تماشا کنید: اولین نگاه سریع ویدئویی بر کنترلر جدید و هوشمند HUIS سونی !

6
۴,۹۵۰

13

اگر با ما همراه بوده باشید، چند روز قبل طی خبری کنترلر جدید و هوشمند سونی تحت عنوان HUIS را برای شما معرفی کردیم و حالا پس از گذشت چند روز، موفق شده ایم ویدئویی از اولین نگاه سریع بر این کنترلر جدید و البته هوشمند سونی را برای شما عزیزان آماده کنیم.

در این ویدئو به خوبی قابلیت هایِ کلیدی کنترلر هوشمند HUIS سونی نشان داده میشود. همانطور که پیشتر نیز گفته شد، وجه تمایز این کنترلر با سایر کنترلرهایِ معرفی شده در دنیا، هوشمند بودن آن است. از طرفی سونی توانسته است برای این کنترلر هوشمند حافظه ای قابل تنظیم در نظر بگیرد.

کاربر میتواند کنترل هر تعداد وسیله الکترونیکی را که میخواهد به این کنترلر هوشمند معرفی کند و این کنترلر توانایی یادگیری انواع و اَقسام کنترل ها را دارد. حتی کاربر میتواند به واسطه برنامه هایِ از پیش تعیین شده، برای هر یک از اعضایِ خانواده حساب جداگانه ای ایجاد کند و به این ترتیب خللی در کنترل وسایل الکترونیکی توسط افراد مختلف ایجاد نشود.

توصیه میکنیم اگر به این کنترلر هوشمند علاقه مند شده اید یا کنجکاوید که بدانید این کنترلر هوشمند چگونه عمل میکند، از طریق لینک زیر به صفحه اختصاصی ویدئویِ این کنترلر هوشمند در ویدئوسنتر سایت تخصصی اکسپریا مراجعه کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

6 دیدگاه ها

  1. واقعا زیبا و عالیه.کاش میومد تو ایران یکیش رو میخریدیم.البته ما ایرانیا کلا از تکنولوژی عقب هستیم شاید 50 تا 100 سال دیگه وضعیت بهتر شه که بازم از ما گذشته.

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۰۹

    دوستانی که Z5 پریمیوم دارن آیا اسپیکر بالا و پایین دستگاه صداشون اندازه همه؟
    کلا صداش کمه یا زیاد؟

    پاسخ

    javad گفته:
    ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۳۹

    تا حالا دقت نکردم ولی حس میکنم پایینی ضعیفتره.فکرکنم پسرخالمم که امتحانش کرده بود بهم گفت پایینی ضعیفتره

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۳۹

    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here