تلفن Honami Mini (هونامی مینی)سونی با صفحه نمایش 4.3 اینچ، پردازنده S800 و دوربین 20 مگاپیکسل در راه است؟

0
۶,۰۹۳

آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

تقریبا در وجود تلفن 5 اینچی جدید سونی با نام رمز Honami شکی نیست. تلفن ضد آب و قدرتمندی که جایگزین Xperia Z خواهد شد. اما امروز شایعه شده که سونی نیز به دنبال سیاست سامسونگ و اچ‌تی‌سی قصد دارد نسخه کوچک‌تر این تلفن را با نام Honami Mini روانه بازار کند.

سال گذشته سامسونگ برای اولین بار نسخه کوچک‌تر پرچمدار خود را با نام Galaxy S III Mini روانه بازار کرد و پس از آن همان سیاست را با گلکسی اس 4 و تلفن Galaxy S4 Mini ادامه داد. حال به نظر می‌رسد کمپانی‌های دیگر نیز قصد دارند، اقدام مشابه‌ای را انجام دهند. پس از HTC با معرفی HTC One Mini حالا شایعه شده که سونی نیز تلفن 4.3 اینچی هونامی را با نام Honami Mini عرضه خواهد کرد.

اگر این گزارش حقیقت داشته باشد، هر چند سونی سایز و رزولوشن صفحه نمایش را به ترتیب به 4.3 اینچ و 1280 در 720 پیکسل کاهش داده، اما پردازنده آن را همچنان Snapdragon 800 و سنسور 20 مگاپیکسلی دوربین با لنز Sony G را حفظ نموده است.

باتری Honami Mini به 2400 میلی آمپرساعت کاهش یافته، براساس شواهد بدست آمده تلفن 5 اینچی هونامی مجهز به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی است.

از دیگر مشخصات فنی منتسب به Honami Mini می‌توان به 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و درگاه میکر SD برای افزایش حافظه ذخیره سازی اشاره کرد.

ممکن سونی از این تلفن نیز به همراه هونامی در کنفرانس اختصاصی خود که پیش از شروع نمایشگاه IFA و در شهریور ماه برگزار می‌شود، رونمایی کند که در این صورت شاید از نظر قیمت،شانس بیشتری برای خرید یک گوشی با نام هونامی داشته باشیم.پس خوشبینانه منتظر باشید!

gsmarena
به نقل از زومیت

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here