جزئیات جدید از پنج محصول سونی برای معرفی در نمایشگاه IFA 2017 افشا شد.

15
۱۳,۱۷۹


نمایشگاه سالانه IFA یکی از نمایشگاه های معتبر است که سونی هر ساله با دست پر به آن وارد میشود. مثل هر سال، امسال نیز نمایشگاه IFA در شهر برلین کار خود را آغاز خواهد کرد. این نمایشگاه در شهریور امسال، رویدادی بزرگ برای سونی و سایر کمپانی هاست که تا آخرین دستاوردهای خود را در آن به نمایش بگذارند.

برای ما علاقه مندان به سونی موبایل، حضور دو گوشی هوشمند از سونی در رویداد پیش رو تقریباً قطعی است. اما سونی موبایل تنها نیست و قطعا گجت ها و محصولات دیگری در رویداد امسال توسط سونی معرفی خواهند شد.

پیش از این از معرفی سه واکمن در نمایشگاه IFA 2017 با خبر شده بودیم. اطلاعاتی که در تکمیل اطلاعات قبلی بدست آمده نشان میدهد، سونی علاوه بر این سه واکمن، دو واکمن دیگر نیز در نمایشگاه امسال معرفی خواهد کرد.

سه واکمن از این پنج واکمن که قرار است در نمایشگاه IFA 2017 معرفی شوند، از سری A40 هستند که به ترتیب با نام A45 با حافظه داخلی 16 گیگابایت، A46 با حافظه داخلی 32 گیگابایت و A47 با حافظه داخلی 64 گیگابایت معرفی خواهند شد. این سه واکمن از رده ای متوسط از بازار هستند که در زیر سایه دو واکمن دیگر قرار میگیرند.

دو واکمن دیگر از سری ZX هستند که نسخه ای لوکس از واکمن های سونی با قیمتی فراتر از مدل های قبلی خواهند بود. واکمن های این سری به ترتیب ZX100 و ZX300 نام دارند که گفته میشود مدل ZX300 مجهز به صفحه نمایش لمسی و رابط کاربری اختصاصی واکمن با طراحی جدید است. از این دو مدل اطلاعات بیشتری تا این لحظه در دسترس نیست.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

15 دیدگاه ها

  1. سلام دوستانی که ایکس زد دارن بگن بعد اخرین اپدیت گوشیشون چطوری شده؟ ماله من خیلی لگ دار شده غیر قابل تحمل، رست فاکتوری هم کردم زیاد فرقی نکرد

    پاسخ

    Ali ti گفته:
    ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۰۴

    سلام ارمین جان. اره دقیقا! خیلی روی اعصاب رفته! خدایی توی این۳روز۳بار ریست فکتوری کردم!کلا مشکل داشت آپدیت اخری و با ریست هم حل نمیشه ظاهرا!بازی اسفالتمم پرید بار دوم ک ریست کردم، حالا ۱۳۰۰مگ دیتا اولیه میخواد!حداقل ۵ شش گیگ نت مصرف کرده بودم!

    پاسخ

    armin sat گفته:
    ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۵۸

    اره بیچاره شدیم رفت دادا حالا یه ماه باید تحمل کرد اپدیت جدید بیاد، متاسفانه تا جای که میدونم تو خود گوشی جای نداره مستقیم به شرکت سونی ادم فیدبک بده، یادمه تو گوشی های ویندوزی بود، ۸٫۱،۱۰

    پاسخ

    erfankaltei گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۰۹

    اره منم مشکل دارم

    پاسخ

  2. سلام دوستان عزیز من یه سوال دارم میشه راهنمایی کنید من زد پنج پرمیوم دارم منتها سوکت هندزفریش خراب شد تعمیرش کردم ولی تصمیم گرفتم عوضش کنم دیگه به نظرتون همین xzpremium بگیرم یا صبر کنم گوشی جدیدتری سونی معرفی کنه لطفا گوشی معرفی کنین که در مقابل ضربه مقاوم باشه و مثلا با زمین خوردن سوکت هندزفریش خراب نشه مرسی؟

    پاسخ

    saro_kurd2 گفته:
    ۲۹ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۲۸

    صبر پیشه کن

    پاسخ

    Mohammadsoley گفته:
    ۲۹ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۴۵

    نداریم همچین چیزی.همون ایکس زد بگیر گوشی جدید معلوم نی چی هست

    پاسخ

    taher2 گفته:
    ۲۹ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۵۰

    Xz premium یکی از مقاوم ترین گوشی های سونیه شاید بگیم مقاوم ترین
    ولی در برابر ضربه هیچ وقت نمیشه تضمین کرد چه قسمتی از گوشی آسیب نبینه اما چیزی که معمولاً آسیب می بینه صفحه نمایش و فریم گوشی هستن نه قطعات داخلی و مورد پیش اومده برای شما هم یک اتفاق نادر بوده!
    یقیناً در آینده شاهد معرفی گوشی های جدید ديگه ای از سونی خواهیم بود ولی یقیناً تا مدت ها هیچ یک به سبک پرمیوم نخواهند بود و با توجه به اینکه از قبل خانواده پرمیوم داشتی و خوشت میاد ازشون در خرید xz premium شک نکن وگرنه گزینه های دیگه ای از سونی هستند و خواهند بود.

    پاسخ

    Omidhassan گفته:
    ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۴:۴۸

    سلام برده بودمش حمام اهنگ گوش میدادم از دستم در رفت بد جوری خورد زمین من فکر کردم سوخت ولی هیچیش نشد فقط دیگه سوکت هندزفریش کار نمیکرد بردمش تعمیرگاه گفت یا باید هندزفری یا هست بلوتوثی بخری یا بدی سوکتش عوض کنم که دادم تعمیرش کرد الان خوبه دیگه ولی احتمالا عوضش میکنم از این xzpremium خوشم اومده منتها زومیت زده بود تو تست باطری متوسط بوده امیدوارم مثل گوشی های پرچم داری ال جی نباشه که همش بزنمش تو شارژ

    پاسخ

    arvin393 گفته:
    ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۶:۱۸

    داداش سوکت هندزفری z5 premium همشون مشکل دار میشدن مال منم بدون ضربه بیخودی از کار افتاد، یه مشکل سرتاسری بود خیلی گوشیاش اینجوری شدن

    Reza133(xperia z2) گفته:
    ۲۹ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۵۸

    در خرید XZ Premium شک نکن!
    اگر تست مقاومتشو که تو همین سایت هست دیده باشی، می بینی که یکی از مقاوم ترین هاست! (اگر هم ندیدی تو ویدیو سنتر هست)

    پاسخ

    Alireza ST گفته:
    ۲۹ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۵:۰۳

    xz premium چون گوشی جدیدی که سونی میخواد بده پرچمدار جدید و نسخه کامپکت اونه اگه صفحه بزرگ و ،۴k میخوای xz premium کروم عالیع

    پاسخ

    A.m.ir گفته:
    ۲۹ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۵:۳۴

    صبر کن منتظر ایفا باش
    ضرر نمیکنه
    تهش اینه از پرچمدار ایفا خوشت نیاد و همین پریمیوم رو با قیمت بهتری میگیری

    پاسخ

    Mortazavi گفته:
    ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۶:۱۵

    به نظر من شما که قبلاً پرمیوم داشتی هیچی غیر از xzp ارضات نمیکنه از طرفی تست اخیر نشون داد این گوشی بیشترین مقاومت رو در مقابل خط و خش و ضربه و خم شدن و حتی آتیش داره.
    موفق باشید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here