تماشا کنید: مقایسه قدرت اسپیکر اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ سونی.

49
۱۲,۱۱۷

یکی از مهمترین پارامترهایی که سونی امسال در کنفرانس مطبوعاتی خود در IFA2017 از آن سخن گفت و بسیار مورد توجه اصحاب رسانه و کاربران قرار گرفت، بحث قدرتمندتر شدن اسپیکرهایِ پرچمدار جدید سونی است، که حالا آنرا با نام اکسپریا XZ1 میشناسیم.

این گوشی هوشمند در واقع یک نسخه ارتقا یافتۀ بسیار خوب از پرچمدار سال گذشته سونی میباشد، که حسابی تا به اینجایِ کار جایِ خودش را در دل کاربران باز کرده است. این گوشی هوشمند به گفته سونی موبایل دارایِ اسپیکرهایِ قدرتمندتری نسبت به نسل هایِ قبل میباشد. اما این قدرت در چه حد است؟

همیشه یکی از انتقادهایی که به گوشی هایِ پرچمدار سونی که از اسپیکرهایِ دو گانه ( استریو ) بهره میبرند وارد بود بحث بلندی صدا میباشد. حال به نظر میرسد سونی صدایِ کاربران خود را شنیده است و با برطرف سازی این موضوع مهم، یک گام دیگر گوشی جدید خود را با مذاق کاربران همگام کرده است.

اکسپریا XZ1 سونی هم اَکنون برایِ آزمایش در دسترس اصحاب رسانه قرار داد و بالطبع به زودی وارد بازارهایِ جهانی و کشور عزیزمان ایران خواهد شد. حال ویدئویی از مقایسه قدرت اسپیکر اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ سونی منتشر شده است، که دیدن آن خالی از لطف نیست. با ما همراه باشید…

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

49 دیدگاه ها

  1. دوتا از دوستامون در مورد دسیبل گفتند و جناب میکائیل هم مثل همیشه حرف های جالبی زدند.
    ممنون از این ۳تا دوست عزیزمون که اطلاعات من رو کلی بالا بردند.

    پاسخ

  2. سلام
    همانطور که بعضی دوستان گفتند واحد دسی بل لگاریتمی هست، همراه با یک ضریب ۱۰ یا ۲۰ که برای نسبت توان، ضریب ۱۰ استفاده میشود.
    به صورت خلاصه :
    log 100= 2
    در حالی که :
    log 200 = 2.3
    نسبت عددی دو برابر است اما پاسخ نهایی تفاوت کمی دارد.
    هم در توضیحات شخص آزمونگر و هم از برنامه کاملا این مطلب یافتنی است.

    پاسخ

    A.m.ir گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۴۳

    ممنون از توضیحتون

    پاسخ

  3. باعرض سلام لازمه جهت اطلاع دوستان عرض کنم ک دسی بل صدا با اعداد ریاضی فرق داره اینجور نیست ک بگی ۵۰ دسی بل دو برابر ۲۵ دسی بل هست!!!!! به صورت خطی نیست نمودار صدا بلکه پله ای هست جهت اطلاع بگم ک موتور ۱ ماشین صداش حدود ۹۰ دسی بل هست و موتور جت هواپیما ۱۲۰ دسی بل و موتور ۱۰۰ تا ماشین باهمدیگه جمعا ۱۱۰ دسی بل پس اشتباه نکنید

    پاسخ

    A.m.ir گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۴۳

    ممنون از توضیحتون

    پاسخ

    A.m.ir گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۴۶

    در خصوص صدای موتور ماشین و این چیزا یه چیزایی خونده بودم واسه همینم گفته بودم ۷۵دس بل بلندی زیادی داره
    اما با توضیحات شما و دوستمون arjah تا حدودی مطلب رو گرفتم

