تماشا کنید: نمونه تصاویرِ جدید ثبت شده توسط دوربین اکسپریا XZ

139
۱۷,۷۳۹

Xperia XZ camera
اولین بار، در روز معرفی اکسپریا XZ در نمایشگاه IFA 2016 چند تصویر از دوربین این دستگاه منتشر شد که تا حدودی دوربین پرچمدار جدید سونی را محک میزد.

تصاویر اولیه در محیط بسته و در نمایشگاه به ثبت رسیده بودند که حالا بعد از گذشت ده روز، باز هم شاهد انتشار چند تصویر دیگر هستیم که همگی توسط دوربین اکسپریا XZ گرفته شدند.

اکسپریا XZ به عنوان پرچمدار جدید سونی از دوربین 23 مگاپیکسلی برخوردار است که در سری Z5 و X آن را مشاهده کرده بودیم. البته در این دستگاه سونی قابلیت های جدیدی را مثل سنسور تشخیص رنگ و همچنین فوکوس لیزری جای داده که این دوربین را از نسل های قبلی متمایز میکند.

سخن را کوتاه کرده و از شما دعوت میکنیم این نمونه تصاویر را در ادامه تماشا کنید. برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی و تماشای جزئیات دقیق آن بر روی عکس ها کلیک کنید.

gsmarena_001_2

gsmarena_002_2

gsmarena_003_2

gsmarena_004_2

gsmarena_005_2

gsmarena_006

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

139 دیدگاه ها

  1. واقعا از سایت اکسپرین تشکر و قدر دانی میکنه بابت حذف کامنت و لینک خبری که گذاشته بودم خیلی چیزها به ما ثبت شد

    پاسخ

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۵۶

    دوست عزیز
    قرار دادن لینک در سایت ممنوع است. قبل از ارسال کامنت به قوانین دقت کنید.
    نظراتی که حاوی لینک، شماره تلفن، ایمیل، آیدی و … باشند تایید نخواهند شد.

    پاسخ

  2. سایت فون ارنا حامی سامسونگ و اپله ,
    و نقد و برسی هاش فاقد اعتباره.
    در واقع سایت کثیف و برند کوبیه

    پاسخ

    کاکو سعید گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۳۷

    سامسونگ شاید اما ایفون نه

    پاسخ

  3. باوا مگه چی ازش کم میشه اگه دریچه دیافراگمو گشادتر کنه f1.8
    آخه این چه اصرار سرسختانه ایه که f رو کاهش نمیده

    پاسخ

    کاکو سعید گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۳۱

    سونی در پرچمدار بعدی باید از یک سنسور ارتقاع یافته استفاده کنه
    آگه باز همین سنسور استفاده کنه فاتح اش خونده است

    پاسخ

  4. بنظر من امسال تو دوربین شرکت اپل در
    iPhone 7 plus سنگ تموم گذاشت
    به هیچ عنوان هم Dox مارک قبول ندارم
    با وجود دوربین ها s7, X performance, HTC 10 با امتیاز ۸۸ در یک رده قرار گرفتن
    اما ایفون ۶s کیفیت بالاتری نسبت به
    این سه برند ارایه میده!!!
    مدیریت شرکت های آمریکایی زبان زد خاص و عام هست لامصب همه چیزشون رو حساب کتاب هست کاش یکم از مدیریت این کمپانی آمریکایی سونی هم داشت

    پاسخ

    Homayon گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۲۶

    شما اینجا چیکار میکنی
    ایفون از خودش چی داره
    اگه واقعاً شرکت بزرگی بود سیستم عامل عمومی رو میتونست کنترل میکرد نه که یه ios بده بعد ادعای بزرگی داشته باشه.

    پاسخ

    کاکو سعید گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۴۱

    شما تاحالا آیفون دست گرفتی
    نداری بد دردی درکت میکنم

    پاسخ

    Ehsank100 گفته:
    ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۵۸

    عزیز من انقدر آیفون آیفون نکن به جز سرعت خوب دیگه هیچی نداره آیفون بخدا قسم من خودم Z5 دارم و دوستم ۶s بهش گفتم دوربینتو بیار عکس بگیریم عکس گرفتیم خودش اعتراف کرد مال من بهتره کنتراست بهتری داشت واسه من و رنگش هم طبیعی تر بود

    behzad 007 گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۵۰

    ***
    اتفاقا برعکس :/// من نمیدونم این حرفا رو طبق کدوم معده مبارک میگی :/
    اولا اون Dox نیس Dxo هستش
    دوما اپل۷ هیییچ حرفی جلوی پرچمدار جدید سونی ینی XZ نداره ونخواهد داشت ، فقط فلاش ۴LED ش خوب بود و منو شگفت زده کرد بقیه چیزاش قطعا پایین تر از XZ هست .
    چه کیفیت چه سیستم لرزشگیر که قبلا مقایسه لرزشگیر ۳ محوره رو در مقابل لرزشگیر اپتیکال ایفون دیدیم ، بماند که XZ دارای ۵محور هستش ن ۳ محور !
    سنسور تشخیص رنگ و فوکوس لیزری مادون قرمز هم کاملا برگ برنده رو به سونی اکسپریا XZ تقدیم میکنه . کیفیت دوربین XZ هم تو پست بالا مدیران عزیز عکساشو گذاشتن و واقعا کیفیت عالی داره .
    .
    در ضمن اپل تو چین سرهم میشه ربطی به مدیریت شرکت “های !” آمریکایی نداره ! اگ منظورت تبلیغ هست که اپل داره پول مارک و شهرت بازی یه عده جماعت بی اطلاع رو میخوره ن تکنولوژیش رو .
    .
    تکنولوژی که سونی داره (چه گوشی و چه هرچیز دگ) هییییچ هیییچ و هییییچ کمپانی دگ نداره ، از اپل گرفته تا سامپلاست و غیره …
    .
    JUST SONY
    ***

    پاسخ

    کاکو سعید گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۰۰

    ببخشید dxoاشتباه تایپی بود
    دوست عزیز تا این لحظه این کمپانی آمریکایی از بقیه شرکت های دیگر بهتر عمل کرده اینم بدون گوشی دستم الا z3 تک سیم، z5 دوسیم هست بهتر صبر کنی تا XZ بیاد با آیفون ۷ و ۷ پلاس مقایسه بشه اون موقع قیافه تو یکی دیدنی خخخ
    پسرجان هیچ یک از گوشی های معرفی شده توان رقابت با آیفون ها جدید ندارند بفهم!!!
    فقط پرچمدار های نیم اول ۲۰۱۷

