خالق متفاوت ترین تجربه موسیقی، MDR-1000X سونی وارد بازار ایران شد.

17
۸,۸۵۹


اگر به خاطر داشته باشید، چند هفته قبل مژده ورود یکی از جذاب ترین محصولات سونی به بازار ایران را به شما عزیزان داده بودیم. هدفون قدرتمند MDR-1000X سونی که تجربه ای متفاوت و کم نظیر از گوش دادن به موسیقی را به شما هدیه میدهد!

چرا هدفون MDR-1000X متفاوت است؟ ابتدا توصیه میکنیم ویدئوی تبلیغاتی این هدفون را تماشا کرده و سپس به بررسی جنبه های این هدفون بپردازیم. این هدفون از فناوری های مختلفی برخوردار است که مجموعه آنها لذتی بی نظیر از موسیقی را برای شما به ارمغان می آورد. هدفون MDR-1000X از فناوری حذف نویز دیجیتال که در بسیاری از هدفون های سونی وجود دارد استفاده میکند اما نقطه تمایز آن با سایر هدفون ها خلاقیت هایی است که در این تکنولوژی به کار رفته است.

این هدفون با شناسایی نوع جمجه و شکل سر کاربر، شناسایی نوع پوشش هر فرد و شناسایی محیط پیرامون کاربر، مقدار نویز ورودی را تنظیم کرده و به بهترین حالت در می آورد. علاوه بر این، این هدست از تکنولوژی های HI-Res ،LDAC و DSEE-HX سونی پشتیبانی میکند تا تجربه هرچه بهتر و به یادماندنی تری را برای کاربر فراهم سازد.

جذابیت های هدفون MDR-1000X به همینجا ختم نمیشود. بدنه این هدفون به لمس حساسیت دارد. به طور مثال در حال گوش دادن به موسیقی هستید و در این حین یکی از اطرفیان شما را صدا میزند. طبیعتاً تکنولوژی حذف نویز دیجیتال اجازه شنیدن صدای اطرافیان را به شما نمیدهد. در اینجا با قراردادن دست بر روی بدنه هدفون میتوانید صدای موسیقی را قطع کرده و پس از برداشتن دست دوباره به گوش دادن موسیقی ادامه دهید.

هدفون کم نظیر MDR-1000X بر اساس وعده قبلی شرکت ایران رهجو به عنوان نماینده رسمی سونی در ایران حالا پا به کشور ما گذاشته است. این هدفون که در وبسایت سونی با قیمت 400 دلار برای عرضه موجود است، با گارانتی رسمی ایران رهجو از همین حالا با قیمت 1,649,000 تومان در فروشگاه های کشور برای خرید در دسترس است. فروشگاه سونی آنلاین به عنوان اولین فروشگاه در کشور ما این هدفون را برای فروش موجود کرده که از لینک زیر میتوانید اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول و سفارش آنلاین را بدست آورید.

