جزئیات پیش خرید باندل گوشی سونی اکسپریا 5 مارک 2 در ژاپن و تایوان مشخص شد

5
۲۳,۹۲۸

گرچه انتظار نمی رود که شرکت ژاپنی سونی گوشی جدیدش اکسپریا 5 مارک 2 را تا تاریخ 20 اکتبر (29 مهر) در اکثر نواحی دنیا عرضه کند، اما به تازگی مشخص شده است که تاریخ پیش خرید این محصول برای دو کشور تایوان و ژاپن اندکی تغییر کرده است.

در تایوان، این گوشی به مبلغ 30 هزار TWD (دلار جدید تایوان) قیمت گذاری شده و اگر پیش از پایان ماه اکتبر آن را پیش خرید کنید، یک هدفون تمام بی سیم از مدل WF-XB700 به صورت رایگان به شما اهدا خواهد شد که به تنهایی 4 هزار دلار تایوان ارزش خواهد داشت. اگر خریدتان را از طریق سایت یا فروشگاه فیزیکی سونی انجام دهید، مبلغ 1000 دلار تایوان دیگر هم پاداش خواهید گرفت که از آن می توانید برای خرید قاب گوشی مجهز به استند استفاده کنید.

فروشگاه ETMall به طور مثال، پیش فروش گوشی جدید سونی را از تاریخ 12 اکتبر (21 مهر) آغاز خواهد کرد. به نظر می رسد که مزیت پیش خرید از این فروشگاه به دست آوردن یک اسپیکر بلوتوثی SRS-XB12، یک عدد قاب مجهز به استند، یک گلس محافظ صفحه نمایش و یک سال گارانتی و بیمه خرابی و خط و خش صفحه نمایش خواهد بود.

جزئیات پیش خرید باندل گوشی سونی اکسپریا 5 مارک 2 در ژاپن و تایوان مشخص شد

سه اپراتور بزرگ کشور تایوان فروش ویژه این محصول را با پلن هایی مخصوص شبکه 5G و از تاریخ 15 اکتبر (24 مهر) آغاز خواهند کرد. همچنین باید اشاره کنیم که از این پنجشنبه تا تاریخ دهم اکتبر (19 مهر) می توانید خودتان گوشی را از طریق فروشگاه های فیزیکی موجود سونی در سطح شهر تهیه نمایید.

بزرگترین اپراتور ژاپن که au نامیده می شود نیز وظیفه پیش فروش گوشی اکسپریا 5 مارک 2 را بر عهده گرفته است، هر چند که اولین محصولات تا پایان ماه اکتبر برای خریداران موجود نخواهد شد. البته به نظر می رسد که هیچ هدیه ای فعلا برای پیش خرید از طریق این اپراتور در نظر نگرفته شده است.

جزئیات پیش خرید باندل گوشی سونی اکسپریا 5 مارک 2 در ژاپن و تایوان مشخص شد

بزودی مقاله ای در مورد بررسی کامل گوشی به همراه بررسی وضعیت باتری آن را در اکسپریان برای شما آماده خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

[تعداد: 2    میانگین: 5/5]

5 دیدگاه ها

  1. پس کی تو آمازون برا خرید میزارنش ای بابا

    معمولا محصولات سونی تو آلمان زودتر از بقیه جاها موجود میشه

    پاسخ

    محمدرضا سیمین فر گفته:
    ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ساعت: ۲۱:۲۹

    سلام دوست من
    باید صبر کنید تا پیش خرید اپراتور ها و کشور های دیگه تموم بشه، گوشی سه ماه دیگه عرضه میشه!

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here