جزئیات واکمن پرچمدار جدید سونی پیش از آغاز نمایشگاه IFA 2017 لو رفت.

8
۵,۷۹۹

این ساعات پایانی را میتوانیم بهترین ساعات بدانیم، چون هر لحظه اطلاعات جدیدی از محصولات جدید سونی که در نمایشگاه فردا معرفی خواهند شد به بیرون درز پیدا میکند. در دنیایِ حرفه ای واکمن ها تا پیش از این واکمن ZX100 پرچمدار واکمن هایِ این کمپانی لقب داشت، اما گویا تاج و تخت پادشاهی در راه رسیدن به محصول خارق العاده دیگری از سونی است.

خبرها حکایت از آن دارند که سونی فردا بعد از ظهر در کنفرانس اخصاصی خود در نمایشگاه IFA 2017 از واکمن پرچمدار ZX300 در کنار واکمن هایِ میان رده سری A پرده برخواهد داشت. حال ZX300 میخواهد بهترینِ بهترین هایِ سونی باشد. این واکمن همانطور که گفته شد جایگزین واکمن محبوب ZX100 سونی خواهد شد که طرفداران بسیار زیادی دارد.

سونی در طراحی این محصول چند تفاوت بسیار جزئی را اِعمال کرده است. واکمن جدید دارایِ صفحه نمایش کاملاً لمسی است و سونی برایِ آن بدنه ای کاملاً آلومینیومی با دکمه هایِ بسیار با کیفیت در نظر گرفته است. سونی از روکش پلاتین برایِ دکمه ها بهره گرفته است و جک هایِ 3.5 و 4.4 میلی متری این محصول از جنس طلایِ خالص هستند.

اینطور که گفته میشود سونی چند ویژگی جدید را نیز برایِ واکمن جدید پرچمدار خود در نظر گرفته است که هنوز از آنها خبری نیست. بدیهی است که در ساعت هایِ آتی خبرهایِ بیشتری از محصولات سونی به بیرون درز پیدا خواهد کرد. توصیه میکنیم این ساعت هایِ پایانی منتهی به کنفرانس مطبوعاتی سونی را از دست ندهید و با سایت تخصصی اکسپریا همراه باشید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

8 دیدگاه ها

  1. پیمان اینجا ترنجی نیست که واسه کامنت پول بدن 🙂

    پاسخ

    Peiman z3 گفته:
    ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۰:۱۱

    خب الان چه ربطی داشت؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

    babak.mita گفته:
    ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۵:۱۵

    آقای مرتضوی با شما کاملاموافقم درود بر حقیقت

    پاسخ

  2. چقدر ضخیمههه
    فک کنم ۲ سانت باشه

    پاسخ

    Wolf a گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۲۹

    حداکثر ۱٫۵ سانتیمتر هست.
    اندازشو راحت میشه از عکس آخری حساب کرد با کمک جک ۳٫۵ میل. من حساب کردم شد ۱٫۴۷ سانتی متر. البته اگر اشتباه نکنم این تصاویر دقیقا سایز واقعی این محصول هست چون بعدش خط کش رو گذاشتم روی مانیتور و همین سایز دراومد.

    پاسخ

    Aminia07 گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۲۱

    شیر پسرر تو یه مهندسی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here