توییت عجیب سونی! با اکسپریا XZ3 از شبکه های 5G لذت ببرید

8
۷,۹۲۶


در حالی که بسیاری از فعالان عرصه تکنولوژی، سال 2019 را سال شبکه های 5G میدانند، اما برخی شرکت ها از آخرین ماه های سال 2018 خود را برای ورود به نسل جدید تلفن های همراه آماده میکنند. دو روز قبل منابع خبری از احتمال معرفی گوشی Mi Mix 3 با پشتیبانی از شبکه های 5G صحبت کردند که میتواند اولین گوشی هوشمند دنیا با این فناوری باشد. اما گویا سونی باز هم یک اولین دیگر را به نام خود ثبت کرده است.

اکسپریا XZ3 همانند اکسپریا XZ2 از چیپست اسنپدراگون 845 قدرت میگیرد که این چیپست به لطف مودم X20 پر سرعت ترین نسل از شبکه های LTE را پیش روی کاربران قرار میدهد. هر چند که در روز معرفی و تا امروز، هیچ سخنی از شبکه های 5G در اکسپریا XZ3 نشده بود، اما امروز سونی موبایل در یک توییت اعجاب انگیز، خبر بسیار خوبی را به طرفداران خود داد.

سونی موبایل ساعاتی قبل در توییتر خود نوشت: 5G در راه است. از اتصال فوق سریع و تجربه ای پیشرفته بوسیله اکسپریا XZ3 لذت ببرید. به عبارت دیگر سونی موبایل رسماً تایید کرد که اکسپریا XZ3 از شبکه های 5G پشتیبانی میکند و با توجه به اینکه تا این لحظه هیچ گوشی هوشمندی با این فناوری در دسترس نیست، پس میتوان اکسپریا XZ3 را اولین گوشی هوشمند دنیا با پشتیبانی از شبکه های 5G شناخت.

توییت سونی بسیار کلی است و مشخص نیست که دقیقاً اکسپریا XZ3 به چه صورتی آماده شده تا فناوری 5G را در اختیار کاربران قرار دهد. آنچه که به نظر میرسد این است که احتمالاً یک نسخه دیگر از اکسپریا XZ3 در راه است که از شبکه 5G پشتیبانی میکند و نسخه های معمولی از این دستگاه نهایتاً توان پشتیبانی از شبکه های LTE Cat18 را خواهند داشت. ضمن اینکه پشتیبانی از شبکه 5G به منزله بهره بردن از آن نیست، چرا که هنوز بستر لازم برای این شبکه در جهان به خوبی فراهم نشده و زمان لازم است تا ارتباطات با سرعت 5G به طول کامل در دسترس مشتریان قرار بگیرد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

8 دیدگاه ها

  1. توییت جدید سونی گفته که XZ3 از ۵G پشتیبانی نمیکنه اما برای آینده اکسپریا و ۵G هیجان زده هستیم

    چیزی که از این توییت ها کاملا مشخصه اینه که منظورشون XZ3 نبوده بلکه یک گوشی از خانواده XZ3 بوده مثل نسخه پریمیومش

    پاسخ

  2. سونی با XZ3 کار رو طوفانی آغاز کرده واقعا معرکه است، سایت های جیره بگیر که کلا خفه خون گرفتند، ولی موجی از بازخورد مثبت بین کاربران راه افتاده فقط باید تبلیغ کنه این گوشی رو

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۴:۲۳

    سایت های جیره خوار که به غیر از آشغال های چینی از چیز دیگری سر در نمی آورند. ..اکسپریا xz3 از هر لحاظ به خصوص صفحه و دوربین و به روز بودن از بقیه بهتره ولی چه فایده که به دست ما نخواهد رسید

    پاسخ

  3. ۵G بیاد یا نه ما تو ایران حالا حالا ها باید چشم انتظار باشیم که این گوشی بیاد یا نه؟ ؟ ؟ حالا گیریم اومد بتوانیم بخریم یا نه؟ ؟ ۵G پیشکش

    پاسخ

  4. به نظرم منظور تویت این نیس ک xz3 از ۵G پشتیبانی میکنه
    گفته ۵g تو راهه
    و از اینترنت پر سرعت با xz3 لذت ببرید
    البته از سونی همه چی بر میاد
    ایشالا ک پشتیبانی کنه

    پاسخ

    hergestellt in Japan گفته:
    ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ - ساعت: ۰۱:۳۶

    اگه اینجوری بود که تو میگی،پس همون سرعت رو با xz2. هم میشه تجربه کرد.
    ولی منظورش xz3 هست که ۵G داره.تا زمان تحویل گوشی هنوز یکماه وقت هست.رباتهای ابرقدرت SONY شبانه روز کار میکنن تا اونموقع سفارشات همه رو میرسونه.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here