جدول توزیع گوشی های مختلف در بین کاربران سایت تخصصی اکسپریا (ماه خرداد)

46
۷,۹۳۲

Sony-Xperia-Z5-grey-on-tabl-970-80
بسیاری از ما، روزانه از گوشی های هوشمند خود برای وبگردی و گشت و گذار در فضای مجازی استفاده میکنیم. سایت تخصصی اکسپریا که به عنوان یک مرجع تخصصی موبایل فعالیت میکند، به خاطر موضوع خاص خود، میزبان هزاران کاربر فارسی زبان از نقاط مختلف جهان است که به آن مراجعه میکنند.

به طور حتم اکثریت کاربرانی که روزانه از سایت تخصصی اکسپریا دیدن میکنند صاحب یکی از اسمارت فون های سونی هستند. اما در کنار آنها صاحبان دیگر گوشی های هوشمند نیز برای پیگیری اخبار مرتبط با سونی به این سایت وارد میشوند.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید، کاربرانی که به سایت تخصصی اکسپریا مراجعه میکنند صاحب چه گوشی هایی هستند. سایت تخصصی اکسپریا به همین منظور، در پایان هر ماه، آخرین وضعیت گوشی هایی کاربران خود را بر اساس بازدیدهایی که از این سایت صورت میگیرد منتشر میکند.

فعال ترین گوشی های کاربران
مثل همیشه اکسپریا Z2 با اختلاف زیاد در بین کاربران سایت تخصصی اکسپریا محبوب ترین گوشی به حساب می آید. البته سهم اکسپریا Z2 در این ماه نسبت به ماه های گذشته اندکی کاهش داشته اما هنوز با 15 درصد بیشترین سهم را از گوشی های کاربران در اختیار دارد. پیش بینی میشود تا چند ماه آینده هیچ یک از گوشی های سونی جای اکسپریا Z2 را در صدر این جدول تهدید نکنند.

در رتبه دوم اکسپریا Z3 مثل همیشه قرار گرفته اما این ماه با یک جا به جایی در رتبه های سوم و چهارم مواجه شدیم. اکسپریا Z5 در فاصله 8 ماه از ورود به بازار حالا به رتبه سوم رسیده و جای اکسپریا Z1 را در جدول تصرف کرده است. جالب اینجاست که بعد از اکسپریا Z1 که در رتبه چهارم قرار دارد، اکسپریا Z5 Premium نیز با فاصله ای بسیار اندک در رتبه پنجم است و احتمال دارد در ماه آینده این دستگاه با یک پله صعود به رتبه چهارم فعال ترین گوشی های کاربران برسد.

اکسپریا Z در ادامه روند نزولی خود رتبه ششم را در اختیار داشته و پس از آن نیز اکسپریا Z3 Plus با فاصله ای کم در رتبه هفتم قرار دارد. اکسپریا M4 Aqua، اکسپریا Z3 Compact و اکسپریا C4 نیز رتبه های بعدی را به نام خود ثبت کردند.
3.30
فعال ترین برندها در بین کاربران
در بین مدل گوشی های کاربران نیز ماه گذشته برند سونی در سایت مرتبط با خود بالاترین سهم را داراست. سهم سونی در ماه خرداد نزدیک به 71 درصد بوده که بعد از آن سامسونگ با سهم 9 درصد رتبه دوم را در اختیار گرفته است. هواوی، الجی و اپل در این جدول رتبه های سوم تا پنجم را برای خود اختصاص دادند.
3.30.1

این آمارها بر اساس ابزارهای شناسایی دستگاه های کاربران به دست آمده که حاصل آن نتایجی است که برای ما و شما جالب توجه خواهد بود. در ماه های اخیر رشد گوشی های سری 2015 مثل اکسپریا Z5، اکسپریا Z5 Premium بسیار قابل توجه بوده و قطعا این رشد در ماه های آینده نیز ادامه خواهد داشت. اکسپریا X که به تازگی در کشور ما پا گذاشته هنوز نتوانسته خود را به خوبی در این جدول جا دهد اما در آینده ای نزدیک این دستگاه نیز سهم خود را افزایش خواهد داد. در پایان هر ماه، منتظر آمارهای جدید از وضعیت توزیع گوشی های کاربران در سایت تخصصی اکسپریا باشید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