    پاسخ

    erfimerfi گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۳۸

    دوربین سری ۶s که‌حرف زیادی واسه گفتن نداشتن و در مقایسه با بقیه خیلی عقب بودن ! امسال چی اضافه‌ کرده؟ دوربین دو گانه؟ دقیقا بگو چیه که انقدر دست نیافتنی جلوش میدی

    کاکو سعید گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۴۵

    دوست عزیز بهتر به سایت ترنجی یه سری بزنی تا ببینی اپل چه شاهکاری ساخته

    behzad 007 گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۰:۰۷

    ***
    اولا برو تربیت یکم بت یاد بدن بعد بیا اینجا واس ما بزرگتر از دهنت حرف بزن .
    دوما با این طرز فکر بچه گانه و حرفات تابلوئه یه بچه مدرسه ای هستش که یه هوآوی یا سامپلاست دستشه فکرده دنیا دستشه !
    .
    برو هررررررر گوشی ک میخای رو بیار با زد۲ حالشو میگیرم زد۳ و زد۵ و … بماند ! بفهمممممممم
    ***

    کاکو سعید گفته:
    ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۳۱

    بهزاد!! … ایدی تلگرام هست

    کاکو سعید گفته:
    ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۰۶

    سعید وی ۶۸ به انگلیسی وارد کن

    rad007 گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۴۳

    بهزاد ۰۰۷ کاملا باهات موافقم ..اتفاقا اگه کشی گوشی اپل را تو دستش گرفته باشه به راحتی میفهمه که دوربین آیفون به درد نمیخوره و فقط یک مشت بزرگنمایی بعضی ها هست که هیچی از گوشی حالیشون نیست
    تو همه مقایسه های سایت های بزرگ که بزرگترین آنها سایت DXO هست دوربین گوشی های آیفون در برابر دوربین گوشی های سونی هیچی نیستند
    دوربین اکسپریا ایکس زد هم آنقدر برتری داره که سامسونگ و اپل تا چهار سال دیگر هم به این کیفیت نمی سند
    دوربین پرچمداران اپل فعلا بهتره با زد۲ و زدوان مقایسه بشه که اونم باز نمیرسه

    پاسخ

    reza76 گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۲۰

    من خودم اپل ندارم چون با محدودیت هاش نمی تونم کنار بیام. ولی واقعا از خوندن نظرات بی منطق و تعصب آمیز بعضی ها که نمی دونم دلیلش چیه حالم بهم میخوره. آخه دوستان عزیز اپل امسال فروش یک میلیاردی گوشی هاش رو جشن گرفت که از اقبال بالای کاربرا به این برند خبر میده. آخه شرکت سونی که الان داره با بدبختی سود اندکی تو موبایل بدست می آره و تا پارسال معلوم نبود بخاطر ضرر مالیش به ساخت موبایل ادامه بده رو چطور دارید با شرکت اپل که دارای بالاترین فروش و اقبال عمومیه مقایسه می کنید‌. میخواید بگید خاصید، فهمیده اید که زد۲ رو با آیفون۷ یا ۶ اس مقایسه می کنید و بقیه نمی فهمند‌. فکر کنم تا ده سال دیگه هم باز با زد۲ پز بدید‌ واقعا آخه حماقت و تعصب تا کجا؟!!!به قول شاعر آنکس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابد الدهر بماند‌.

    کاکو سعید گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۱۲

    Rad 007 شما پرفسور این سایت هستی بهمون تبریک میگم

    کاکو سعید گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۱۶

    بهتون

    pariu گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۴:۲۹

    دوست عزیز اپل سنسور دوربینش از سونی خریداری میشه مد نظر داشته باشید لطفا.

    پاسخ

    کاکو سعید گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۱۰

    تا جایی که ما میدونیم اپل تمام قطعات دوربین خودش درست میکنه
    اما این ها همه به یک خط تولید بزرگ نیاز داره بخاطر همین سونی سفارش اپل بر عهده میگره سونی فقط سفارش اپل مونتاژ میکنه
    دقیقا مثل چیپست سری A اپل هست که خودش طراحی ها رو انجام میده به شرکت دیگه براش تولید کنه مدیریت به این میگن با کمترین هزینه بالاترین بهره‌برداری انجام میده

    پاسخ

    حمید. گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۵۰

    سواد و دانایی از حرفات میباره!

    کاکو سعید گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۳:۳۲

    حمید جان ما کی باشیم ما کوچک همتون هم هستیم
    🙂

    rad007 گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۴۴

    هههه باز بگو بخندیم برات

    کاکو سعید گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۱۹

    همین مونده با یه بچه دهن به دهن بشم برو مشق های شبت دیکته کن

    behzad 007 گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۰:۱۰

    ***
    چرا داری چرت و پرت میگی واس خودت 😐 😐 اقااا اینو کی راه داده ب سایت 😐 😐
    ینی مذخرف تر ازین حرف ندیده بودم :///// اپل اگ عرضه ساخت یه چیزی رو داشت حداقل باتری گوشیاشو خودش میساخت پشت باتری هاش نمینوشت SONY :/// دوربین بماند صفحه نمایش بماند سی پی یو بماند :///
    .
    برو درساتو بخون باووو چند روز دگ میری مدرسه :/// این دگ کیه باوو
    ***

    javad.p گفته:
    ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۱:۰۴

    شرکتهای آمریکایی دقیقا قضیشون مث قضیه “پیرو مانزونی” هستش.یه سرچ تو اینترنت بزن برات میاره.

    پاسخ

    کاکو سعید گفته:
    ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۵۸

    جواد من چیکار به این حرف ها دارم حرفم اینکه آیفون های جدید واقعا عالی عمل کردند!!!
    طرف z1، z2 به رخ من میکشه اخه مگه آدم با یه گوشی، میشه فن سونی ؟؟؟ آگه اینجوری من ۲ تا گوشی سونی دارم ادای رو فن سونی ندارم آدم چقدر باید خود خواه و مغرور باشه پیشرفت یه شرکت نبینه
    و اون کتمان کنه و برند مورد علاقه اش برتر از اون نشون بده!!!

