جمع بندی: نگاهی به آخرین جزئیات پرچمداران آینده سونی، اکسپریا Z5 و برادران

53
۱۱,۸۸۹

Xperia-Z5-Press_1-640x451
نمایشگاه بزرگ IFA 2015 از پنج روز دیگر آغاز خواهد شد و بزرگترین فعالان حوزه تکنولوژی برای ارائه آخرین دستاوردهای خود آماده میشوند. سونی همانند سال های گذشته به جدیت در این رویداد حاضر خواهد شد و همانند چند سال گذشته، معرفی اسمارت فون های خود را در این رویداد به انجام خواهد رساند. سونی کنفرانس مطبوعاتی خود را دو روز قبل از آغاز رسمی این نمایشگاه و از ساعت 19:15 روز چهارشنبه 11 شهریور برگزار میکنند. در فاصله سه روز تا اجرای کنفرانس مطبوعاتی سونی همه نگاه ها به سونی است تا ببینند برای این رویداد بزرگ چه برنامه هایی دارد.

تقریبا حضور پرچمدار جدید سونی با نام اکسپریا Z5 در این رویداد قطعی است. با وجود اینکه در روزهای گذشته چند تصویر و جزئیات کوچکی از این دستگاه به بیرون درز کرد اما هنوز در مقایسه با سال های قبل و پرچمداران گذشته سونی اطلاعات درز کرده از پرچمدار امسال سونی بسیار ناچیز است. در فاصله کوتاه باقی مانده تا آغاز این رویداد بد نیست که نگاهی به آخرین شایعات و آخرین جزئیات قطعی این دستگاه داشته باشیم.

اکسپریا Z5
بدون شک تمامی نگاه ها در درجه اول به اکسپریا Z5 است تا ببینند سونی برای پرچمدار جدید خود چه نقشه هایی در سر دارد. اکسپریا Z5 قصد دارد تا جانشین خلفی برای پدران خود باشد. پدرانی که به خوبی آبروداری کردند و نمایش بی نظیری از خود نشان دادند.
در مورد اکسپریا Z5 تا به اینجا برخی از جزئیات نزدیک به قطعی است. در این دستگاه قرار است از دوربین 23 مگاپیکسلی استفاده شود تا یکی از برتری های پرچمدار جدید سونی نسبت به نسل های قبل دوربین دستگاه باشد. در مورد دوربین جلوی دستگاه هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست اما از تصاویری که تا به امروز به دست رسیده به نظر میرسد دوربین جلوی این دستگاه 5 یا 8 مگاپیکسلی باشد.
در دل اکسپریا Z5 پردازنده اسنپدراگون 810 قرار خواهد گرفت. پردازنده اسنپدراگون 810 همچنان برترین نسل از پردازنده های کوالکام است هر چند که با برخی مشکلات نظیر تولید گرما رو به رو است. البته شایعات حکایت از آن دارند که سونی عزم خود را برای کنترل گرما در اکسپریا Z5 جزم کرده و اگر در این راه موفق باشد میتواند به خوبی از نهایت قدرت این پردازنده استفاده کند.
در مورد رم دستگاه هنوز هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست. این بخش آنقدر مسکوت بوده که به هیچ وجه نمیتوان در مورد آن نظری صادر کرد. برخی از احتمال استفاده رم 4 گیگابایتی سخن گفتند و برخی شایعات نیز تکرار استفاده از رم 3 گیگابایتی را محتمل میدانند.
یکی دیگر از نقاط مبهم اکسپریا Z5 صفحه نمایش آن است. گفته میشود اکسپریا Z5 از صفحه نمایش 5.2 اینچی برابر با نسل های قبلی برخوردار است. حدس وجود یک صفحه نمایش 5.2 اینچی برای اکسپریا Z5 سخت نیست اما صحبت در مورد رزولوشن صفحه نمایش کار ساده ای نیست. همانند رم، اینجا هم دو شایعه مطرح است که یکی صفحه نمایش 1080p و دیگری صفحه نمایش 1440p را برای اکسپریا Z5 محتمل میدانند.
در مورد باتری دستگاه هنوز هیچ اطلاعاتی درز نکرده و هیچ کس نیز سخنی در مورد جزئیات آن نگفته است. البته شایعات پیش از این در مورد افزایش ظرفیت باتری نسبت به نسل های قبلی صحبت کردند. اینها مهمترین مشخصاتی است که برای یک گوشی هوشمند در نظر گرفته میشود. در مورد دیگر جزئیات اکسپریا Z5 نیز مهمترین چیز اضافه شدن سنسور اثر انگشت به دکمه پاور دستگاه است.