    پاسخ

  4. باطری کوچیکتر چیپست کوچیکتر پس چرا حتی حاشیه اطرافشم بیشتر شده.چرا.آخه:'(

    پاسخ

    Ali ti گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۳:۰۷

    گوشی باریکتر شده روی حجم باطری تأثیر گذاشته احتمالا

    پاسخ

  5. سلام دوستان ببخشید اینو اینجا میگم چون ربطی به پست نداره برید سایت apkmirror و ورژن جدید Sony Clock رو دانلود کنید کلا ظاهر برنامه عوض شده و فوق العاده شده امیدوارم سونی دستی به سر و روی همه برنامه هاش بکشه

    پاسخ

  6. سونی گفت %۵۰ صدای بیشتر، در این ویدیو برنامه ای که روی پریمیوم نصب شده بود بلندی صدا رو با شاخص دسی بل نشان میداد که اگر سنجش این برنامه رو درست در نظر بگیریم اختلاف بین دو گوشی خیلی زیاد بود! اگر حرکت دست یعنی دور و نزدیک شدن گوشی سنجش صدا با دو گوشی مورد تست رو هم در نظر بگیریم باز هم اختلاف زیادی بین دو گوشی بود ( با سنجش این برنامه ) چون اگر مثلاً خروجی صدا در گوشی XZ رو ۵۰ دسی بل در نظر بگیریم برای سنجش صحت ادعای سازنده در مورد افزایش %۵۰ حجم صدا، فقط کافیه خروجی صدا در گوشی XZ1 برسه به ۵۲ دسی بل ( زیاد هم هست چون ۵۲ دسی بل حدوداً %۵۸ بیشتر از ۵۰ دسی بل هست ) منتها در این ویدیو گاهی اختلاف بین دو دستگاه به ۱۰ دسی بل می رسید! نتیجه هر چی باشه اختلاف دو گوشی نسبتاً زیاد بود و کیفیت فرکانس های پایین بهتر بود. بنظر میرسه صرف نظر از افزایش صدا، خروجی اسپیکر رو بمنظور تجربه بهتر صدای باس تنظیم کردن چون بصورت واضحی باس فشنگ تری داشت.
    چیزی که توجه من رو در این ویدیو جلب کرد مسأله صدا نبود بلکه افزایش دقت صفحه نمایش بود.
    چند وقت پیش phonearena یک تست صفحه نمایش در نور روز بین چند موبایل از جمله XZs انجام داد
    صرف نظر از مواردی همچون روشنایی صفحه ( نیت ) و دقت رنگ ( که اکثراً افتضاح و بمراتب پایین تر از تبلیغاتی بودن که در سطح دنیا براشون انجام میشه )، اگر دقت کرده باشید از لحاظ شارپ بودن صفحه XZs دقیق ترین صفحه رو داشت.
    اگر شما صفحه XZs رو با S8 Plus مقایسه کنید متوجه توان تفکیک بسیار بالای صفحه سونی میشید در حالی هست که صفحه سونی یک صفحه full HD و صفحه S8 Plus یک صفحه (WQHD ( 2960×۱۴۴۰ هست.
    اگر صفحه S8 Plus رو بخواد به این حد از قدرت تفکیک درXZs برسه باید تعداد پیکسل های صفحه نمایش رو به حداقل دو برابر افزایش بده ( ۴k ).
    چیزی که در این ویدیو خیلی جالبه افزایش مجدد توان تفکیک صفحه نمایشXZ1 هست که با وجودی که کیفیت این ویدیو زیاد برای این کار جالب نیست ولی براحتی میشه از روی فونت های خطوط ریزی که در صفحه دو گوشی ظاهر میشه به این مسأله پی برد.

