تیزر سونی وعده می دهد: اکسپریا بعدی یک دوربین است که به گوشی متصل شده

11
۳۶,۹۵۷

همانطور که ممکن است قبلا شنیده باشید ، سونی در حال آماده سازی برای معرفی گوشی جدید Xperia خود در سه شنبه آینده در 26 اکتبر (4 آبان) است. هیچ سرنخی در مورد اینکه این گوشی چیست وجود ندارد ، اما اکنون سونی یک قدم رو به جلو برداشته و یک تیزر ویدیویی منتشر کرده است که در آن درباره عرضه یک تلفن همراه در آینده ای نزدیک خبر می دهد.

این ویدئو شامل فیلم هایی از چندین عکاس حرفه ای است که مدل های قبلی گوشی های سونی مانند Xperia 1 III ، Xperia 5 II و Xperia Pro را ستایش می کنند و سپس جزئیاتی برای مدل هنوز اعلام نشده سونی را به زبان می آورند و یک تولید کننده محتوا آن را “دوربینی که به یک تلفن همراه متصل است” توصیف می کند. در حالی که یک عکاس که تجربه کار کردن با این گوشی را به اشتراک می گذارد می گوید که یک دکمه شاتر اختصاصی در این محصول وجود دارد که برای او “تغییر دهنده بازی” است.

در نهایت ، دستگاه مورد بحث به عنوان “بهترین دوربین تلفن هوشمند که تا به حال استفاده شده است” توسط فیلمسازی به نام فیلیپ بلوم (Philip Bloom) در پایان این تیزر معرفی می شود. در حالی که ما نه به دستگاه و نه به هیچ یک از مشخصات آن نگاهی واقعی نداریم ، می توانیم انتظار یک گوشی عکاسی محور را داشته باشیم که باید در عکس ها و فیلمبرداری نسبت به سایر گزینه های بازار برتری داشته باشد. امیدواریم سونی قبل از رویداد هفته آینده با تیزر های دیگر همه چیز را روشن کند ، در غیر این صورت ما تقریبا بدون هیچ سرنخی به تماشای این رویداد خواهیم نشست.

جهت تماشای این تیزر، اینجا کلیک کنید.

نظر شما چیست؟ این گوشی چه محصولی خواهد بود؟

[تعداد: 8    میانگین: 4.3/5]

11 دیدگاه ها

  1. سلام
    ممنون از لطفتون ممنونم از مطالب خوبتون
    و درود بر شرف تان که معادل شمسی تاریخ رویدادهای میلادی را در داخل پرانتز برای فهم بیشتر مخاطب می نویسید
    درود بر شرف کاری شما

    پاسخ

    محمدرضا سیمین فر گفته:
    ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ساعت: ۰۲:۲۲

    سلام دوست من
    متشکرم
    وظیفه ماست

    پاسخ

  2. دوستان چطور میتونیم گوشی های جدید سونی روخریدای کنیم؟
    کسی. میتونه راهنمایی کنه

    پاسخ

    ایوب گفته:
    ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ساعت: ۱۶:۴۳

    من توی سایت دیوار دیدم که توی بندرعباس گوشی اکسپریا ۱مارک۳رو داشت. ظاهرا وارد کرده . توی قسمت فیلتر سایت بزنید اکسپریا و قیمت رو بزنید ۱/۲۰۰/۰۰۰

    پاسخ

  3. از همه مهم تر زمان عرضه هست، گیریم با به گوشی با گشودگی دیافراگم ۱٫۲ رو به رو باشیم ولی اگه تا یی دو هفته بعد از معرفی عرضش نکنه سهم زیادی از بازار هدفش رو از دست میده

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here