اکسپریا Z5 Compact
نگاهی به تاریخچه سونی نشان میدهد که سونی معمولا برای پرچمداران نیم سال دوم خود یک مدل کامپکت نیز عرضه میکند. اکسپریا Z1 و اکسپریا Z3 اسمارت فون هایی بودند که در کنار خود برادر کوچکتری نیز داشتند. اگر این روند ادامه داشته باشد امسال نیز باید شاهد یک اسمازت فون مینی با نام اکسپریا Z5 Compact باشیم.
در مورد اکسپریا Z5 Compact صفحه نمایش 4.7 اینچی محتمل است. رزولوشن صفحه نمایش شاید بستگی به اکسپریا Z5 داشته باشد. اگر سونی در اکسپریا Z5 از صفحه نمایش QHD استفاده کند، برای اکسپریا Z5 Compact نیز صفحه نمایش FHD قطعی است. اما اگر سونی تصمیمی به استفاده از صفحه نمایش QHD در اکسپریا Z5 نداشته باشد بعید است که در اکسپریا Z5 Compact نیز پا را فراتر از رزولوشن 1080 بگذارد. همین قصه برای رم دستگاه نیز قابل تصور است. در صورت استفاده از رم 4 گیگابایتی در اکسپریا Z5 رم 3 گیگابایتی برای مدل کامپکت اجرایی خواهد بود. البته با نگاهی به یک اسمارت فون میان رده به نام اکسپریا M5 و مشخصاتی از قبیل رم و صفحه نمایش، کاملا قابل تصور است که سونی در برادران Z5 بهترین ها را استفاده کند.
sony-xperia-z5-compact11 (2)

دیگر قسمت های اکسپریا Z5 Compact از جمله پردازنده، دوربین، بهره مندی از سنسور اثر انگشت و … با اکسپریا Z5 مشترک است. تصاویری که پیش از این از اکسپریا Z5 Compact درز کرده بود قطر بالای آن را نشان میداد که شاید یکی از دلایل آن افزایش ظرفیت باتری باشد. به هر حال بسیاری از ویژگی های این دستگاه وابسته به اکسپریا Z5 است و اگر بخواهیم بیشتر در مورد کامپکت جدید سونی بدانیم باید اول از آخرین جزئیات اکسپریا Z5 با خبر شویم.
اکسپریا Z5 Plus
اگر شایعات حقیقت داشته باشند در خانواده Z5 همانند Z3 شاهد یک نسخه پلاس نیز خواهیم بود. البته بر خلاف اکسپریا Z3 که نسخه پلاس آن 9 ماه دیرتر عرضه شد به نظر میرسد این بار نسخه پلاس و اصلی اکسپریا Z5 به فاصله ای کوتاه و حتی همزمان معرفی و عرضه شوند. برخی منابع خبری میگویند سونی در نمایشگاه امسال برلین نسخه پلاس اکسپریا Z5 را نیز همزمان با خود دستگاه و مدل کامپکتش عرضه میکند.
برای اکسپریا Z5 Plus مهمترین ویژگی و شاید وسوسه انگیزترین آن صفحه نمایش 4K باشد. وجود یک صفحه نمایش با رزولوشن 2160×3840 در یک اسمارت فون تراکم پیکسلی بالای 800 را به همراه دارد. گفته میشود اکسپریا Z5 Plus از صفحه نمایش 5.5 اینچی برخوردار خواهد بود که به نوعی میتواند نقش مدل اولترای پرچمدار جدید سونی را بازی کند. دیگر مشخصات این دستگاه با اکسپریا Z5 برابر است و بعید است تفاوت های خاصی به جز باتری و چند قابلیت ریز دیگر بین این دو دستگاه وجود داشته باشد. البته در مورد اکسپریا Z5 Plus یکی از منابع خبری ما وزن 175 گرمی را احتمالی میداند. با این حال شانس حضور اکسپریا Z5 Plus در نمایشگاه IFA امسال نسبت به اکسپریا Z5 و اکسپریا Z5 Compact کمتر است و نمیتوان در مورد حضور آن نظر قطعی صادر کرد.