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۳۱

    آفرین میکاییل جان حرفات طلا هست

    پاسخ

    hasan1 گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۰:۰۷

    عالی

    پاسخ

    A.m.ir گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۴۷

    ممنون

    پاسخ

  7. سونی گفت %۵۰ صدای بیشتر، در این ویدیو برنامه ای که روی پریمیوم نصب شده بود بلندی صدا رو با شاخص دسی بل نشان میداد که اگر سنجش این برنامه رو درست در نظر بگیریم اختلاف بین دو گوشی خیلی زیاد بود! اگر حرکت دست یعنی دور و نزدیک شدن گوشی سنجش صدا با دو گوشی مورد تست رو هم در نظر بگیریم باز هم اختلاف زیادی بین دو گوشی بود ( با سنجش این برنامه ) چون اگر مثلاً خروجی صدا در گوشی XZ رو ۵۰ دسی بل در نظر بگیریم برای سنجش صحت ادعای سازنده در مورد افزایش %۵۰ حجم صدا، فقط کافیه خروجی صدا در گوشی XZ1 برسه به ۵۲ دسی بل ( زیاد هم هست چون ۵۲ دسی بل حدوداً %۵۸ بیشتر از ۵۰ دسی بل هست ) منتها در این ویدیو گاهی اختلاف بین دو دستگاه به ۱۰ دسی بل می رسید! نتیجه هر چی باشه اختلاف دو گوشی نسبتاً زیاد بود و کیفیت فرکانس های پایین بهتر بود. بنظر میرسه صرف نظر از افزایش صدا، خروجی اسپیکر رو بمنظور تجربه بهتر صدای باس ( بخصوص برای گیم ) تنظیم کردن چون بصورت واضحی باس فشنگ تری داشت.
    چیزی که توجه من رو در این ویدیو جلب کرد مسأله صدا نبود بلکه افزایش دقت صفحه نمایش بود.
    چند وقت پیش phonearena یک تست صفحه نمایش در نور روز بین چند موبایل از جمله XZs انجام داد
    http://xperian.ir/%DA%86%D8%A7%D9%84%D8%B4-%D8%B4%D8%B4-%D9%86%D9%81%D8%B1%D9%87-%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%DA%A9/
    صرف نظر از مواردی همچون روشنایی صفحه ( نیت ) و دقت رنگ ( که اکثراً افتضاح و بمراتب پایین تر از تبلیغاتی بودن که در سطح دنیا براشون انجام میشه )، اگر دقت کرده باشید از لحاظ شارپ بودن صفحه XZs دقیق ترین صفحه رو داشت.
    http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2017/07/2.jpg
    http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2017/07/3-2.jpg
    اگر شما صفحه XZs رو با S8 Plus مقایسه کنید متوجه توان تفکیک بسیار بالای صفحه سونی میشید در حالی هست که صفحه سونی یک صفحه full HD و صفحه S8 Plus یک صفحه (WQHD ( 2960×1440 هست.
    اگر صفحه S8 Plus بخواد به این حد از قدرت تفکیک درXZs برسه باید تعداد پیکسل های صفحه نمایش رو به حداقل دو برابر افزایش بده ( ۴k ).
    چیزی که در این ویدیو خیلی جالبه افزایش مجدد توان تفکیک صفحه نمایشXZ1 هست که با وجودی که کیفیت این ویدیو زیاد برای این کار جالب نیست ولی براحتی میشه از روی فونت های خطوط ریزی که در صفحه دو گوشی ظاهر میشه به این مسأله پی برد.

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۰:۰۹

    جناب میکاییل سونی تو هر نسل به خوبی کیفیت صفحه نمایش و کیفیت دوربین را افزایش میده و مثل بقیه با اعداد بازی نمیکنه

    پاسخ

  8. این بود ۵۰% افزایش حجم صدا؟
    از دسی بل و تبدیلش زیاد سر در نمیارم،اما اگه بخوایم به زبان ریاضی بگیم،اگه قرار باشه ایکس زد۵۰ دسی بل باشه و گفته سونی هم درست باشه ۵۰% از این بیشتر باشه باید به۷۵ دس بل برسه
    هرچند ۷۵ دسی بل خیلی بلندی زیادی داره
    ولی چیزیه که سونی گفته
    اگه دوستان کسی درخصوص این کمیت اطلاعی داره و من دارم اشتباه میگم راهنمایی کنه.