هدفون MDR-1000X در سایت سونی آنلاین

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

17 دیدگاه ها

  1. سلام دوستان عزیز.
    یه بررسی کوچیک و خلاصه از xa1 ultra میگم شاید بدردتون بخوره.
    طراحی: نکته جالب در این زمینه جنس قاب پشتی هست که چندین سایت از فلز مات نام بردند و کلی تعریف کردند که معلومه بسیار بسیار با کیفیت هست ولی تا حدودی جای لک و چربی روش میمونه، حاشیه های بالا و پایین ۲میلیمتر کمتر از xa1 هست و نسبت صفحه به بدنه تقریبا ۷۰٪ است.
    صفحه نمایش: صفحه نمایش این گوشی بسیار با کیفیت است و نکته مثبت و خارق العاده ماکزیمم نور ۶۱۹ نیت هست که حتی از آیفون۷پلاس و بسیاری از پرچمداران ۲۰۱۷ بالاتره.
    کنتراست صفحه نمایش ۱:۱۴۴۴ هست که از گوشی xa1 بهتر و تقریبن عالیه اما دمای رنگهای صفحه کمی از xa1 ضعیفتره ولی در کل صفحه نمایش ۶اینچی این گوشی بهترین انتخاب در این کلاس هست و تا حدودی بهتر از گلکسی A7 2017 با صفحه آمولد هست(جمله آخر نظر ۳تا از بررسی کننده ها بود)
    باتری این گوشی با توجه به فناوری ۱۶نانومتری پردازنده بهتر از مدل سال قبل هست و میتونه ۱۰ ساعت پخش فیلم FHD و یا ۱۳ ساعت وبگردی با wifi داشته باشه که با توجه به سایز صفحه واقعاً عالیه و استامینا هوشمند هم داره.
    دوربین: کیفیت عکسهای این گوشی تقریباً مثل xa1 هست که بررسیش تو این سایت موجوده ولی از لحاظ ثبت جزییات و ملایمت تو گوشه های عکس بهتر از xa1 عمل می کنه و عکسهایی که تو روز می گیره بسیار با کیفیت و بهتر از آنر۸ و گلکسی A7 2017 هست و در شب هم عکسهایی بهتر از xa1 میگیره ولی نویز همچنان وجود داره.
    Xa1 ultra در فیلمبرداری تنها قادر به گرفتن فیلم های Fhd با نرخ ۳۰فریم هست که از لحاظ ثبت جزییات و رنگ کیفیت قابل قبولی داره.
    عکسهای گرفته شده با این گوشی بسیار شارپ بوده و رنگ ها واقعی هستند و محدوده دینامیکی نسبت به رده گوشی عالیه.
    دوربین سلفی نسبت به مدل سال قبل عکسهای شارپ تر و با محدوده دینامیکی بهتری میگیره و از لحاظ جزییات و نزدیکیه رنگها به واقعیت بسیار عالیه که این گوشی رو به بهترین سلفی فون دنیا تبدیل می کنه.
    پردازنده این گوشی هلیو پی۲۰ هست که توی xa1 بکار رفته و بنچمارک آنتوتو برای این گوشی ۶۳۴۰۶ هست که ۱۳۰۰ تا بیشتر از xa1 و ۴۰۰۰ تا بیشتر از سامسونگ گلکسی A7 2017 می باشد.
    نکته آخر اینکه سونی برای جبران نداشتن اثر انگشت قفل هوشمند رو گذاشته که میتونید تنظیم کنید با چهره یا صدای شما باز بشه و یا تو مکانهای خاص یا نزدیکی به دستگاه های خاصی باز بشه.
    امیدوارم بدردتون خورده باشه.
    محمدرضا مرتضوی نیا

    پاسخ

    MOHSEN.MEHR گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۱:۰۹

    ممنونم بابت زحمتي كه كشيدي ، ايكس اي وان آلترا مخصوصا رنگ مشكيش با تم مشكي خيلي گوشي قشنگ و خاصيه و خيلي چشمم رو گرفته، بنظرم قيمتشم الان خوبه و ميتونه جايگزين زدتري بعد از ۲ سه سال باشه .
    فقط از باطري و نگهداري شارژ چيزي نگفتي؟
    از رابط كاربري و اينكه گوشي در حد پرچمداراي سوني روون و بدون لگ و هنگ هست يانه؟

    پاسخ

    Mortazavi گفته:
    ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۸:۱۰

    رابط کاربری گفتن کاملا بدون لگ هست و حتی بازی های سنگین هم بدون لگ اجرا میشه.
    باتری هم تقریباً در حد پرچمداران سونی نگه میداره فقط تو مکالمه یکم ضعیفه و ۷ساعت مکالمه میده

    پاسخ

  2. دوستان من زد۵ دوسیم دارم …..uch10 شارژرش هست ،آندرویید ۷.۱.۱
    خیلی دیر شارژ میشه !!
    کمک کمید

    پاسخ

    alireza7923 گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۵۳

    ماله منم همینطوریه
    خود به خود هم شارژ خالی میکنه

    پاسخ

    alireza57 گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۰۹

    ممکنه شارژر یا باتری شما مشکل پیدا کرده. اگر بعد از آپدیت به ۷٫۱٫۱ اینطور شده احتمال زیاد بعد آپدیت باید ریست فکتوری نکردین اطلاعات مهم رو روی کامپیوتر کپی و ریست فکتوری کنین.