    پاسخ

  5. از دوربین پشتش راضیم اما حس میکنم سلفیش ضعیف تره نسبت به s7. توی اون فیلم که مقایسه فیلمبرداری s7 و xz بود اس ۷ رنگاش بهتر بود کسی عکسی چیزی نداره که سلفی این دو گوشی با هم مقایسه شدن؟

    پاسخ

    erfimerfi گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۰۴

    رنگهاش بهتر نبود اغراق شده تر بود و واقعی نبود!! لرزگیرش رو هم که دیدی برای اس ۷ یه جاهایی اصلا عمل نمیکرد!

    پاسخ

    SAMAN_Z2 گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۰۹

    مستر شما هرکی یچیزی میگه ی جوابی میدیا…..میشه بگین گوشیتون چیه؟

    پاسخ

    erfimerfi گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۰۸

    اگه در مورد عکسها نظری داری اون رو بگو کاری به بقیه نداشته باش.. من عرفانم ۲۷ ساله سنندج فوق لیسانس ریاضی قد ۱۸۰ وزن ۸۵ بذنامه نویس جاوا گوشیم htc one e8 و اکسپریا z ultra .. دختر مختر خوب ندارید تو فامیل؟!

    rasool.bnd گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۱:۵۱

    خیلی نه بیش از حد بچه ایی یعنی اینقد که تو خودتو داری میکشی از سونی دفاع کنی مدیر شرکت عین خیالش نیست بابا چهارتا عکس همش دیدی از چی دفاع میکنی یه موبایل سونی داری پا بده سر گوشیت با اینو اون کتک کاریم میکنی بس کن دیگه همه شرکتارو زیر سوال بردی نظرتو بده چهارنفرم نقد کن نه اینکه هرکی هرچی گفت مثه نخود و وکیل مدافع خاورمیانه سونی میپری به اینو اون هنو گوشی سونی و اپل نیومده میگی سونی بهتره یکم بزرگ شو فقط یه مصرف کننده ایی بس

    پاسخ

    کاکو سعید گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۱۶

    رسول کاکو ولش کن
    بدبخت یه z2 دست گرفته خیال میکنه خیلی حالیشه هنوز ایفون۷ پلاس، ۷
    XZ نیومدن خیال بافی میکنه
    خخخ

    erfimerfi گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۰۴

    خفه کن بابا تو چیکار به من داری در مورد عکسها نظر بده.. عجب ملت خری داریم ا .. کاکو سعید شما هم همینطور

  6. انصافا دوربین xz بهتر بود.عالی بود.هم رنگاش دقیق تر بود هم جزییاتش بیشتر بود هم میدان دید یا همون دیافگرامش.با اینکه دیافراگمش بیشتر بود جزییات بیشتری ثبت کرده بود.فقط یکم نویزش بیشتر بود که با توجه به سرعت شاتر بالاتر قابل گذشته.واقعا دوربینش فوق‌العاده بود.

    پاسخ

    erfimerfi گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۱۵

    اون نویز رو اصلا نمیشه اسمشو نویز گذاشت من این عکسارو با تلویزیون ۴کی دیدم چیزی به اسم نویزاصلا قابل دید نبود !!!
    https://s17.postimg.io/3tdn0muzz/sketch_1473577300216.png اینم یه مقایسه با نوت ۷!!

    پاسخ

  7. انصافا نویزش خیلی بهتر شده نسبت به z5

    پاسخ

    erfimerfi گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۱۷

    نویز بی نویز دیگه اگه سونی بخواد اون ذره نویز رو هم حذف کنه دیگه جزییات تصویر شبیه یه دوربین ۱۲مگاپیکسلی میشه .

    پاسخ

    SAMAN_Z2 گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۱۰

    به به/چه پاسخ گهرباری.واقعا این سایت به افراد فوق حرفه ای مثه شما نیاز داره.

    پاسخ

    erfimerfi گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۱:۱۳

    وااا مگه چی گفتم خله

    کاکو سعید گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۱۷

    سامان چته به همه میپری

    SAMAN_Z2 گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۱۳

    همه نه فقط یکی 🙂

  8. نظر reza76 کاملا درسته،پایین تر هست اگه بخونید.سونی اگه مگاپیکسل گوشی رو بیاره پایین،نویز کمتره.ولی اینجوری به باور های خودش خیانت کرده و یعنی تمام کسانی که زد ۵ و ایکس خریدن،در واقع مسخره شدن.ولی از یه طرفی هم میشه دیافراگم رو تغییر داد.که نمیدونم چرا تا بحال سونی این کار رو نکرده.
    حتی آیفون هم دیافراگمش رو ۱٫۸ کرد.همچنین دیافراگم پایین تر ماکرو های بهتری هم میگیره و بوکه های زیبا تری تحویلتون میده.
    اما هنوزم که هنوزه با گوشی های سونی میشه توی نور روز بدون بهم خوردن تعادل وایت بالانس عکس گرفت.عکس ها دچار نور بیش از حد هم نمیشن که خب بخاطر دیافراگم بسته تره.
    ای کاش ضخامت گوشی بیشتر بشه،لنز بیرون بزنه،ولی سونی یه کار خفن با دوربیناش بکنه.مثلا تغییر دریچه دیافراگم رو به گوشی هاش بیاره.

    پاسخ

    erfimerfi گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۲۰

    دوست عزیز دیافراگم با عدد کوچکتر مثلا ۱٫۸ دامنه فوکوسرو کمتر میکنه! مثلا اگه از یه شی نزدیک عکس بگیرید کل پسزمینه بلوری میشه و از جزییاتشون کم میشه !! که به طور معمول مد نظر نیست مگر به خاطر بوکه و ماکرو! که این هم بلوری میکنه اما نمیزاره کل جزییات از بین بره .. ۱/۸ یه اپرچر متعادل برای سنسور کوچیک گوشیهاست.

    پاسخ

    erfimerfi گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۰۵

    منظورم ۲

    پاسخ

    SAMAN_Z2 گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۱۴

    *مثلا اگه از یه شی نزدیک عکس بگیرید کل پسزمینه بلوری میشه و از جزییاتشون کم میشه*
    چه حرف مسخره ای/شما ماکرویه دوربینای حرفه ایم ببین میفهمی چقد بلور میشه/حالا ک ماکروی سونی ضعیفه دلیل الکی میارید!