    پاسخ

  9. دوستانی که XZ دارن این گوشی مشکل یا ایراد خاصی نداره؟
    چون یکی میخواستم بخرم و از نزدیک باهاش کار کردم بشخصه کیفیت صفحه نمایش XZ رو بهتر از XZ پریمیوم میدونم چون هم روشنایی بیشتری داشت هم عمق مشکیش بطور مشخص بهتر بود (یعنی کنتراست بالاتری داشت) و هم بازتاب نورش خیلی کمتر بود و برای زیر نور خورشید خیلی بهتره
    صفحه ۴K پریمیوم بیشتر تبلیغاتی هست تا کاربردی و همون صفحه FHD بهترین رزولوشن هست

    اگر ایراد یا مشکل خاصی داره ممنون میشم بگید

    پاسخ

    Iman raeisi گفته:
    ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۴۲

    نه واقعا گوشی خوبیه فقط تو ۷.۱.۱ مشکل گرم شدن گوشی هست که تو اندروید ۸ قطعا حل میشه

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۱۴

    درست ممنون

    پاسخ

    Ali ti گفته:
    ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۱:۱۷

    سلام.من غیر از otg ک اذیتم میکنه دیگه مشکلی نداشتم تا بحال،ولی بازهم پرمیوم بنظرم خیلی بهتره.زیر افتاب یا عمق رنگ مشکی اونقدری توی کارکرد تأثیر نداره،ولی دوربین بهتر.۹۶۰فریم،شارژ سریع،سرعت انتقال و…!دیگه خودت بهتر از من برتری هاشو میدونی و درحدی نیستم ک شمارو راهنمایی کنم! درنهایت خودمم بخاطر گوشی کم حاشیه حاضرشدم صبر کنم وگرنه پرمیوم حتی از لحاظ ظاهری هم نسبت ب xz خوشکلتره

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۲۰

    سلام این حرفا چیه عزیز!
    والا دیروز من هم داشتم پریمیوم میگرفتم (رنگ کروم) چون مشخصه واقعا سرتره از هر لحاظ مخصوصا اینکه شارژ سریع و رم ۶۴ گیگ

    صفحه هم فوق‌العاده است و از اکثر پرچمدار ها مثل S8 بهتره واقعا
    وقتی صفحه اش رو نگاه میکنید خیلی چشمگیر هست ولی یکی از دلایلش شیشه بیش از حد براق صفحه نمایش هست ولی وقتی کنار XZ گذاشتمش راستش یکم ضعیفتر بنظرم اومد! چه روشنایی و چه کنتراست صفحه! فقط رنگ سفید رو بهتر نشون میداد که با وایت بالانس حل میشه

    حالا ببینم چی میشه 🙂

    ممنون

    پاسخ

    Ali ti گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۳:۲۰

    خواهش.حقیقتش من پرمیوم رو ندیدم از نزدیک.بایدبکوبم ازگرگان برم ساری!ضمنا در نظر داشته باش که رمxz هم۳!!! در جواب دوستمون هم اصلا داغ و یا حتی گرم هم نمیشه گوشی من

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۳:۳۶

    گرگانی ها کلاً مظلومن 🙁
    اگر گرگانی هماهنگ کن باهام همین هفته بیا پرمیوم رو ببین.

    Ali ti گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۳:۲۴

    حافظهxz هم۶۴

    Ali ti گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۶:۵۶

    سلام اقا هادی.اره حتما اگه شما افتخار بدی خوشحال میشم

    shs77 گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۲۳

    والا پریمیوم خیلی عالیه واقعا فقط باید از نزدیک ببینید…

    متاسفانه شهر ما نسبت به گرگان هم خیلی بدتره و شما مدل ۵ سال پیش سونی هم پیدا نمیکنید 🙂

