دانلود دو تم بسیار زیبا مخصوص گوشی های اکسپریا برای علاقه مندان به رنگ های تیره!

14
۳۰,۶۳۳

unna11med

همانطور که میدانید یکی از جذاب ترین بخش های رابط کاربری گوشی های اکسپریا تغییر تم در آن است. تم هایی که اکنون با بروزرسانی مدل های زیادی از گوشی های سونی به اندروید 5، تنوع بیشتری پیدا کرده است و شاهد تعداد زیادی از آن ها در گوگل پلی هستیم. البته تعداد و تنوع این تم ها آنقدر زیاد است که جستجو و پیدا کردن تمی که تقریبا مورد پسند اکثر افراد قرار بگیرد کمی دشوار است از این رو ما سعی میکنیم که هر چند وقت یکبار با توجه برخی از فاکتورها علی الخصوص امتیاز بندی آن در گوگل پلی، گلچینی از آن ها را برایتان قرار دهیم.

اینبار با توجه به درخواست های قبلی بعضی از کاربران، دو تم بسیار زیبا با محوریت رنگ های تیره و مشکی را قرار داده ایم که در عین سادگی نمایی شیک و زیبا را در گوشی تان به ارمغان می آورد. این تم ها بر روی گوشی هایی که از اندروید 4.3 به بالا استفاده میکنند قابل نصب است اما توجه داشته باشید که بهترین و دقیق ترین کارایی آن بر روی گوشی هایی از خانواده اکسپریاست که از اندروید 5 به بالا استفاده میکنند.

در ادامه میتوانید اسکرین شات هایی از محیط گوشی در هنگام استفاده از هر دو تم را مشاهده کنید و در صورت علاقه، با کلیک بر روی نام هر تم، آن را از پلی استور سایت تخصصی اکسپریا دانلود و نصب نمایید.

Dark Hi-Tech

Night city

[تعداد: 1    میانگین: 4/5]

14 دیدگاه ها

  1. تم های سونی واقعا مضخرفن چون به غیر از دکمه نرم افزاری هیچی دیگه تغییر نمیکنه . نه ایکون نه پس زمینه نه چیزه دیگه ای. خودم زد ۳ دارم. و دوستم اس ۶ و تو اس ۶ که تم رو عوض میکنه تمام قسمت های گوشی تغییر میکنه. میتونیین برین تست کنین.

    پاسخ

  2. سلام اقای حسینی تو رو خدا لااقل شما جواب بدین من اون اول ک اپدیت ۵.۱اومد اپ کردم چون مشکل ussd داشت کردمش ۵.۱ دیگه از اون موقع هیچ اپدیتی رو نشونم نمیده ی سری هم با سونی در میون گذاشتم اومد حجم نداشتم پرید کلا بعدم اپهای برنامه هامم نمیاد همش از اینجا دان میکنم
    هر چی میزنم میگه شما اخرین ورژن رو دارین من چ کنم؟
    در ضمن راهی میشناسین که بشه تم ها رو ذخیره کرد یا ریخت تو رم و… چون اپ های جدیدشون مزخرفه اگه ریست فکتوری کردم نپرن. ممنون خواهشا جواب بدین

    پاسخ

    Mehdi گفته:
    ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۲۸

    5.0 منظورم بودا

    پاسخ

    Xperia z5 گفته:
    ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۰۸

    دوست خوب من!!! خب یه رام دیگه فلش بزنید مشکل ussd هم که حل شده میتونید آخرین بیلد 5.1 رو بزنید یا همون 5 رو که مربوط به منطقه دیگه هست فلش کنید.

    پاسخ

  3. عالیه.دنبال تم مشکی برای زد2 بودم که شما قرار دادید

    پاسخ

    رضا عطاران گفته:
    ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۵۶

    وای….
    من از تم Night City خوف میکنم…
    تم Day City ندارید…تموم کردید…انبار رو بگردید شاید باشه…

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here