46 دیدگاه ها

  1. خبری از این ایکس ای آلترا نشد؟ یه بارم که از یه گوشی سونی خوشمون اومده اینجوری ادا میده جی ۷۵۰ مو داداشم میخاد انقد لفتش میده عرضه آلترا جدیده رو که میترسم منصرف بشه از درخواستش
    بعداً میگن چرا سونی فروشش کمه یه بار تو زندگی تصمیم گرفتم از هواوی کوچ بکنم به سونی ولی انگار تقدیر نمیزاره

    پاسخ

    کایکو گفته:
    ۰۵ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۵۴

    اولاً که طاقت بیار یه ثانیه
    قول مردونه میدم دستاتو تنها نذارم
    دوما همش فقط دو سه ماهه که معرفی شده تا شیش ماه نشه بازی نشه!

    پاسخ

  2. لطفا اگه ممكنه يك مطلب هم درباره عمر ۴۰ ساعته باتري ايكس آ بگذاريد.كه از نتيجه تست سايت جي اس ام آره نا بوده.اگه اين مطلب درست باشه فكر كنم بهتر باشه سوني اصلا اين گوشي رو تو بازار پخش نكنه…..

    پاسخ

    Vahid گفته:
    ۰۴ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۱۹

    ای کاش کاربران این سایت یکم بزرگ اندیش میشدند.
    یکی از دلایلی که هیچوقت حاضر نیستم در این جمع به صحبت درباره برند مورد علاقم (سونی) بپردازم ، بودن کاربران کوته فکر با اندیشه ها و نظرات بچه گانه و تعصبی هست.
    ………………………………………………………………..
    ای کاش روزی درک میکردند که زبان تکنولوژی مثل زبان چاله میدون نیست.
    ای کاش یه روز بشه که بفهمند هیچ انسانی هم نمیتونه در تمام زمینه ها کامل باشه چون در اونصورت میتونه جای خدا رو بگیره. چه برسه به شرکتهای صوتی و تصویری. اگر سونی در تمام زمینه ها اول بود که دیگه چیزی به نام رقابت معنی نداشت!
    …………………………………………
    اینجا تمام طرفدارا ، چشماشونو بستن و فقط سونی میبینن ومثل اینکه نمیدونن کسی که طرفدار واقعی هست باید برندهای دیگه و محصولاتشون رو بهتر از سونی بشناسه. نه اینکه فقط سونی رو بشناسه.
    جالبه که اگر کسی بیاد و حتی اسم یه برند دیگه رو بیاره ، همه بهش فحش میدن. البته در واقع ادب و شخصیت خانوادگیشون رو دارن نشون میدن. احتمالا تو خونوادشون هم همینجوری با پدر و مادر خودشون فحاشی میکنن که براشون عادی هست.
    نمیدونم این جماعت چطور طرافدارانی هستند که حتی نمیدونن Z3+ مشکل حرارت بیش از حد داره و چه راحت انکارش میکنن. چیزی که خود سونی در پیج سایت خودش این خبر رو تأیید کرد و چندین آپدیت واسش ارائه داد ولی فقط با کاهش فرکانس پردازنده تونست چند درجه ای دما رو کاهش بده. وهمچنین واسه بسته شدن دوربین یکم بیشتر زمان بخره.
    خود من یک ساله که Z3+ دارم (از همون اولی که اومد). تمام آپدیتها رو دونه به دونه گرفتم ولمس کردم ، این گوشی عالیه ولی اگر بخوایم استفاده ی مالتیمدیا کنیم(جایزه بهترین گوشی مالتیمدیا رو هم از آیسا گرفته).
    چرا بیخود از سامسونگ و بقیه برندا بد میگید؟
    اصلا خبر دارید همین گوشیها و حتی گوشیهای هوآوی هر ساله چقدر جایزه میگیرن؟ مگه فقط سونی جایزه میگیره. اگر سونی جایزه طراحی میگیره ، S6 edge هم جایزه پیشرفته ترین اسمارتفون ۲۰۱۵-۲۰۱۶ رو در همون آیسا گرفت ، G4 جایزه بهترین دوربین ۲۰۱۶ رو از همونجا گرفت.
    https://www.eisa.eu/awards/mobile-devices.html#awards
    https://www.eisa.eu/awards/home-theatre-display-video.html#awards
    این فقط جوایز آیسا هست.
    تکنولوژی اونچیزی نیست که شما فکر میکنید.
    بهتره به جای فحاشی کردن یکم چشمها رو باز کنید و تکنولوژی ها رو ببینید و برندها رو بهتر بشناسید. نه اینکه فقط سونی سونی کنیم. خود من چیزی غیر از سونی نمیخرم ولی در زمینه تخصص خودش. یعنی نمیرم سراغ مثلا لپتاپ وایو چون اسم سونی روشه یا نمیرم واسه گیم هدفون سونی بخرم.
    ………………………………………………………
    وقتی شما اینجور صحبت میکنید ، چطور توقع دارید که یه نفر اپلی قبول کنه که اپل هم هنگ میکنه؟ چطور توقع دارید که یه سامسونگی قبول کنه که صفحه نمایش گوشیش پر از رنگای اشباع هست؟
    خوب شما اینجا میاید و فقط اخبار پیروزیها و جوایز و بهترینهای سونی رو میبینید و میخونید و هر کسی هم که بگه سونی فلان عیب رو داره بهش فحش میدید. در صورتی که اگر کسی بخواد به دیگری برتری یه محصول رو ثابت کنه باید با مدرک بهش توضیح بده. نه اینکه مثل دختر کوچولو ها بگه : لباس من خوشکلتره ، تو با اون لباست شدی انگار قورباغه. دخترای کوچولو هم همینجوری دعوا میکنن.
    جو سایت بسیار کودکانه است و به همین خاطر افراد زیاد به سمت بحث و گفتگو کشیده نمیشن و کاربران هم یه سری کاربران ثابت هستند که از صبح تا شب آنلایندد و صفحه رو رفرش میکنن تا بتونن نظر اول رو بزارن و تعداد لایک و دیسلایک رو بشمارن.
    ……………………………………..
    به مسؤولان سایت :
    اگر میخواهید واقعا جو سایتتون عوض بشه و از این یکنواختی بیرون بیاد(منظور از یکنواختی نوشتن کامنتهای شبیه به هم و بیربط به تیتر خبر در زیر تمام خبرهاست)، در تأیید نظرات سخت گیری شدید انجام بدید و امکان نظر گذاری بدون عضویت رو بردارید. مثل سایت mobile.ir که نمیشه حتی کوچکترین بی احترامی یا بی ادبی رو انجام داد و باید متن کاملا مؤدبانه و کاملا در رابطه با موضوع باشه. در اینصورته که افراد بیخود نمیان نظر بدن.
    با تشکر