در مجموع امسال سونی سیاست های سختگیرانه ای در حفظ اطلاعات پرچمداران خود اتخاذ کرده است. ما هم همانند شما چشم به سونی داریم تا سه روز دیگر رویداد بزرگ IFA را با یک نمایش خیره کننده آغاز کند. به هر حال برای کشف راز پنهان شده در اکسپریا Z5 باشد سه روز دیگر صبر کنیم.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

53 دیدگاه ها

  1. خوش بحال اونا که وضع مالیشون طوریه که هر مدلی دلشون بخواد میخرن.ما بدبختا چی. هرکاری میکنیم پولمون جم نمیشه یه zبخریم.کسیم پیدا نمیشه برامون بخره

    کاشکی منم یه z3plus داشتم.جون مادرتون اگه کسی هست که وضع مالیش خوبه یکی بخره برام.پوکیدم از بس حسرت دست مردمو خوردم.به هیچ جای دنیا بر نمیخوره بخدا.
    مدیر سایت خواهش بزار مردم ببینن متنمو

    پاسخ

    sad3gh گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۰۲

    این حرفا چیه که میزنی؟؟؟؟
    همین شکر که تنمون سالمه…
    این گوشی ها رو هم هر کی بخره بعد از چند وقت واسش عادی میشه …

    پاسخ

    مجتبی شیرازی گفته:
    ۰۹ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۳۵

    حسرت جان
    اینا که شما میگی همش اسباب بازی هست تو دست مردم بعدش عادی میشه
    ادم سلامت باشه
    شما یک بار فکر اگر تمام شهرتون مال خودت بود به چه دردی میخوره
    هیچی مگر ادم با این همه ثروت میتونه چکار کنه
    احتمالا فکر میکنی میگی کیف دنیا و بهترین های خوشی ر اکه هست انجام میدهد به نظر من سخت در اشتباه هستی
    به دلیل اینکه یک سر درد که داشته باشی یا هر مریضی که باعث رنج و ناراحتی بشه همه این ثروت ها بدرد نمیخوره دوست داری فقط خوب بشی و سلامت باشی
    پس در نتیجه هیچی نداشته باشی و لی در سلامت کامل به سر بری خودش جای شکر داره
    باید خدا رو شکر هست که میتوانی راه بری
    غذا بخوری و….

    پاسخ

  2. یعنی خاک تو سر اول و آخر سونی کنم که هنوز5.1 نداده به زدوان خاک بر سرش کنم واسه یه لانچر اینقد لفت میده ای دستم بشکنه که گول خوردم اون جی تو به اون توپی رو ول کردم زدوانو گرفتم

    پاسخ

    GENUINE گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۴۵

    وقتی اطلاعاتت در مورد رام جدید در حد لانچره همون بهتر برات نیاد چون ارزش این رامی ک میگیری رو نمیدونی و درک نمیکنی …
    داش گلم اگه به لانچر بود تا الان اشغال ترین گوشی سونی هم اندروید ۵.۱ بود
    حرفا میزنیا

    پاسخ

    حسرت گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۵۲

    ایملتو میشه بهم بدی؟این ایمیل منه میل بزن کارت دارم.ببخشید ادرس قبل اشتباه بود

    پاسخ

    محمد گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۰۸

    خدایی امکاناتیو که جی تو با آپدیت گرفت رو با زدوان مقایسه کن ناک ناک داره اون وقت یه تب تو ویک ساده زدوان نداره حالا اگه سخت افزاری بود آره ولی رام غیر رسمی دیدم داره تب تو ویک

    پاسخ

  3. قبلا مدل کمپکت بیشتر شبیه برادر بزرگترش بود
    تو سالی که سامسونگ و ال جی و اچ تی سی نسخه ی مینی پرچمدارشونو نزدن سونی با کمپکتش باید بترکونه
    راجع به 4k هم به نظرم بهتر بود اول بزرگان این عرصه مثل سامسونگ دست به کار میشد سونی بعدش این کارو میکرد
    آخه این کارا واسه سونی ای که فروشش خیلی کم شده خیلی ریسکه