    Ali ti گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۱:۲۹

    اینجا هم همینطوره shs77جان .z2 رو از گرگان گرفتم ۲سالونیم پیش،ولی بعدش ک دنبال گوشی بودم حتی۱دونه سونی هم ندیدم دیگه!گوشیِ خودم و یه xa وا۳ دوستمو از تکنولایف سفارش دادم.بخاطر۱ گلس،۱۰۰تومن خرید آنلاین میکنم ک لابلای سفارشهام ۱گلس۵تومنی هم گرفته باشم.وا۳ قرعه کشی و هدیه۵۰تومنی جشنواره سونی هم کوبیدم رفتم ساری

    rad007 گفته:
    ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۳۷

    بالا به حرف کارشناسی جناب میکاییل توجه کنید میفهمید که چقدر XZ1 بهتر است شما نمیدونم در چه شرایطی و چطور صفحه نمایش ایکس زد را با ایکس زد پرمیوم مقایسه کردی ولی چیزی که ما و خیلی ها دیدیم اصلا صفحه نمایش ایکس زد چه از لحاظ روشنایی چه کنتراست چه غلظت رنگها در حد ایکس زد پرمیوم نیست لطفاً تمامی پردازش های ایکس زد پرمیوم را مثل سایت های طرفدار سامسونگ خاموش نکنید و گوشی خودتان را هم در بهترین حالت قرار ندهید!!!!!!! این کار را نکنید بعد مقایسه کنید هر چند که حتی ایکس زد پرمیوم با همه پردازش های خاموش بازهم کنتراست و عمق بیشتری نسبت به ایکس زد داره
    صفحه نمایش ۴k HDR هم تبلیغ نیست اولا اصلا تحقیق بکن ببین چیه بعد بگو تبلیغه!!!!

    پاسخ

    Ali ti گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۳:۳۰

    دوست عزیز،دوستمونshs77 توی نمایندگی هر۲ گوشی رو مقایسه کردن و قصد خرید یکیشون رو داشتن.فقط دارن مشورت و همفکری میکنن وگرنه خودشون همیشه ب برتری های پرمیوم اشاره میکنن توی سایت

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۳۰

    خیلی ممنونم ازتون 🙂

    shs77 گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۳۰

    والا همونطور که دوستمون گفتن من قصد خرید داشتم و هیچکدوم این دو گوشی رو ندارم!
    اتفاقا پریمیوم روی حالت vivid بود ولی مگه عمق مشکی به حالت صفحه ربط داره؟! عمق مشکی به پنل گوشی ربط داره و نرم افزاری نیست
    شاید شما از صفحه پریمیوم بیشتر خوشتون اومده و البته اولش منم بیشتر خوشم اومد اما بعد از مقایسه بنظرم XZ بهتر بود مخصوصا اینکه شیشه اش مثل پریمیوم براق نیست و زیر نور خیلی بهتره
    نتایج اکثر بررسی های خارجی هم نشون میده XZ مشکی خیلی بهتری داره

    پاسخ

    Mortazavi گفته:
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۳۹

    حق با شماست جناب راد.

    پاسخ

    sasan.tgh گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۱۹

    همه جوره xz premium از xz بهتر و سرتره و اصلا قابل مقایسه نیستن خودتون بهتر میدونید جناب shs77.. دوربین بهتر و سخت افزار قوی تر و نرم افزار به روز تر و گرفتن اپدیت بیشتر و صفحه نمایش خیلی خیلی بهتر و با کیفیت تر و رنگ کروم که خودش شاهکاریه و هر بار که تو دستم میگیرم بیشتر عاشقش میشم. زیر نور آفتاب هم هیچ مشکلی نداره شاید به نظر برسه اما واقعا عالیه زیر نور مستقیم آفتاب کاملا خواناست و بی نقص. رم بیشتر که واقعا کارآمد هست. اما تنها و تنها و تنها مسئله ای که هست رنگ مشکی هست که مقایسه نکردم با xz و نمیدونم چه جوریه به لطف بررسی که اکسپریان!! نگذاشته متوجه نشدیم.. اما عمق رنگ مشکی در تصاویر و بازی و فیلم و جاهایی که تاریک هست بسیار عالیه و در حد اولد اما در تنظیمات مخفی سونی در تست صفحه و نمایش رنگ ها چون با حداکثر نور نشان میده کیفیت رنگ مشکی پایین میاد (به دلیل منبع نور ای پی اس) و خاکستری میزنه که واقعا چیز مهمی نیست چون هیچ موقع پیش نمیاد همچین چیزیو در صفحه بخاید ببینید.. و نمیدونم xz در این زمینه چه طور هست. به هرحال پریمیوم در هر زمینه ای بهتره و کامل تره. فقط کاش اکسپریان انقدر مارو زجر نده و این بررسی. و.مقایسه و بذاره خدایا بسه دیگه خسته شدیم دیگه 😉