    پاسخ

    mehdi340 گفته:
    ۰۴ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۴۵

    دوستم من z3+ دارم و با آپدیت ۶٫۰٫۱ خیلی عالی شده اصلاً اذیتم نمی کنه. شما اگر مشکلی داری فلش کن
    رنگ مسی اش هم فوق العاده مسحور کننده است جوری که دلم نمیاد براش کیف بخرم

    پاسخ

    فرود اشرفی گفته:
    ۰۵ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۵۵

    اگه جایزه بهترین دوربین۲۰۱۶ب جی۴ داده باشن اگ این حرف صحت داشته باشه میرم رو برج میلاد خودمو پرت میکنم پایین دوربینش ۴هزار تومن ب آشغال بدهکاره اصلا با اس۶ قابل مقایسه نیس اصلا چجوری اینطوری شده نمیدونم

    پاسخ

    مسعود م گفته:
    ۰۵ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۵۶

    عزیزم هر برندی یه خوبی یه بدی داره اونم سیاست کاری خودشونه،خیلی هم خودتو خسته نکن. ولی اگه بیایم کلی نگری کنیم هیچ برندی جای سونی رو نخواهد گرفت. سخت افزار و کیفیتی که سونی داره هیچ برندی نداره اینو مطمئن باش. برو تمام محصولاتش رو نیگا کن

    پاسخ

  3. Z2 گوشی ایه که هیچ وقت تکرار نمیشه
    درسته گوشیای جدید سونی از زد۲ بهترن ولی سودی که این گوشی برای سونی داشتو فکر نکنم گوشی دیگه ای داشته باشه