    پاسخ

    erfimerfi گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۱:۱۵

    خخخخخ من برای ماکرو و بوکه نگفتم کلی گفتم یه بار دیگه بخون اون اسم زد۲ رو هم بردار از کنار اسمت

    pariu گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۴:۳۳

    تورو خدا اگر مقایشه میکنید خواااهشا تورا به هر کس میپرستید دوربین موبایل رو با دوربین موبایل مقایشه کنید نه با دوربین حرفه ای همینجوری میگین ۱/۸ کنه فلان کنه اینا مستلزم اینه ی چیزایی از دست بره حالا ما که ادعایی در عکاشی نداریم ولی دوستانمون عکاس حرفه ای هستن توضیحات حرفه ای میدن.

    کاکو سعید گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۳۷

    agent 47 حرف شما قبول دارم
    برای ثبت عکس های حرفه ای و باکیفیت
    میزان نور اهمیت بسزایی داره
    بنظرم دیافراگم پایین خیلی بهتر از ایزو بالا هست دامنه فوکوس وقتی معنی پیدا میکنه که خروجی تصاویر از طریق ایزو بالا با نویز همراه نباشه!!
    سونی کم کاری میکنه شکی در این نیست

    پاسخ

  9. وقتی یک شرکت بی اصل ونصب بمب رو به جای گوشی غالب کنه نتیجش میشه نوت مرگ 😀

    پاسخ

    rasool.bnd گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۱:۳۸

    چه ربطی داشت به این پست خوشمزه کل دنیا دارن از محصولاتش استفاده میکن حالا یه اشتباهی کرده بنزم اشتباه میکنه فراخوان میده مشکلو حل میکنه یاد بگیریم چون خودمون یه محصولو داریم برند کوبی نکنیم این کار بچهاس که تعدادشونم کم نیست همونایی که اگه بدترین گوشی رو هم داشته باشن میگن چون من دارمش پس بهترینه

    پاسخ

  10. مقایسه دوربین X و XZ :

    http://up.xperian.ir/do.php?imgf=xvsxz.jpg

    متاسفانه نویز کم نشده هیچ خیلی هم بیشتر شده!!!

    پاسخ

    .Saeed گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۱۶

    مغز تو توش نویز داره نه xz

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۲۸

    باشه همین که مغز شما نویز نداره ما خوشحالیم!!!

    پاسخ

    erfimerfi گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۱۰

    این چیه دوست عزیزبرای نویز باید یه بافت یکسان رو مقایسه کنید چون ممکنه نقطه فوکوسها با هم تفاوت داشته باشه .. من عکس آسمون رو برای هر دو تا اونم با عکسهای جی اسم ارنا مقایسه کردم وبراتون گذاشتم اگه ندیدید اینم لینکش

    http://uupload.ir/files/ald5_sketch-1473587739663.png

    پاسخ

  11. دوستان لطفا عکسمو تو #safirsho ببینید و اگه خوشتون اومد لایک کنید.اسم پروفایلم Slender.Ox.666 هستش.واقعا برای این عکس زحمت زیادی کشیدم.خوشحال میشم که نظرتونو تو اینستاگرام ببینم

    پاسخ

  12. سلام ببخشید دوستان میشه تنظیمات دوربین Z5 برا ی عکس در روز رو بهم بگین ممنون

    پاسخ

    .Saeed گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۱۷

    تنظیمات دوربین Z5 برا ی عکس در روز 😐

    پاسخ

    agent 47 گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۳۳

    توی هشت مگاپیکسل،صحنه ی Landscape.برای مناظر.
    Softsnap هم برای چهره.
    ولی بهترین بیست و سه مگاپیکسل اوتوماتیک و هشت مگاپیکسل اتوماتیکه.

    پاسخ

  13. سنسور rgb و … بخوره تو سرت بزرگترین تولید کننده سنسور دوربین جهان باشی و کیفیت عکس ها از یه گوشی بالارده ((نه پرچمدار!!)) بعضی شرکت ها پایینتر باشه!
    اینقدر واضحه که فنای سونیم دارن اغراق میکنن،احمق ترین مدیر عامل ها مال سونیه آخه این همه داری رو موبایل ضرر میدی این پول ضرر ها رو خرج توسعه پلی استیشن و سنسور میکردی واقعا ناراحت میشم میبینم شرکتی که از نوجوونی با پلی استیشن و موبایل های اریکسونش خاطره دارم اینطوری به تباه کشیده میشه.

    پاسخ

    erfimerfi گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۳۱

    چن تا مقایسه با نوت هفت گذاشتم تو نظرات حتما ببین نظرت عوض میشه

    پاسخ

    amirarsalanxz گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۵۲

    واقعا تاسف داره ولی حق با تو دوسته عزیز
    از نظر منم چیزی جز احمق بودن میدران بخش مبایل مسببش نیست

    پاسخ

    Aria mianaji گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۲۹

    دوست عزیز اولا که ضرر نداده بخش موبایل دوما خیلی ها به خاطر گرم تر بودن تصاویر سامسونگ دوستش دارن در حالی که عکسی که با اکسپریا گرفته میشه طبیعی تره

    پاسخ

    mehdie1989 گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۴۷

    داشتن نویز وحشتناک اسمش شده طبیعی؟؟؟
    دست بردارید از تعصب باو!!!
    سونی گند زده با این نویز بالا در عکساش.