    پاسخ

  3. وزنش زیاده
    همین ۱۰۰abn هم کمی سنگینی داره روی گوش
    این قابلیت قطع صدا با دست گذاشتن روش هم زیاد جالب نیست چون هروقت دست کسی یا دست خودتون ناخودآگاه بخوره آهنگ قطع میشه و اینکه ظریف تر از ۱۰۰ abn هست و آخرین نکته برید آمازون و چندتا فروشگاه خارجی رو ببینید متوجه میشید که در خارج از ایران قیمتش کمتر از ۱۰۰ abn هست و داخل ایران هم نسبت به قیمت حساب کنیم ۱۰۰ abn ارزش خرید بیشتری داره
    این نظر منه که ممکنه نادرست باشه

    پاسخ

    saebonic گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۳۶

    سلام
    MDR-100ABN تخفیف خورده وگرنه قیمت اون هم بالای ۱میلیون ۵۰۰ بود. بله تخفیفی که شامل ۱۰۰abn شده خرید اون رو منطقی تر کرده و نسبت به پولی که پراخت می شه کالا ارزش بیشتری داره. اما خوب ۱۰۰۰x هم ویژگی های منحصر به فرد خودش رو داره.

    پاسخ

  4. واقعا ۱۶۰۰ می ارزه؟

    پاسخ

    mostafa3 گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۰۷

    معلومه نه حداکثر ۶۰۰

    پاسخ

    saebonic گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۴۰

    بله اگه گوشتون توانایی تمیز دادن بین اصوات گوناگون در رنج های فرکانسی مختلف باشه تفاوت فاحش خواهد بود. اما اگر مثل برخی دوستان نتونید تفاوتی بین کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ قائل بشید و یا MP3 براتون همون کیفیت دیسک Audio رو داره دقیقا بیشتر از ۶۰۰ نمی ارزه! البته عملکردهای لمسی محصول هم از جذابیت های این محصول هست که اون رو بین محصولاتی که دوستانتان استفاده می کنند خاص تر و متمایز تر می کنه.

    پاسخ

  5. به نسبت هدفون ۱۰۰abn خیلی گرونه!!
    درحالیکه قیمت جهانیشون فقط ۵۰ دلار تفاوت داره
    ولی هدفون فوق‌العاده ای هست

    پاسخ

    saebonic گفته:
    ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۴۵

    ۱۰۰abn با تخفیف در ایران عرضه می شه. قیمت ۳۵۰ دلاری این محصول قیمت ۱۳۲۰ هزار تومانی را برای این محصول با قیمت امروز دلار رقم می زند. اما این محصول هم اکنون با کاهش قیمت حدود ۱ میلیون تومان به فروش می رسد.
    ۱۰۰۰x هم در حال حاضر به قیمت اصلیش یعنی ۴۰۰ دلار تقریبا دارد در ایران به فروش می رسد.

    پاسخ

    Mortazavi گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۵:۴۵

    دوست عزیز چطور میگی به قیمت اصلیش بفروش میرسه؟
    اگر دلار رو ۴۰۰۰ تومان هم حساب کنید بازم گرون 🙂
    این محصول تقریباً ۱۸۰تومن گرونتر از قیمت واقعیش فروش میره.

    پاسخ

  6. در ضمن گارانتی پرمیوم تو ایران، همون سامتل هست. زیر بیلبوردای تبلیغاتی پرمیوم هم زده سامتل. این کامتل که رو گوشی زده ظاهرا یه گارانتی اینترنشناله، که تو ایران پشتیبانیش بر عهده سامتل هست (تو سایتش هم عکس پرمیوم رو گذاشته)

    پاسخ

    Sina09 گفته:
    ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۰:۲۱

    اره منم بعد کلی تحقیق فهمیدم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here