    پاسخ

  4. داستان داغ شدن z3+نمیدونم چیه چون من ندارمش ولی چند وقت پیش رفتم بازار موبایل یکی از z3+هارو که برای کار کردن مشتریا گذاشته بود برداشتمش زدم ۴kفیلم بگیره نزدیک ۴دقه و نیم فیلم برداری کرده بود ولی اثری از داغی نبود درش، دیگه تابلو بود زیادتر فیلم برداری کنم چون صاحب فروشگاه چپ چپ نگاه میکرد

    پاسخ

    Mohammadsoley گفته:
    ۰۴ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۱۰

    احتمالا کولر گازی داشته طرف.تو این گرما با زد۵ هم نمیشه بیشتر از ۶ دقیقه فیلم فورکی گرفت.مخصوصا شهر ما قم مقدس

    پاسخ

    مهران گفته:
    ۰۴ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۳۳

    قم که خیلی مقدسه خخخخخ

    پاسخ

  5. سلام به همگی
    دوست عزیز pji یاهرچی
    اون آمار اینکه سونی تو سال فلان فلان درصد فروخته و بقیه جلوترن و این حرفها اون خبر رو از دیجیاتو کپی کردی برادر!!!؟سایتی که اینقدر از سامسونگ خبر میزاره و تعریف میکنه.اصلا سونی یک درصد فروخته یا هرچی به تو و امسال تو چه کلا ب ماچه نه سودش نه ضررش مال ماست.سونی دوست همه جا باهاش هست چه آخرباسه چه اول.شماها که با برند دیگه میاین اینجا وبرنامه ها رو دان میکنین وخبرها رو دنبال
    میکنین مفتی و بعدم برضد حرف مفت میزنیین خب برید تو سایت های برند خودتون اونجا باشید.چرا اینجاهستین واقعا اینو نمیتونم هضم کنم.
    التماس تفکر

    پاسخ

  6. خطاب به سامسونگی های سایت :
    با هدفتون که میآید این سایت کاری ندارم ولی فقط ی حرف دارم : گم شید تا بیشتر از این حرص نخوردید!

    پاسخ

  7. Peji عزیز زحمت بکش برو تو کامنت “پس از کش و قوس های فراوان ” جناب عضو هیات صلح در خاورمیانه
    جواب کامل و تکمیلی براتون گذاشته شاید قانع بشی داستان چیه

    پاسخ

  8. آقا چرا الکی میگین،سونی تو رکود شدید هس!!!!

    بر اساس تحلیل های موسسه ی IC Insights به نظر می رسد مایکروسافت و سونی امسال از لیست ۱۲ تولید کننده ی اول تلفن هوشمند در جهان خارج شوند. مبنای این تحلیل گزارش های اخیر است که نشان می دهد سونی در ۳ ماهه ی نخست سال جاری میلادی تنها ۳٫۴ میلیون تلفن هوشمند به فروش رسانده و میزان فروش مایکروسافت نیز به ۲٫۳ میلیون دستگاه کاهش یافته که اگر با همین روند ادامه پیدا کند در پایان سال رقم ۱۵ میلیون دستگاه را برای سازنده ثبت خواهد کرد.

    تحلیل این موسسه نشان می دهد در سال جاری اختلاف زیادی بین بالا و پایین لیست ۱۲ تولید کننده ی برتر تلفن هوشمند وجود خواهد داشت و در حالی که ۷ شرکت افزایش ۶ درصدی را در پایان سال ۲۰۱۶ به ثبت خواهند رساند، این میزان برای ۵ شرکت باقی مانده ۲۹ درصد یا بالاتر خواهد بود.

    در این لیست سامسونگ بار دیگر با ثبت آمار فروش ۸۱٫۵ میلیون تلفن هوشمند، جایگاه نخست بزرگترین تولید کننده ی موبایل را در سه ماهه ی اول ۲۰۱۶ به خود اختصاص داده است. پس از شرکت کره ای نیز نام اپل به چشم می خورد که در بازه ی مشابه ۵۱٫۶ میلیون دستگاه آیفون به فروش رسانده است و IC Insights پیشبینی می کند میزان افزایش فروش هر دو شرکت در مجموع در سال جاری اندکی کمتر از سال گذشته باشد.

