جزئیات دوربین حرفه ای و فول فریم A5 سونی به بیرون درز کرد.

10
۵,۳۵۸

سونی یکی از کمپانی هایِ بزرگ دنیا در عرصه تولید دوربین هایِ عکاسی حرفه ای میباشد. این کمپانی همچون کمپانی هایِ خوش نام کَنون، نیکون، فوجی فیلم و اُلمپیوس ید طولایی در دوربین هایِ حرفه ای، مخصوصاً دوربین هایِ بدون آینه و دوربین هایِ فول فریم بدون آینه دارد.

تا به امروز در سری دوربین هایِ آلفایِ سونی ما دو سری A7 و A9 را داشتیم، اما بر اساس خبرهایی که اَکنون به دست ما رسیده است، به نظر میرسد سونی در حال توسعه دوربینی از سری جدید A5 میباشد. یکی از منابع معتبر ما در چین گزارش کرده است که در انجمنی خصوصی سونی در پاسخ به یک کاربر به صورت سهوی پرده از اطلاعات دوربین جدید در دست ساخت خود برداشته است.

بر اساس این خبر، سونی در پاسخ به یک کاربر اشاره کرده است که این کمپانی در حال توسعه دوربینی حرفه ای و بسیار کوچک، که سونی آنرا کوچکترین دوربین فول فریم بدون آینه و حرفه ای دنیا با قابلیت پشتیبانی از لنزهایِ تعویض شونده می نامد میباشد. منبع خبری ما اشاره میکند که شاید منظور سونی از کوچک بودن، به احتمال زیاد باریک بودن بیش از اندازه این دوربین حرفه ای بدون آینه باشد.

همانطور که پیشتر گفته شد، به نظر میرسد این دوربین یک دوربین حرفه ای جدید از سری دوربین هایِ بدون آینه یا بدون آینه فول فریم سونی تحت برند آلفا باشد. سونی پیش از این نیز در ماه می اشاره کرده بود که در حال توسعه چند دوربین برایِ آینده ای نزدیک میباشد، که یک یا دو نمونه در تاریخی بسیار نزدیک معرفی و یک یا چند مدل در سال 2018 معرفی و عرضه خواهند شد. به نظر میرسد A5 سونی نیز یکی از دوربین هایِ مذکور باشد که سونی به آنها اشاره کرده بود.

هنوز هیچ اطلاعات دیگری از این دوربین جدید در دسترس نیست و نمیتوان بازه زمانی برایِ معرفی آن حتی اعلام کرد؛ اما این اطمینان را به شما میدهیم که در صورت کسب اطلاعات بیشتر، آنها را با شما همراهان همیشگی به اشتراک خواهیم گذاشت. با ما همراه باشید…

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

10 دیدگاه ها

  1. یه بروزرسانی ۱۰۰ مگابایتی برای ایکس آ اومد

    پاسخ

    Dariush r گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۵:۵۷

    دوتا باگ کوچیک داشت رفع شدن
    یکیش لمس اشتباه دکمه ها موقع صحبت با تلفن
    یکی هم روشن نشدن صفحه موقع اتصال شارژر

    پاسخ

  2. اقا من امروز رفتم z5دو سیم خریدم.پول xzپرمیوم نداشتم خخخخخ.فقط یه سوال؛اندروید گوشیم ۶٫۰٫۱هستش و زود شارژ خالی میکنه و اسپیکر پایین کار ننمیکنه.آپدیت کنم درست میشه ؟

    پاسخ

    ali_8892 گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۶:۱۴

    آپدیت کن ببین بهتر میشه،اگه نشد یه فلش بزن آخرین رام ۷٫۱٫۱

    پاسخ

  3. پس کی میخواین بررسی اکسپریا xzp بزارید؟؟؟

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۵:۳۶

    احتمالا بزودی منتشر میشه
    به زومیت که برای بررسی تحویل داده شده (یدونه فیلم اسلوموشن امروز گذاشتن ازش)

    پاسخ

    MOAZEZ گفته:
    ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۴:۲۹

    زومیت که بررسی نمیکنه، بیشتر چیزایی که بنفع سامسونگ باشه برای کوبیدن xzpرو میگه.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here