    پاسخ

    .Saeed گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۲۰

    اون شما های… هستین که گند زدین به این سایت گمشین بیرون باو، سونی همیشه بهترینه

    erfimerfi گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۱۱

    حرف مفت نزنید مقایسه هارو با نوت ۷ یا بمب ۷ گذاشتم برو ببین بعد بیا نظر بده

    Supreme گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۲۵

    نمیدونم چرا دوستان دوست ندارن قبول کنن دوربینای گوشی سونی در حد خود گوشی نیست در حد کسی که گوشی رو میگیره دستش نیست در حد و اندازه ای که ازش تعریف و تمجید بشه نیست، همه مثه همیم دوستداره سونی همه وسیله هامون سونی هست ولی یه سوال واقعا شما انتظارتون از سونی همینقدره؟
    اگه کسیو دوست دارید سعی کنید کمتر دستشو بگیرید و بذارید بدونه باید خودش بلند شه و حرکت کنه ولی نذارید حس کنه تنهاست…

    پاسخ

    erfimerfi گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۲۵

    دستشو نگرفتیم همه از نویز گوشیهای سونی انتقاد کردیم !! نویزی که فقط تو زوم کردن زیاد وبرا کل کل مشخصه و البته حاشیه های کشیده شده ونرم تا جایی که سونی همش رو تو این گوشی مرتفع کرده و تصاویر بدون بلور رو یه شعار برای این گوشی کرده! به زودی نقدهای مثبت رو از طرف سایتها خواهی دید نه تنها dxo بلکه سایتهایی مثل gsmarena که از دوربین پرفورمنس انتقاد زیاد کرده بودن!!

  14. خیلی خوبه !
    نسبت به ایکس ک خیلی بهتر شده
    اما خب با نوت۷ فاصله داره هنوز !
    البته نوت۷ با این اشتباهات مفت هم نمیارزه
    باید ببینیم رقیبش اپل چ میکنه
    امسال برنده سونی و اپل هستن چون سامسونگ تو نوت۷ فاجعه بود ، الجی هم ک تغییری نداد اصن تو V20
    یا سونی باید ببره یا اپل 🙂

    پاسخ

    .Saeed گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۲۱

    تی ان تی ۷ 😀

    پاسخ

    yasersi74 گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۵۶

    ای دمت گرم با این حرفت Note7 = TNT7

    پاسخ

    agent 47 گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۴۰

    اپل بخاطر دوربین دوگانه با لنز های مختلف عملکرد بهتری توی عکاسی ماکرو و تنظیم بین جسم ها داره.جک ۳٫۵ میلیمتری هم که حذف کرده پروفسور خان!
    سونی هم طراحی نسبتا جدیدش،و دوربین سلفیش و تنظیم وایت بالانس بهترش بیشتر تو چشم میاد.

    پاسخ

    erfimerfi گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۲۷

    دوست عزیز مقایسه ها رو گذاشتم میبینی که نه تنها فاصله نداره بلکه از اون جلوتره!!!! بگرد تو نظرات هست لینک عکسها اینم یکیش که برا بالایی هم پیست کردم!!

    https://s17.postimg.io/3tdn0muzz/sketch_1473577300216.png
    تنها ایرادی که به دوربینهای رزولوشن بالای سونی میگرفتید همین نویز بود و بقیه چیزها عالی بودن که اینبار نویز رو هم حذف کرده تا حد زیادی و از این بیشتر برابر با پیکسلی شدن تصویر و حذف جزییات.

    پاسخ

  15. این هم یک مقایسه دیگه از خودم با کراپ یکساناز یه منطقه مشخص از عکس … چون زاویه دیدعکسها در xzبزرگترهممکنه بعضیا فک کنن که تو زوم بر اساس درصد اندازه اصلی در حق سامسونگ بدی شده در نمونه های قبلی اما اینم یه کراپ کاملا یکسان سعی شده هم اندازه باشه تا جای ممکن.

    http://uupload.ir/files/pe4e_sketch-1473577300216.png

    پاسخ

    erfimerfi گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۱۲

    این مقایسه رو چن ساعت پیش خودم تو gsmarenaگذاشتم و براش هم توضیح دادم اونجا !!

    پاسخ

  16. مقایسه با نوت ۷ در زوم ۲۰۰%

    http://uupload.ir/files/cklo_t4rqt8l.jpg

    http://uupload.ir/files/o5h8_oktp8ut.jpg

    http://uupload.ir/files/79zp_cjk8ooh.jpg

    http://uupload.ir/files/ft6w_0lwxida.jpg

    پاسخ

    .Saeed گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۲۳

    البته مواظب باشین منفجر نشین 😀

    پاسخ

    saro_kurd2 گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۴۶

    Xz برتر بود ،واقعا تو xz رنگا طبیعین اما نویز امکانش هست با آپدیت کمتر بشه یا حالت دستی

    پاسخ

  17. مقایسه با نوت ۷

    https://s17.postimg.io/3tdn0muzz/sketch_14735773­۰۰۲۱۶٫png

    پاسخ

    reza76 گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۱۷

    دوست عزیز معمولا مگاپیکسل بالا باعث افزایش جزییات تو روز میشه و چون نورگیری در پیکسل ها انجام میشه عکس های xz با وجود نویز بالاتر جزییات بالاتری رو بهمراه خواهد داشت. مثلا گوشی اس ۶ تو عکس های روز دارای جزییات بیشتری از اس ۷ه. اما وقتی شرایط نوری عوض میشه مخصوصا در شرایط کم نور و داخل اتاق دوربین ناچاره ایزوی بیشتری رو انتخاب کنه. تو مقایسه ای که خودم انجام دادم و ایشالا اگه وقت شد براتون میذارم عکسی رو که زد۵ در شرایط کم نور با ایزوی ۱۲۸۰۰ می گیره همون عکس رو اس ۷ یا نوت ۷ با انتخاب ایزوی ۱۲۵۰ با جزییات فوق العاده بهتر و روشنتر می گیره. و این هم به قوانین فیزیک اپتیک بر می گرده. لنز بزرگ اگه با پیکسل های بزرگ و مگاپیکسل کمتر همراه شه توانایی نورگیری هر پیکسل بالاتر رفته به طبع دوربین می تون ایزوی کمتری رو بکار ببره. این مطلب رو بازیگرای بزرگ عرضه موبایل مثل سامسونگ ، اپل ، ال جی و هواوی فهمیدند. الان لنز اپل از f2.2 به f1.8 تغییر کرده و لنز سری اس ۷ و نوت ۷ f 1.7 که بزرگترین لنز بکار رفته تو گوشی های موبایله. چرا ؟ چون این برندها می خواند نورگیری سنسور دوربین بالاتر بره و نویز کاهش پیدا کنه. انتقادی که بنده و دوستان به عکس ها وارد کرویم عدم استفاده از لنز بررگتر و لرزسگیر اپتیکاله. طبق قوانین فیزیک اپتیک نمیشه از دوربین اکسپریا xz عکس های کم نویز رو در تاریکی توقع داشت چون نورگیری پیکسلها به درستی انجام نمیشه. مگر اینکه در تکنولوژی سنسورهای عکاسی یه تحول بزرگ اتفاق بیفته که فعلا سنسور xz نسبت به زد۵ تغییری نکرده. من به شخصه امیدوار بودم سونی هم این قوانین ساده رو مانند بقیه شرکت ها رعایت کنه و شاهد پیسرفت سونی باشیم.