    اما در نهایت لازم است به نکته ی جالب لیست اشاره کنیم که از ۱۲ شرکت بزرگ تولید کننده ی تلفن هوشمند ۸ شرکت چینی هستند. هواوی در این میان رتبه ی سوم را به خود اختصاص داده، آپو در مقام چهارم است، شیائومی پنجم و در ادامه نیز نام ویوو، ZTE، لنوو، TCL و میزو به چشم می خورد.

    پاسخ

    کایکو گفته:
    ۰۴ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۳۰

    داداش متنتو یکم تغییر میدادی لاقل، عینشو از سایت پلاستیک پرستان برتر قرن ۲۱ کپی کردی که!!؟
    بعدشم چه کمکی از دست بنده برمیاد در حقت انجام بدم دریغ مریق تو کارم نیستا!

    پاسخ

    PanaSONYc گفته:
    ۰۴ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۳۱

    این هفت میلیارد آدم مگه چقدر گوشی میخوان که ۸۱ میلیونشون عقلشون رو از دست دادن، رفتن شاسدونگ گرفتن.
    دوست من بذار منم یه چیزی رو بگم که سود سونی از فروش هر کدام از گوشی هاش بیشتر از سامسونگه، سامسونگ انگار کیلویی میفروشه! یا به عبارتی دیگر عمده‌ای میفروشه ولی سونی با اینکه ۲۷ برابر کمتر فروخته ولی سود خودشو کردخ

    پاسخ

    مسعود م گفته:
    ۰۴ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۴۹

    سلام این حرفا همش چرخه و میخوان نام برند سونی رو خراب کنن. سونی با سری ایکس ، امسال عزمش رو جزم کرده و حسابی میخواد فروش داشته باشه، تبلیغاتشم الان خیلی بهتر شده

    پاسخ

    mjssss گفته:
    ۰۴ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۳۴

    باید بگم b_k
    هرجا باشه محصول با کیفیت خودشو همه جا عرضه میکنه

    پاسخ

  9. ایکاش مشخص میکردید که بیشترین آمار روزه داران و روزه بگیران چه گوشی هایی دستشونه…
    بنظرم زد ۳ پلاس بدلیل داغی بیش از اندازه ش عطش میاره برای صاحبش و مجبور میکنه صاحبش روزه شو بخوره…
    ولی در عوض هواوی عزیز با کایرین محبوب و خنکش به روزه دار کمک شایانی می‌کند…

    پاسخ

    کایکو گفته:
    ۰۴ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۱۵

    فرمودی حبابی؟!
    راستی فردا بعد از افطارحبابیتو ببرش دم پارک ارم آقا ببره به حبابی دارا پاستیل ماری خیرات میکنه زود برو تا سهمتو نخوردن جاصابونی بازا

    پاسخ

    GENUINE گفته:
    ۰۴ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۳۴

    کاملا مشخصی اومدی عقده گشایی

    پاسخ

    حامد گفته:
    ۰۴ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۸:۲۳

    در نهایت مسرت و خوشحالی باید بهت اعلام کنم که گوشی خودم Z3+ هست و قبل از آپدیت گرم میشد ولی داغ نمیکرد
    و بعد از آپدیت به اندروید ۶٫۰٫۱ حتی گرم هم نمیشه چه برسه به داغ!!
    ولی فک کنم سامی تو گلکسی هفتش مشکل داغ شدن داره اون هم تا مرز سوزش دستان طرفدارای سامی!!
    بپا نسوزی جیگر :))

    پاسخ

    حامد گفته:
    ۰۴ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۸:۲۷

    در نهایت مسرت و خوشحالی باید بهت اعلام کنم که گوشی خودم Z3+ هست و قبل از آپدیت گرم میشد ولی داغ نمیکرد
    و بعد از آپدیت به اندروید ۶٫۰٫۱ حتی گرم هم نمیشه چه برسه به داغ!!
    ولی فک کنم سامی تو گلکسیs هفتش مشکل داغ شدن داره اون هم تا مرز سوزش دستان طرفدارای سامی!!
    بپا نسوزی جیگر :))

    پاسخ

    مسعود م گفته:
    ۰۴ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۰۰

    هر کسی لیاقت نداره سونی دستش بگیره،من خودم z3 مشکی تک سیم دارم ،عاشقشم ، با افتخار دستم میگیرم. دیزاینش همه رو کشته. با اندروید ۶ فوق العاده تر شده