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۳۲

    بله واقعا سرتره قبول دارم
    بعید هم میدونم دیگه بررسی XZ پریمیوم در این سایت منتشر بشه ولی اگر منتشر میشد خیلی عالی بود…

    ممنون بابت نظرتون

    پاسخ

    ariya.erfan گفته:
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۲:۱۵

    والا من چند هفته پبش که رفتم با ایکس زد پریمیوم کار کردم اصلا دیوونش شدم مخصوصا صفحه نمایش … واقعا حال کردم باهاش کار کردم ……. منم تصمیم دارم تا مهر بلاخره این گوشیرو بگیرم ….پیشنهاد میکنم شما هم همین گوشیو بگیر چون از هر لحاظ از ایکس زد سرتره.

    پاسخ

  10. یعنی خاک تو سرت سونی
    مگه مجبوری الکی بگی ۵۰درصد افزایش صدا که بعدش اینجوری تست بگیرن ابرومونو ببری
    خوب بگی ۱۰درصد افزایش صدا هم داشته کسی یقتو نمیگیره ابروریزی هم نمیشه
    من که میدونستم ۵۰درصد افزایش نداشته ولی خدا خدا میکردم واقعیت داشته باشه

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۴۲

    لطفا اول اطلاعات خودت را بالا ببر بعد بگو خاک بر سرت سونی بازهم اسم های کاربری با عناوین سونی!!!! اونم اسم های جدید و دوباره فحاشی به سونی!!!!!! به نظرتان دیگر این تاکتیک قدیمی نشده است!!!!! طرفداران پلاستیک بهتره دیگر یواش یواش تاکتیک پلاستیکی خودشان را عوض کنند و دیگر از اسم های کاربری سونی استفاده نکنند،، خدا را شکر این سایت برعکس سایت های نوچه سامسونگ و اپل آنقدر دموکراسی!!!! داره!!!! که پایین همین پست من به من فحش هم بدید منتشر میکنه!!! دیگه لازم نیست خودتان را به عنوان کسی جای بدید که مثلا سال ها گوشی سونی داره و طرفدار سونی هست از همین نام پلاستیک دست تان استفاده کنید بهتره

    پاسخ

    A.m.ir گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۰:۳۹

    کسی به شما فحش بده؟
    والا تجربه چند وقته من،برعکس این موضوع رو راجب شما و امثال شما تو این سایت نشون داده که شما به همه توهین میکنید

    پاسخ

    Meysam21 گفته:
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۳۳

    يا خدا يه نفر بياد اينو از برق بكشه!!!

    پاسخ

  11. سلام دوستان
    بهترین جا برای تعویض اسپیکر تو تهران کجاست؟
    اسپیکر بالای گوشیم تو تماس خیلی ضعیف شده نمی تونم صحبت های فرد مقابلم رو تو بیرون بشنوم خواهشا” کمک کنید. ممنون
    درضمن گوشیم Xperia Z3 Dual هستش.

    پاسخ

  12. شاید دوبرابر نباشه ولی اینکه قوی تر شده کاملا محسوس هست…
    یکی دیگه از نقطه ضعف های گوشی های سونی فلش ضعیفش هست که امیدوارم بهتر شده باشه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here