    پاسخ

    erfimerfi گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۱۱

    دوست عزیز من خودم با این مفاهیم و تئوری ها اشنا هستم برای تصویر توی محیطهای کم نور سونی از سرعت بالاتر شاتر و ایزو یا حساسیت بالای پیکسلها استفاده میکنه !! بدیش وجود نویز و خوبیش روشنتربودن تصویر و جزییات بیشتر در محیطهای بیشتر تاریک عکس.. اپرچر با عدد پایینتر فوکوس رو‌محدود میکنه اینو قبلا هم‌گفتم که البته راه حل منطقیه اما سونی اینبار از imx300 استفاده کرده که گفته به طور اختصاصی برای این دو گوشی معرفی شدن .. من امیدوارم که نویز در تاریکی رو با این سنسور بهبود داده باشه .. نویزی که زیادی بزرگش کردیم و فقط در هنگام زوم کردن زیاد معلوم میشه .. چیزی نمونده به انتشار نقدها.. من خوشبینانه منتظرم ..

    پاسخ

  18. میخواستم xz رو بخرم اما با دیدن این عکس ها و نویز نظرم عوض شد،یا نرنفو۳دیلاکس یا ایکس پرفورمنس میخرم

    پاسخ

    erfimerfi گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۳۲

    سارو !! دیگه خیلی رو اعصابی خخخ .. بابا برو مقایسه هایی که گذاشتم رو ببین یه جا هم در جواب یکی از دوستان با ایکس مقایسه کردم دوربینشو!

    پاسخ

  19. سونی بازم درجا زد،نویز بسیار زیاده،جالب نیست،
    بابا imx 300 رو ول کن ۳ گوشی باهاش معرفی کرد،پیشرفت کجا؟
    چرا ois استفاده نمیکنه؟

    پاسخ

    erfimerfi گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۱۴

    چی میگی نویز کجاست؟! تو همون درصد زومی که نویزها رو مشاهده میکنید برای سامسونگ کلا عکس پیکسل پیکسل شده و جزییات از یبن رفته!!

    پاسخ

  20. کیفیتشون خوبه ولی موقع کراپ کردن تصویر خیلی نقطه نقطس و خیلی بالاس

    پاسخ

    erfimerfi گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۱۶

    اون کراپ نیست عزیزم زوومه! نویز به نسبت قبلی ها به شدت کم شده و همچنان جزییات در سطح بالاییه در همون حالتی که شما نویز رو میبینی و باید بالای ۱۵۰% درصد زوم کنی تصاویر نوت هفت و آیفون ۶اس کلا پیکسلیشده و جزییات از بین رفته!!

    پاسخ

    SAMAN_Z2 گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۱۴

    برو عمو جوک نگو

    پاسخ

  21. تا چند روز تو دست خودم نباشه و تستش نکنم به هیچ عنوان کوچکترین نظری دربارش نمیدم.

    پاسخ

    erfimerfi گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۱۸

    اینجا که عالیه کیفیت تصاویر و edge to edge sharpness از همه گوشیها بهتره نه فقط گوشیهای سونی !! واقعا ترکونده .. همونجا تو gsmarenaهم کلیبرای کاربرها توضیح دادم و اکثرا هم نظرشون مثبته دربارش.

    پاسخ

    javad.p گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۴۵

    عزیزم اگه سونی خوب نبود که من سونی دست نمیگرفتم. عکسها هم واقعا عالی هستند چون سونی کارش اینه. اینهایی هم که میگن نویز داره و… کاربرای مبتدی اند، اگه دوربینش بد بود که تو Dxo بیشترین نمره رو نمیگرفت.

    پاسخ

    Ehsank100 گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۱۷

    من خودم دوربین Z5 رو با note 5 مقایسه کردم کاملا در دقت رنگ سونی برتر بود و همچنین سرعت فوکوس در شب بدون فلش حتی نویز سونی کمتر بود و در روز هم عکس های سونی sharp تر بود تنها مواردی که نوت بهتر بود در شب با فلش و درمحیط بسته نویز کمتری داشت وگرنه توی تمامی شرایط دیگه تست کردم و واقعا Z5 بهتر بود

  22. هنوزم نویز داره و این نویز بدون جذب نور بیشتر حل نمیشه! سونی واقعا فکر کرده خیلی گاگول هستیم که بخاطر دو تا سنسور مسخره بریم بخریمش؟! آخه لامصب بعد از یکسال لااقل یک تغییری در سنسور یا لنزش هم میدادی! آخه دوتا سنسور برای طبیعی تر بودن رنگ ها و فکوس بهتر در شب چه تغییر اساسی ایجاد میکنه؟! این دو تا سنسور رو گوشی یکسال و نیم پیش الجی یعنی G4 هم داشت!
    همین Z5 و X هم رنگ ها رو خیلی طبیعی ثبت میکنن فکوسشون هم در روز عالیه و در شب هم مشکل خاصی نداره!

    نمیدونم این چه سیاستی هست که سونی داره! همه میدونن چاره کار سونی چیه اونوقت خودش که بهترین دوربین های دنیا رو میزنه نمیدونه؟!!