    پاسخ

  10. اونایی که با هواوی و الجی و سامسونگ اینجا نظر دادن همان هایی هستند که ادعا میکنند گوشی سونی دارن و با این ترفند خنده دار پشت سر گوشی های سونی چرت و پرت میگن
    طرف!!!!!!! زد۵ را ببینه نمیشناسه!!! میگه زد۵ دارم و دوربینش فلان است و بهمان….. حتی حرفه ای های سامسونگ هم به دوربین بهتر زد۵ اعتراف کردند ولی این شخص خارج از مرحله!!!!!! باز به خاطر سوزش شدید چرت و پرت میگه

    پاسخ

    Hamid.s گفته:
    ۰۳ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۵۰

    سلام دوستان
    من z5p گرفتم،ی دو سه بار شستمش، الان میکروفون مکالمه کار نمیکنه،سوخته یا درست میشت بعد مدتی؟کسی این مورد براش پیش اومده؟ لطفا بگید
    من زد۴ داشتم ی بار اینطور شد، ی روز بعد مشکلش برطرف شد این طبیعیه؟

    پاسخ

    کایکو گفته:
    ۰۳ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۵۵

    شستمش؟؟؟؟!!!!!!
    ببینم قبل از اینکه z5p بگیری دستاتو اینقد میشستی؟

    پاسخ

    Hamid.s گفته:
    ۰۴ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۴۳

    بیا برو بچه…
    من دستامو بیشتر از دهن تو میشورم،همین مونده ادم بی ارزشی مثل تو ک دستش تو جیب اقاشه ب من تیکه اقتصادی بزنه!
    یاد بگیر باکی چطور حرف بزنی…

    کایکو گفته:
    ۰۴ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۲:۴۳

    چرا دو سه بار شستیش مگه نجس شده بود که مجبور شدی بشوریش، سونی به خاطر اعجوبه هایی مثل شماها سیاست ضد آب بودنشو عوض کرد تا عن یه چیزیو درنیارید ولکنش نیستید بعدشم منظور از ضد آب اینکه تاچ گوشی خیسم باشه کار بکنه مثل z3+ تا به مدت محدود بتونی زیر آب فیلم بگیری نه اینکه هر سری با خودت ببریش حموم لیف بکشی انتظار معجزه هم داشته باشی

    مهران گفته:
    ۰۴ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۳۹

    خخخخخخ

    Mёy$αM گفته:
    ۰۳ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۵۶

    سلام
    بزار تو برنج بمونه رطوبتشو بگیره

    پاسخ

    Erix گفته:
    ۰۴ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۸:۵۱

    شما زد ۴ داشتی؟
    همون مشخصه که چرا زد۵ شما خراب شده!!‌ احتمالا بالاش ننوشته سامسونگ!! خخخخخخ

    پاسخ

    میتی گفته:
    ۰۶ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۵:۴۷

    Z4?ازکجاخریدی؟سونی سفارشی زده واست؟oops

    پاسخ

    Mohammadsoley گفته:
    ۰۴ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۲:۱۰

    گاگول خان باز تو متعصب اومدی نظر دادی.انریکه رفت تو اومدی جاش. فقط تو سونی داری متعصب. اخه تو چه میفهمی گوشی چیه اندازه موهای سرت گوشی عوض کردم.چنتا سایت رفتی مطلب خوندی شدی کارشناس سونی( خطاب به رضا فن بوی پلاستیک پرست)

    پاسخ

  11. داما دوندگیا چقد حرص میخورن یکسره پلاسن نگاه کنید ۹درصد ، بلای جونشون شدم چند روز خخخ اسم z5 premium دیدید منم تو اخرین خبر. سونی عشقه

    پاسخ

  12. سلام یه زد تو دارم چند وقت پیش صفحش شکست بردم عوضش کردم ال سی دی شو الان یه خط سفید پر رنگ تر از بقیه جاها تو گوشی ظاهر شده چیکارکنم . یکی توضیح بده

    پاسخ

    raminta گفته:
    ۰۳ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۲:۴۵

    پیکسل سوخته داره واسه منم همین اتفاق افتاد اول رفتم یه تعمیر گوشی عوض کرد بعد یه هفته پر از نقطه های پر رنگ بود بعد که رفتم کلی پرس و جو نمایندگی سونی رو پیدا کردم دادم دوباره عوض کردن شد مثل اولش بگردی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here