    پاسخ

    alireza07 EDGE+ LTE dual with s pen گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۰۱

    آفرین اسم کاربریمو بلاک کنین جایزه میدن

    پاسخ

    Sony گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۱۹

    آره راست می گی سامسونگ باید اول صفحه نمایش 4k می زد و بعد چند روز می گفت حالا شاید fullHD باشه ولی شما فکر کنین 4k یا مثل اس 5 ضد آب می زد بعد چند روز می گفت حالا تا حد امکان تو آب نندازینش یا نوت 4 می زدو به قلمش می نازید بعد چند وقت می گفت آگه قلمشو بر عکس جا بزنید دیگه در نمیاد یا اینکه مثل سری اسش مینی به قول کامپکت می داد که مشخصاتش به نصف گوشی اصلیشم نمی رسید الان که دارم فکر می کنم می بینم کاملا حرفت درسته آفرین به تو(((((:

    پاسخ

  4. خدایی یکی باید این مدیرای سونی رو هل بده! همین دیشب توی مهمونی یک عکس با دوربین z3 گرفتیم و کیفیتش آشغال بودش. بعدش با بلوتوث فرستادمش برای گوشی فامیلمون که note4 هستش. وقتی عکس رو توی اون گوشی باز کردیم دیدیم زمین تا آسمون فرق داره. خودم هم کفم برید از کیفیت دوربین z3… تازه فهمیدم چقد صفحه نمایش Qhd بهتره و کلی ازینا که میگم سامسونگ بهتر عکس میگیره فقط به خاطر صفحه نمایشش هستش نه کیفیت دوربینش. خدایی مدیرای سونی دلشون نمیسوزه که دوربین خوب میزارن بعد صفحه نمایش گوشی یجوریه فکر میکنی عکسا بیخوده؟ چطور دلشون میاد…

    اما راستش رو بخواین بازم فکر میکنم سونی همون رزولوشن قبلی رو توی z5 به کار میبره و ما رو ناامید میکنه…

    پاسخ

    sad3gh گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۱:۴۰

    اگه به این باشه
    الا باید همه از دوربین اپل ناراضی باشن
    بخاطر hd بودن صفحش…

    پاسخ

    Shahin گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۲۳

    دقیقا
    ربط به صفحه نمایش اچ دی و کواد اچ دی نداره… سامسونگ غلظت رنگاش بیشتر از سونیه… رنگا رو جذاب تر میکنه

    پاسخ

  5. به زد 5 ایمان دارم به نظرم دنیا اسمارت فون ها رو متحول میکنه . قطعا برترین گوشی سال میشه اینو شک ندارم . ایشالا این گوشی رو میخرم و به فن سوز های سامی و الجی ثابت میکنم که گوشی فقط به cpu نیست که فقط یا گرفتن بگن 810 بخاریه 😐 (خوبه شرکت خودشونم عرضه نداره همون چیپ رو درون گوشی هاش قرار بده چون میترسه یا باتریش بترکه . یا گوشی الجی که چکش چرمیه چرمش باز بشه خخخخخخ)

    پاسخ

  6. جمع بندی من از اخبار قبل اینه که زد5 پریمیوم همزمان با زد5 و کامپکت معرفی میشه و زد 5 پلاس مثله زد سه پلاس اصلاحیه نسخه اصلیه و 6 ماه بعد ریلیز میشه و تغیراتی مثل پردازنده و قابلیت های جزئی نرم افزاری اضافه میشه …
    اگه مصاحبه زومیت با مدیر سونی موبایل منصقه رو خونده باشید متوجه حرفم میشین چون مدیره گفت ما پرچمدار معرفی میکنیم و چند وقت بعد اصلاح میکنیم با مدل پلاس ….

