تماشا کنید: منتخب برترین عکس های وارد شده به جشنواره جهانی عکاسی سونی (بخش دوم)

6
۶,۸۰۷


برای دوست داران و علاقه مندان به عکاسی، Sony World Photography Awards یا همان جشنواره جهانی عکاسی سونی یکی از بهترین فرصت ها برای نمایش خلاقیت های آنهاست. بدون تردید یکی از بزرگترین مسابقات عکاسی که هر ساله در جهان برگزار میشود، همین جشنواره عکاسی سونی است که تصاویر زیبا و خیره کننده ای از سرتاسر جهان به آن ارسال میشود.

جشنواره عکاسی سونی، چند سالی است که به محل مناسبی برای رقابت عکاسان آماتور و حرفه ای در سرتاسر جهان تبدیل شده است. جشنواره عکاسی سال 2018 سونی آغاز به کار کرده که تا این لحظه تصاویر زیادی به عرصه رقابت وارد شدند.

در این فرصت، بد نیست که نگاهی به برترین تصاویر ارسالی به این جشنواره که از سوی عکاسان سرتاسر دنیا ارسال شده داشته باشیم. به علت تعدد تصاویر، ما در دو بخش عکس های منتخب را نمایش خواهیم داد. با تماشای این تصاویر نظر خود را در خصوص خلاقیت و ذوق این عکاسان و تصاویر ارسالی در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. بیش از تماشای این تصاویر، اگر تصاویر بخش اول را مشاهده نکردید از لینک زیر این عکس های زیبا را از دست ندهید.

منتخب برترین عکس های وارد شده به جشنواره جهانی عکاسی سونی (بخش اول)


[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

6 دیدگاه ها

  1. بابا اینها همش فتوشاپه شاید عکس خام اصلی با گوشی سونی گرفته شده باشه اما صد درصد همه افکت گذاری رتوش شدن نویز تصویر گرفتن

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۲:۴۷

    با موبایل که نیست، فکرکنم اینا با دوربین میگیرن این taken by Xperia نیست که، تازه taken by xperia هم ۸۰درصدشو خیلی سخت نیست گرفتنش ی ۲۰درصدش خیلی حرفه ای هست

    پاسخ

    baghim گفته:
    ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۲۵

    دوست عزیز میشه بگین کجای مطلب گفته شده عکسا با گوشی های سونی گرفته شدن.
    این فقط جشنواره عکاسیه سونی هستش و می تونه عکسها از هر وسیله عکاسی باشن.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here