه تک دوربین را نساخته است.

از طرف دیگر ، اپل به لطف دو محصول پر فروش خود در رده نخست تلفن های تک دوربین قرار گرفته است – آیفون XR و آیفون SE 2020. جالب اینجاست که شیائومی در جایگاه دوم قرار گرفته و به ترتیب سامسونگ ، هواوی و vivo پشت سر آنها قرار دارند.

تقریبا 60 درصد از گوشی های هوشمند سه ماهه سوم امسال دوربین چهارگانه داشته اند

اپل همچنین در لیست فهرست تلفن های هوشمند با دوربین دوگانه نیز قرار دارد که از محبوب ترین محصولاتش می توان به گوشی های آیفون 11 در سال 2020 اشاره کرد که در رده اول قرار گرفته اند. در حالی که vivo از نظر گوشی های مجهز به چین دوربین سه گانه در جایگاه اول قرار داشت ، Realme در صدر لیست تلفن های هوشمند دارای چینش دوربین دوگانه قرار گرفته و هواوی تنها شرکت برتری است که محصولاتی با چینش دوربین پنج گانه را رقم زده و فروش بسیار خوبی را نیز از همین راه بدست آورده است.

به هر حال ، همه ما می دانیم که اکثر این تلفن های هوشمند چند دوربین دارای حسگر های ماکرو و سنجش عمق بی کاربرد با مقدار مگاپیسل کم نیز هستند. اما عموم مردم احساس یکسانی ندارند. از این رو ، تلفن های چهار دوربین در سه ماهه سوم سال 2020 محبوب بودند.

همچنین باید اشاره کنیم که در این لیست ، گوشی های شرکت هواوی شامل برند آنر ، گوشی های شرکت شیائومی شامل برند های ردمی و پوکو و گوشی های شرکت ویوو شامل برند IQOO نیز می شوند.

در نهایت نتیجه به نفع سازندگان دوربین و حسگر گوشی های هوشمند خواهد بود که سونی در این بخش در دنیا حرف اول را می زند. نظر شما چیست؟

[تعداد: 2    میانگین: 5/5]

یک دیدگاه

  1. قبلا گوشیهای چینی دوتا بلندگو میذاشتن و اطرافش پنج تا سوراخ شبیه به بلندگو. که هرکسی ببینه فکر کنه ۷تا بلندگو داره گوشیش.! الانم داستان همینه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here