دانلود تم Zig Zag برای گوشی های اکسپریا

11
۹,۳۸۱

Xperia-Zig-Zag-Theme1

تم کاستوم جدید  Zig Zag  در گوگل پلی استور برای گوشی های روت شده و گوشی های آنروت منتشر شده و دکمه های مجازی  ( یا همان AOSP navigation buttons ) را به رنگ های نارنجی در می آورد . اگر شما از لانچر های رسمی گوگل استفاده می کنید و می خواهید این تم را نیز امتحان کنید باید بگوییم که این تم ظاهر کلی اندروید رسمی شما را حفظ خواهد کرد . تم  Zig Zag  دکمه های مجازی گوشی شما را همانند نسخه رسمی اندروید گوگل یعنی سری نکسوس می کند و رنگ آن را نیز به نارنجی تغییر می دهد .

 

تم  Zig Zag  روی دستگاه های غیر روت که از نسخه  4.4.2 اندروید یا همان کیت کت استفاده می کنند به خوبی گوشی های روت شده کار می کند . البته لازم به یادآوری است که برای کاربرانی که از نسخه جلی بین (JellyBean) اندروید استفاده می کنند روت بودن گوشی برای نصب این تم لازم و ضروری است و در غیر این صورت تنها عکس پس زمینه ی قفل گوشی و عکس پس زمنیه ی صفحه نمایش گوشی عوض خواهد شد و تغییرات دیگری به عمل نخواهد آمد . شما می توانید این تم را هم اکنون از لینک زیر در یافت کنید . این تم را بر روی گوشی خود نصب کنید و درستی کارکرد آن را در بخش نظرات به ما اطلاع دهید .

 دریافت تم کاستوم  Zig Zag از طریق گوگل پلی استور 

Xperia-Zig-Zag-Theme-apk

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

11 دیدگاه ها

  1. سلام اقا هادی یه اپدیت جدید برای اکسپریا V منتشر شده . نسخه کامل اندروید 4.3 است برا من بعدازظهر اومد دانلود کردم ولی شما خبری ازش ندادید تو اپدیت چکر مشخصه اگه نگاه کنید.نسخه اخر 210 هم نیست یه نسخه کاملا جدیده با شماره ساخت 9.2.A.2.5

    پاسخ

    hirad گفته:
    ۰۳ تیر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۵۰

    آره منم با xperia update checker چک کردم اومده!!!

    پاسخ

  2. خیلی قشنگه ممنون آقای آذری البته بیشتر دکمه های مجازیش به نکسوی میخوره

    پاسخ

    Ali.f گفته:
    ۰۳ تیر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۵۷

    نکسوس

    پاسخ

    حامد آذری گفته:
    ۰۳ تیر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۴۶

    خواهش میکنم . بله دکمه های مجازیش مال نکسوس هست .

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here