    پاسخ

  7. آقای معراجی خیلی ببخشید
    ولی این کارایه بچه گانه چیه!!!!!!
    تویه سایت هر کی میخواد میاد نظر بده
    من نظرمو دادم
    مثل اون دفعه شایعه نکردم که شما تایید نکردی…
    این که خلاف میل شما من نظر دادم دلیل نمیشه تایید نکنید.
    باشه سونی z5 بهترین گوشی 2015…

    پاسخ

    احمدرضا گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۱:۱۲

    باشه سامسونگ اس 6 بهترین گوشی 2015 .
    معلومه داری اتیش میگیری چکار به زد 5 داری ؟
    با اس6ت خوش باش با اون مشکلات وحشتناکش.
    دیگه این ورا پیدات نشه

    پاسخ

    سید مهدی کاوسی گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۱:۲۵

    دوست عزیز قبلا هم گفته شد و باز هم میگیم، تایید تمامی نظرات رو، آقای معراجی(مدیر کل سایت) به عهده ندارن، چون وقت لازم برای این کار رو ندارن! یک تیم مدیریتی متشکل از چند نفر این وظیفه رو به عهده دارن، پس اولا نظرتون رو در مورد ایشون تغییر بدید! اما در مورد نظرتون باید عرض کنم که اگه قوانین بخش نظرات رو بخونید نوشته شده نظراتی که باعث تحریک سایر کاربران بشه، تایید نخواهد شد! شما توقع دارید با توهین و مسخره کردن و جوسازی منفی علیه برندی، اون هم در سایت تخصصی ای که مربوط به اون هست نظرتون تایید بشه؟!!
    ما در نظرات گذشته حسن نیتمون رو ثابت کردیم و میتونید نظر بسیاری از کاربران که از این برند و محصولاتش به شدت انتقاد کرده بودن رو مشاهده کنید اما توقع نداشته باشید که نظرات توهین آمیز و تحریک کننده شما و کسانی مثل شما رو تایید کنیم! مثل همیشه منتظر انتقادهای سازنده شما هستیم
    موفق باشید!

    پاسخ

    alireza07 EDGE+ LTE dual with new s pen گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۱۱

    الکی میگه. هیچ توهینی درکار نبود فقط نظر منتقدانه و منصفانه و محترمانه بود که تایید نشد

    پاسخ

    حسرت گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۴۸

    ماها که نداریم بایدم نظراتمون تایید نشه.خدای ماهم بزرگه

    پاسخ

  8. واقعا امیدوارم از اسنپدراگون 810 استفاده نکنه!
    یعنی اگه یه دلیل داشته باشم نخوام از Z3C برم سراغ Z5C همین اسنپدراگون 810 آشغاله!

    پاسخ

    احمدرضا گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۰:۵۸

    گرماش مهار میشه و از تمام قدرت اسنپ 810 استفاده میکنه .
    مطمئن باش .

    پاسخ

    nsr گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۱:۲۴

    همین الانم با اپدیت جدیدی که z3plus گرفت گرماش تا حد زیادی برطرف شد. اپدیت چند روز پیش منتشر شد!

    پاسخ

  9. ی سوال qhd از 2k بالاتره دیگه؟ یا من اشتباه میکنم؟

    پاسخ

    mahdi1292 گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۰:۴۶

    اشتباه میکنی!
    qhd یک چهارم اچدی هست!
    Qhd یعنی چهار برابر اچدی که میشه 2k

    پاسخ

    احمدرضا گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۰:۵۷

    مهدی جان دوستمون حرفی از اچ دی و فول اچ دی نزد .
    گیجشون نکنید لطفا .

    پاسخ

    Mamad گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۱:۰۷

    Qبه معنی quick نیست که میگی یک چهارم.!همون 2kهست qhdکه دو برابر 1080میشه

    پاسخ

    Shahin گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۰۸

    سوادتو عشقه داداش خخخ

    Hossein z1 گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۱:۱۶

    منظورم همون Qhd بود

    پاسخ

    احمدرضا گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۰:۴۷

    qhd همون 2k هستش.