    پاسخ

    Peiman z3 گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۴۶

    دقیقا منم همین سوالو دارم

    پاسخ

    reza76 گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۱۸

    آقا دمت گرم منم در عجبم سنسور imx 300 به اندازه کافی تو ثبت رنگ ها خوب هست سرعت و دقت فوکوس زد۵ هم که عالی بود. واقعا مهندسان سونی موبایل اینقدر خرفت و نادان هستند که بجای بکار
    گیری لنز بزرگ مثلا f1.8 یا f1.7 همون لنز f 2.0 که تو زد ۱ هم بکار رفته رو استفاده می کنند. آخه حماقت تا کجا؟؟؟ واقعا این مهندسان کارنابلد کمر به قتل موبایل های سونی بستند‌. امیدوارم سونی با این کاراش به سرنوشت نوکیا دچار نشه. شما بیایید خداییش عکس های xz رو با زد۲ مقایسه کنید. دینامیک رنج و رنگ عکس ها بهتر شده ولی نویز تصاویر با زد۲ هیچ فرقی نمی کنه. حالا بیاید دوربین سامسونگ اس ۷ رو با اس ۵ مقایسه کنید یا الجی ج۵ رو با جی۳ مقایسه کنید. واقعا آدم از عقب افتادن سونی متعجب میشه. اینقدر الجی،سامسونگ و هواوی تو دوربین پیشرفت داشتند ولی سونی انگار نه انگار. مهندسای کارنابلد سونی موتور مرسدس بنز رو وانت پیکان می بندن انتظار دارن که چی بشه. شما سنسور imx300 رو با یه لنز بزرگ f1.7 و لرزشگیر اپتیکال بکار ببر ببین چه کولاکی می کنه.

    پاسخ

    javad.p گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۱۳

    چه مسخره است واقعا یعنی شما از مهندسین سونی بیشتر بلدید؟!!چه جکه خنده داری واقعا. میگم دوست عزیز نظرت چیه کلا مهندسای سونی رو که هر کدوم کم کم ۱۰ سال سابقه کار دارند رو اخراج کنیم شما و جناب shs77 و جنابpeiman z3رو جایگزین کنیم و از تبهر و تجربه چندین چند ساله شما عزیزان بهره ببریم؟!! البته اگه شما سه نفر افتخار بدید!!!
    دوستان از لحن تند من ناراحت نشید اگه هم شدید ازتون عذر میخوام ولی عزیزان شک نکنید که مهندسین سونی از من و شما و خیلیهای دیگه که تو این سایت ادعای فضلشون میشه و فکر میکنند خیلی بلدن و کلا تو دنیای دوربین فقط کلمه”نویز” رو حفظ کردند بیشتر میفهمند و سالهاست که تو این زمینه فعالیت دارند کارشون رو بیشتر بلدند.کدوم یک از اونهایی که از آپرچر بازتر استفاده کردند در زمینه دوربین فعالیت دارند؟!الجی؟! یا سامسونگ که کلا تعطیل کرد بخش دوربینشو؟! بهتره که یکم فکر کنید بعد حرف بزنید.
    در ضمن آقا رضا f اندازه گشادگی دیافراگم هست نه اندازه لنز.

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۲۶

    دوست عزیز من نگفتم از متخصصای سونی بیشتر بلدم!!

    من نوشتم :
    “نمیدونم این چه سیاستی هست که سونی داره! همه میدونن چاره کار سونی چیه اونوقت خودش که بهترین دوربین های دنیا رو میزنه نمیدونه؟!!”

    ولی چیزی که ثابت شده هست و همه دنیا میدونن رو گفتم! سنسور دوربین وقتی تعداد پیکسل بالایی داشته باشه نویز ایجاد میشه داخلش! حالا راه حل این مشکل یا افزایش اندازه سنسوره یا دیافراگم بازتر برای نوردهی بیشتر و یا لرزشگیر اپتیکال برای اینکه دوربین بتونه شاتر کندتری داشته باشه و جذب نور بیشتر بشه!

    چیز عجیبی نیست اینایی که میگم
    در ضمن اولین شرکت اندرویدی که توی موبایل از دیافراگم باز استفاده کرد همین سونی بود در Z1 با دیافراگم F2.0 !!
    اما الان سامسونگ ، اپل ، اچ تی سی ، الجی و خیلی شرکت های دیگه هم از f1.8 یا f1.7 استفاده میکنن!

    من چیز عجیبی توی حرفام نمیبینم و هر کس چیزی در مورد دوربین بدونه قبول داره حرفم رو

    reza76 گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۱:۴۹

    دوست عزیز به دلیل اینکه اندازه دیافراگم ها در گوشی های موبایل قابل تغییر نیست مثلا وقتی دیافراگم گوشی f1.7 هست نمیشه اندازه اش رو مانند دوربین های حرفه ای کمتر کرد مثلا f5 یا f22 یا غیره کرد معمولا تو گفتن مشخصات شاید تو بعضی از مباحث اندازه لنز هم گفته شد‌ه هر چند حرف شما کاملا درسته.

    erfimerfi گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۲۸

    به نظرت تغییر نداده؟! این عکس پایین رو برای شما همین الان درست کردم نگاه کنید بعد بگید تغییر داده یا نه!!

    http://uupload.ir/files/ald5_sketch-1473587739663.png

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۴۷

    من که از عکس شما چیزی متوجه نشدم بجز کم رنگ شدن آسمون

    شما این عکس رو ببین که XZ در زمینه نویز چقدر ضعیفتر از X ظاهر شده!!!
    http://up.xperian.ir/do.php?imgf=xvsxz.jpg

    پاسخ

  23. تجربه نشون داده این عکسا ملاک نیس… نه فقط سونی. مال هیچ شرکتی ملاک نیس. یکهو هووآوی یک سری عکس میذاره فک میکنی بهترین دوربین تاریخ رو ساخته!

    فقط blind camera test ها معیار هستن که هم دوربین عکاسی مرجع مقایسه است هم کسی از روی تعصب رای نمیده 🙂

    پاسخ

    کاکو سعید گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۳۲

    عکس ها خوب ثبت شده ولی حرف شما قبول دارم

    پاسخ

    MH19 گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۵۰

    خیلی باهات موافق هستم

    پاسخ

  24. اما دوربینش محشره
    اما بنظرم دوباره یه ادم با کلاس یا حرفه ای یا کم کم کسی که به عکاسی علاقه داره تو مسافرت علاوه بر اینکه موبایل خوب داره یه دوربین خیلی خوب هم همراهشه برای عکاسی
    اما بگذریم از اینا به چشم برادری بنگرم دوربینش خیلی بهتر از پریمیوم هست حالا پرفورمنس دستم بیاد ببینم تو عکاسی چه طورند

