جدول توزیع گوشی های مختلف در بین کاربران سایت تخصصی اکسپریا (ماه بهمن)

14
۸,۷۹۳


بسیاری از ما، روزانه از گوشی های هوشمند خود برای وبگردی و گشت و گذار در فضای مجازی استفاده میکنیم. سایت تخصصی اکسپریا که به عنوان یک مرجع تخصصی موبایل فعالیت میکند، به خاطر موضوع خاص خود، میزبان هزاران کاربر فارسی زبان از نقاط مختلف جهان است که به آن مراجعه میکنند.

به طور حتم اکثریت کاربرانی که روزانه از سایت تخصصی اکسپریا دیدن میکنند صاحب یکی از اسمارت فون های سونی هستند. اما در کنار آنها صاحبان دیگر گوشی های هوشمند نیز برای پیگیری اخبار مرتبط با سونی به این سایت وارد میشوند.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید، کاربرانی که به سایت تخصصی اکسپریا مراجعه میکنند صاحب چه گوشی هایی هستند. سایت تخصصی اکسپریا به همین منظور، در پایان هر ماه، آخرین وضعیت گوشی هایی کاربران خود را بر اساس بازدیدهایی که از این سایت صورت میگیرد منتشر میکند.

فعال ترین گوشی های سونی

اکسپریا Z5 مثل ماه های گذشته همچنان فعال ترین گوشی هوشمند از سونی در بین کاربران سایت تخصصی اکسپریا است. حدود 12 درصد کل کاربران با اکسپریا Z5 به این سایت مراجعه میکنند. پس از اکسپریا Z5 برادر بزرگتر این دستگاه، یعنی اکسپریا Z5 Premium در رده دوم قرار گرفته است.

در رده سوم اکسپریا Z2 یک بار دیگر جای خود را از اکسپریا Z3 Plus پس گرفته و سومین گوشی فعال کاربران شده است. پس از اکسپریا Z2 و اکسپریا Z3 Plus نیز سایر تلفن های هوشمند سونی به شرح جدول زیر قرار دارند. نکته مهم صعود اکسپریا XZ به رده هشتم بوده که همچنان با سرعت کمی در حال رشد است.

فعال ترین برندها
مثل همیشه، سونی در سایت تخصصی خود بیشترین سهم را در اختیار دارد. حدود 67 درصد کاربران این سایت با گوشی های سونی وارد میشوند. بعد از سونی نیز سامسونگ در رده دوم قرار دارد. حدود 10 درصد کل کاربران اکسپریا با یکی از گوشی های سامسونگ به سایت مراجعه میکنند. در جدول زیر پراکندگی گوشی های کاربران را بر اساس برند مشاهده میکنید.

این آمارها بر اساس ابزارهای شناسایی دستگاه های کاربران به دست آمده که حاصل آن نتایجی است که برای ما و شما جالب توجه خواهد بود. در ماه های اخیر رشد گوشی های سری X بسیار قابل توجه بوده و قطعا این رشد در ماه های آینده نیز ادامه خواهد داشت. در پایان هر ماه، منتظر آمارهای جدید از وضعیت توزیع گوشی های کاربران در سایت تخصصی اکسپریا باشید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

14 دیدگاه ها

  1. دلیل بیشتر بودن سری زی۵ قیمت کمترشون از x و اطلاعات ناقص فروشنده هاست مثلاً برادر خانم خواهر زادم بعد کلی مشورت با من و کارکردن با x ام رفت نمایندگی سونی که x بخره ولی فروشنده بهش زی۵ داده بود با این استدلال که اون ۸ هسته‌ایه و صفحه و دوربینش بهتره و سرعتش بیشتره وقتی گوشی شو با x من مقایسه کرد داشت دیوونه میشد چون هم تو دوربین هم صفحه هم سرعت گوشی به شکل خیلی محسوسی گوشی من بهتر بود

    پاسخ

  2. نکته جالب اینجاست که اینقدر خانواده Z5 موفق بودن که تقریباً Z5 و پریمیوم اندازه کل مدل های دیگه سونی فروش داشتن…

    پاسخ

    nimam4dual گفته:
    ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۲۰

    دلیلی واسه برتر بودن نیس کلی مقایسه ویدیوی هست که نشون میده سری ایکس از هر نظر از سری زد بهتره،بعدش این امار فقط تو ایران اینطوره که میرن سراغ گوشیای قدیمی

    پاسخ

    Armamix گفته:
    ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۴۵

    انتظار داری بهتر نباشه دوست گرامی؟
    ناسلامتی جدید تر هستن…

    اما این بدیهیه که سری Z5 خیلی سری موفقی بود طراحی زیبا دوربین عالی و سنسور اثر انگشت عوامل موفقیت بوده، درسته طراحی سلیقه ای اما واقعا Z5p حتی از Xz هم زیبا تره ( منکر خوشدست بودن Xz نمیشیم)

    پاسخ

    امیرشاتی گفته:
    ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۱۸

    تنها گوشیهای برتر! سری ایکس XZ و XP هستن. وگرنه چه از لحاظ سرعت رم، پردازنده اصلی و چیپست X,XA,XAU,XC اصلا در حد خانواده فایو نیستن. تعداد هسته های پردازشی کمتر،خانواده گرافیکی ضعیفتر، کلاک پردازنده پایینتر، چیپست میانرده… رمشونم که LPPDR3 هست که مسلما سرعتش از LPPDR4 داخل خانواده زد فایوه! فیلمبرداری ۶۰ فریم و ۲۱۶۰ هم که من تو توضیحات ندیدم! جز برتری دوربین ثانویه و مودم نسل ۴,۵ چه برتری تو خانواده ایکس وجود داره؟

    پاسخ

  3. احتمالا باید زد فایو رو بفروشم برم x یا xz بخرم دیگه این نوقا کلافه میکنه ادمو

    پاسخ

    MOAZEZ گفته:
    ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۵۳

    چه مشکلی دارید با گوشیتون دوست عزیز

    پاسخ

  4. سلام
    من z3+ ام رو به بیلد ۳۷۶ آپدیت کردم (با کمپانیون)
    تقریباً همه مشکلات آپدیت ناموفق قبلی حل شده
    گفتم تقریباً چون بیشتر از مارشمالو داغ می کنه
    ولی مصرف باتری با کار زدن متوسط (تلگرامم رو پاک کردم فقط اینستاگرام دارم) بعد از بیش از ۳۶ ساعت هنوز ۳۵ درصد باتری دارم که خیلی برام جالبه
    گوشی های قبلی ام M و ZR بودن که اونها با حالت هواپیما و کمترین مصرف اینترنت ممکن به این رکورد می رسیدند.
    خوشحالم که این اتفاق افتاده ولی فکر می کنم این گوشی خیلی بیشتر از این پتانسیل داره. در مارشمالو واقعاً هیچ مشکلی به جز باتری نبود و الان هیچ مشکلی به جز داغ کردن (به نسبت مارشمالو) نیست.
    به درسرش نمی ارزه وگرنه فلش می کردم به ۶

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here