    پاسخ

    Hossein z1 گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۱:۱۷

    من الان تو ویکی پدیا دیدم Qhd=2.5k

    پاسخ

    Hossein z1 گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۱:۲۵

    2k =2048*1089
    QHD=2560*1440

    پاسخ

    Hossein z1 گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۱:۲۹

    اون 1080 هست دستم اشتباه خورد رو 9

  10. کاش مثل M5 دوربین جلورو 13 میذاشت 🙁
    یه سوال سونی الان پرچمداراش هر 6 ماه یکبارشده یا هر یکسال یکبار ؟؟؟

    پاسخ

    احمدرضا گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۰:۵۵

    دلیل سونی برا استفاده از دوربین جلوی 8 یا 5 فک کنم این باشه :
    برا این که زیبایی گوشی بخاطر دوربین جلوی بزرگ خراب نشه.
    و ی دلیل دیگش اینه ک 5 یا 8 برا سلفی کاملا کافیه .
    حالا دلیل اسفتفاده از دوربین 13 در c5ultra و m5 رو میگم :
    چون اونا میان رده هست (هرچند از پرچمدار هم شاید قوی تر باشه ) اما چون به عنوان میان رده معرفی شده طراحیش بد هم باشه نگاه همه به اون گوشی به عنوان پرچمدار نیست . و نمیگن زشته گوشیه پرچمدار سونی .
    به نظر من اینه دلیل استفاده از 5 یا 8 برا دوربین جلو .
    برای مثال در c4 حاشیه ی پایینو کم کرد و همه گفتن خیلی زیبا شده گوشی ( به نظر من زشت شده بود نظر سونی هم همینه ) برا z3 plus استفاده کرد ؟ به هیچ عنوان همچین کاری نمیکنه.
    پرچمدار باید طراحیش خیلی شیک باشه و حاشیه ی پایین و بالاش هم اندازه باشه .
    ببخشید طولانی شد .

    پاسخ

  11. این آرامش قبل از طوفان دیگه خیلی بیش از حد شده، هیچ خبری نیست 😐

    پاسخ

    Mamad گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۰:۰۷

    خدایش سونی نمیتونه یه برنامه‌ نویسی کنه یه چیزی مثل iosکه سبک باشه و رم رو درگیر نکنه، بسازه؟!دیگه احتیاجی نیست رم 4استفاده کنه!تا کی میخوان گوشی بسازن پنج درصد از سودش رو بدن به گوگل!

    پاسخ

    Enrique Iglesias گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۱:۲۰

    Mamad : دوست عزیز میدونی چی هزینه ای میخواد از انجین سازنده گرفته تا طراحی سیستم عامل . و بعدم سونی انقدر بی فکر نیست مثل سامی که خرج سیستم عاملی کنه که طرفدار نداره و کسی خوشش نیومده (سیستم عامل تایزن رو میگم)

    برای ساخت سیستم عاملی باید یا اولین باشی (قدیم) یا الان که چندین سیستم عامل هست و وجود داره خیلی دیره و انداختنش توی دل مردم خیلی سخته

    پاسخ

    Reza گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۰۸

    سلام دوستان من پریشب گوشیمو شستم تمام درگاهام بسته بود گوشیم z3 هست از دیروز صبح تا الان دکمه های شاترو پاور قات زدن واسه خودشون کار میکنن الان دوربینو غیر فعال کردم دکمه شاتر دیگه اذییت نمیکنه ولی دکمه پاور تا یکم با گوشی کار میکنم هی صفحرو خاموش روشن میکنه هی منوی خاموش کردن دستگاهو میاره گوشیم که خاموش میکنم خودش روشن میکنه، اگه کسی راهی بلده که خودم درستش کنم خیلی ممنون میشم همینجا بهم بگه

    پاسخ

    mohamad.ra گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۲۹

    دادا درگاها رو باز کن بزارش چند ساعت تو آفتاب بعد ببر بزارش تو کیسه ی برنج
    گوشی خاموش باشه همه درگاها باز

    پاسخ

    Reza گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۵۹

    ممنونم دوست عزیز

    Ruhan گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۳۵

    یکم سشوار بگیر، از رطوبت ایجاد شده تو قطعات داخلی دستگاه اینطوری شده زیاد نگران نباش، منم z2 دارم چند وقتپیش یه مشکل کوچیک بعد از شستن براش ایجاد شد که با سشوار رفع شد، انشالله برای تو هم رفع میشه
    Just Sony

    پاسخ

    Reza گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۰۰

    خیلی ممنونم داداش

    GENUINE گفته:
    ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۰۰

    سشوار خطرناکه شاید چسباش ذوب بشه
    فیلمبرداری 4K بکنه چند دقیقه بهتره …
    داخل برنج هم بزاره

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here