    پاسخ

    کاکو سعید گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۳۴

    مهران مگه پرفورمنس تو ایران هست؟؟؟
    قیمتش چند؟؟

    پاسخ

    مهران شاه قدیم طهران گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۴۱

    سلام داداش دو تا سایت معتبر میفروشند ۲۹۰۰ هست تا ۲۷۰۰

    پاسخ

  25. از قدیم گفتن آواز دهل از دور خوشت
    الا هم مصداق سونی هست عکس ها گرفته شده واقعا جذاب و طبیعی هستند
    وقتی عکس ها رو باز میکنی روشون زوم میکنی
    و….. جزییات محو میشه
    مراسم معرفی xz در کنفرانس مطبوعاتی،
    سونی فقط روی دوربین مانور میداد و
    XZ بهتر از همه میدونست!!!
    واقعا دوربین XZ کیفیت بالاتری نسبت به گوشی های نسل قبلش ارایه میده اما سونی بیش از حد قرار در کیفیت بالای این دوربین کرده
    چون اختلاف کیفیت دوربین z5 و X با XZ خیلی کم هست در آینده ابدیت های بیشتر برای دوربین XZ منتشر میشه اما فک نکنم کیفیت دوربین به کل از این رو به اون رو بشه
    شک نداشتن باشید سونی imx400 هم ساخته
    اما همچنان از imx300 در پرچمدارش استفاده میکنه نمیدونم چرا سونی سیاست سری Z داره در سری X هم پیدا میکنه؟؟؟؟؟؟
    همیشه بهترین دست اورداش به شرکت ها دیگه میفروشه اما اهمیتی به اکسپریا نمیده
    🙁

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۰۶

    بهترین دست آوردش چی بوده که فروخته؟! ما که تا حالا همچین چیزی ندیدیم!

    پاسخ

    erfimerfi گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۰۰

    من این عکسهارو با نوت هفت مقایسه کردم براتون میزارم یکیش مال خودمه بقیش از بقیه کاربرهای اکسپریا

    پاسخ

  26. مقایسه با z5 بزارید ببینیم چقدر تفاوت داره

    پاسخ

    just xperia design گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۳:۵۱

    من که اینترنت رو زیرو رو کردم اخرش نتونستم مقایسه دوربین زدتری پلاس رو با زدفایو پیدا کنم!!! این که دیگه جدید اومده
    اگه توو سایت dxomark ریز نمرات رو برا زدتری پلاس و زد فایو بررسی کنید متوجه میشین که توو قسمت نویز این دو گوشی در حد یک امتیاز تفاوت دارن و دلیل میانگین نمره ۸۷ برا زدفایو و ۸۲ برا زدتری پلاس نمره بسیار بالاتر زدفایو توو قسمت اتوفوکوس هست پس نویز پیشرفتی نکرده !

    پاسخ

  27. و باز هم نوییز
    کی میخواد این نوییز ول کنه سونی رو
    البته فک کنم سونی ولش نمیکنه

    پاسخ

    رایحه67 گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۴۸

    تو اصلاً عکسو باز کردی که می گی نویز

    پاسخ

    javad.p گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۱۱

    اینا این کلمه رو حفظ کردند هر جا نمیدونند چی بگن، میگند نویز داره.باور کن ۹۹ درصد کسایی که از کلمه “نویز” استفاده می‌کنند اصلا نمیدونند چیه فقط یه جایی شنیدند چیز بدیه از سونی خوششون نمیاد میگن دوربینش نویز داره!! من خودم هم نمیدونستم یعنی چی، وقتی دوتا کتاب درباره عکاسی خوندم تازه فهمیدم نویز چیه. من همگی شما رو به مطالعه دعوت میکنم.

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۱۸

    دقیقا سونی خیلی به نویز علاقه داره وگرنه با دیافراگم بازتر یا لرزشگیر اپتیکال کاملا حل میشه!

    پاسخ

    mohsensalare گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۳۵

    داثاش این نویز رو خودت با افکت های مختلف میتونی برطرف کنی
    تفاوت سونی و سامسونگ تو آینه ک سامسونگ وقتی به زوم زیاد میرسی رنگ ها رو به هم میچسبونه و نویز میان اونها دیده نمیشه اما عکست کمتر جزئیات داره
    شما عکس های ال جی g4 رو ببینید تا بفهمید
    راستی یه سوال سونی این اسلوموشن رو ۲۴۰فرم نکرده

    پاسخ

  28. در یک کلام عالی شده
    چقدر فرق داره نسبت به عکس های نمایشگاه
    بازم صبر می کنیم از یه منبع درست و درمون عکس ها گرفته بشه

    پاسخ

    کاکو سعید گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۳۰

    عزیز من این عکس ها در محیط باز در روز گرفته شده و عکس ها نمایشگاه در محیط بسته گرفته شده بود
    نور مناسب برای ثبت عکس های باکیفیت یکی از فاکتور های اصلی عکاسی هست
    حجم عکس ها هم بالا رفته

    پاسخ

  29. عکس ها یه طرف، اون یارو با شلوارک روی پله برقی توی عکس چهارمی یه طرف

    پاسخ

    مهران شاه قدیم طهران گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۰۷

    ماشا… دقت و اعصاب

    پاسخ

    کاکو سعید گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۳۸

    ای شیطون خخخ

    پاسخ

    مهران شاه قدیم طهران گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۴۰

    کاکو چشم بصیرت که میگن همینه داش

  30. یه زمانی ۱۰ مگ حجم شو بود تو گوشی میریختیم
    الان حجم این عکس ۱۲ و نیم مگ هست

    پاسخ

    کاکو سعید گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۲۰

    واقعا XZ عکس های باکیفیت ترنسبت به z5 وX ثبت میکنه

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۵۰

    دقیقا

    پاسخ

  31. بازم دوربین 🙂

    پاسخ

    mehdie1989 گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۵۸

    بازم نویز شدید در حالت زوم کردن خخخخخ
    درست بشو نیس لعنتی 🙁

    پاسخ

    erfimerfi گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۲۹

    خیلی با کیفیت تره واقعا

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۴۶

    دروغ نگو ..شدت سوزش باعث شده دروغ بگی …این دوربین ده سال جلوتر از دوربین گوشی های مزخرفی که تو طرفدارش هستی مثل نوت۷ آشغال

    پاسخ

    کاکو سعید گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۲۲

    خخخخ

    پاسخ

    nimam4dual گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۲۹

    والا نمیدونم چه جبری هست که بیای این مطالب رو بخونی!

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here