دانلود پوسته بسیار زیبایِ « Golden Xperia » برایِ گوشی هایِ اکسپریا !

11
۱۱,۳۶۱

Xperia Golden

امروز قصد معرفی یکی از پوسته هایِ بسیار زیبایِ ساخته شده توسط یکی از با سلیقه ترین توسعه دهندگان محصولات اکسپریا را داریم. پوسته « Golden Xperia » جدیدترین کار هومن رزاقی، یکی از اَعضایِ تیم حرفه ای پکسوتم میباشد. این پوسته دارایِ عناصر گرافیکی بسیار زیادی است و توسعه دهنده سعی کرده است نهایت تلاش خود را برایِ هر چه زیباتر شدن این پوسته به کار گیرد.

همانطور که از نام این پوسته مشخص است، محیط آن با رنگ طلایی مزین شده است و از این رو، پوسته مذکور بر رویِ گوشی هایی با رنگ مشکی یا طلایی بسیار زیبا میشود. این پوسته تقریباً تمامی قسمت هایِ گوشی اکسپریایِ شما را تغییر میدهد و از این رو در رده پوسته هایِ حرفه ای اکسپریا قرار میگیرد.

توسعه دهنده برایِ این پوسته از کلیدهایِ ناوبری و دکمه هوم اختصاصی در کنار تصاویر پس زمینه صفحه خانگی و صفحه قفل بسیار زیبایی بهره گرفته است و علاوه بر اینها، پوسته مذکور دارایِ یک ساعت اختصاصی برایِ بخش صفحه قفل نیز میباشد. لازم به ذکر است که طبق معمول همیشه برایِ تغییر در تمامی قسمت هایِ رام هایِ رسمی اکسپریا نیاز به اَندروید ۵٫۱ به بالا و برایِ داشتن ساعت اختصاصی صفحه قفل، نیاز به گوشی Z2 و بالاتر دارید.

به گفته توسعه دهنده این پوسته با گوشی هایی که مجهز به اَندروید ۴٫۴ و بالاتر هستند سازگاری دارد و برایِ اجرایِ صحیح نیز نیازی به دسترسی روت ندارد. در صورتی که به این پوسته علاقه مند شده اید، میتوانید از طریق فروشگاه نرم افزاری اکسپریا این پوسته بسیار زیبا و با ارزش را دانلود و بر رویِ محصول اکسپریایِ خود نصب نمایید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

11 دیدگاه ها

  1. ویجت ساعتش برای گوشی من نمیاد…
    بیخیالش شدم.

    پاسخ

    demonio98 گفته:
    ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۰۸

    برای ساعت اختصاصی ، گوشی شما باید اکسپریا Z2 به بالا باشه تا لاک اسکرین از این قابلیت پشتیبانی کنه

    پاسخ

  2. چرا قسمت قفل وساعت واسه گوشیهای دیگه عوض نمیشه ؟؟؟

    پاسخ

    demonio98 گفته:
    ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۳:۰۱

    چون لاک اسکرین اون گوشی ها از این قابلیت پشتیبانی نمیکنه

    پاسخ

    ebru گفته:
    ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۵۷

    یعنی به هیچ عنوان امکان تعویض لاک اسکرین برای این گوشیها نیست؟؟؟

    پاسخ

  3. سلام علیک ببخشید ی سوال داشتم ربطی به این موضوع نداره! از کجا می تونم برای سونی zتاچ و ال سی دی بخرم واقعا ممنون میشم به سوالم جواب بدید سایت معتبر سراغ دارید؟ قیمتش چقدره؟ خیلی ممنون میشم……بنده قبلا هم بودم با اسم کاربریی BOY

    پاسخ

    demonio98 گفته:
    ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۰۳

    درود بر شما
    شما توی انجمن سوال بپرسید زودتر به جوابتون میرسید
    http://xperian.ir/forum/thread9830.html

    با سپاس بیکران

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here