دانلود پوسته بسیار زیبا و جذاب « Serenity » برایِ گوشی هایِ اکسپریا

10
۷,۵۸۷

PexoTheme_Serenity Color1

امروز قصد معرفی یکی از پوسته هایِ بسیار خاص برایِ گوشی هایِ اکسپریا را داریم. پوسته پیشِ رو که کاری از هومن رزاقی، یکی از طراحان و توسعه دهندگان خوش ذوق تیم پکسوتم میباشد، به جرأت یکی از زیباترین پوسته هایِ ساخته شده برایِ گوشی هایِ اکسپریاست.

این پوسته در واقع بر اساس رنگ جدید پرچمدار خانواده X سونی که تا امروز آنرا با اسم رمز F833X میشناسیم میباشد و به یکی از رنگ هایِ سال 2016 با نام Serenity مزین شده است. توسعه دهنده سعی کرده است با توجه به رنگ جدید پرچمدار آینده سونی این پوسته را طراحی کند. این پوسته از رنگ هایِ بومی خاصی بهره میبرد که تا کنون شبیه آنرا شاید ندیده باشید.

توسعه دهنده برایِ صفحه قفل این پوسته یک ساعت آنالوگ بسیار جذاب نیز ساخته، که زیبایی آنرا دو چندان کرده است. این پوسته علاوه بر ساعت بسیار زیبایِ صفحه قفل از صداهایِ اختصاصی، کلیدهایِ ناوبری و دکمه برنامه هایِ خاصی نیز بهره میبرد و مجهز به آیکون پک اختصاصی خانواده X و تصویر پس زمینه بسیار زیبایی برایِ صفحه قفل و صفحه خانگی است.

گفتنی است که برایِ فعالسازی آیکون ها نیاز به آخرین نسخه لانچر جدید اکسپریا دارید و برایِ فعالسازی ساعت آنالوگ صفحه قفل باید گوشی Z2 یا بالاتر داشته باشید. به گفته توسعه دهنده این پوسته با گوشی هایی که مجهز به اَندروید 4.4 یا بالاتر هستند به خوبی سازگاری دارد و برایِ اجرایِ صحیح نیز نیازی به دسترسی روت ندارد.

در صورتی که به این پوسته علاقه مند شده اید، میتوانید از طریق فروشگاه نرم افزاری اکسپریا نسخه حرفه ای این پوسته بسیار زیبا و منحصر به فرد را دانلود و بر رویِ محصول اکسپریایِ خود نصب نمایید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

10 دیدگاه ها

  1. ببخشید من این تم رو نصب کردم اما اصلا تغییراتش مثل تصاویر نیست مثلا رنگ پس زمینه منو تنظیمات گوشیم عوض نمیشه یا رنگ پس زمینه فولدر ها ام تغییر نکرده دوستان گفتن باید آهرین آپدیت موتور اجرا کننده تم سونی رو توگوشی نصب کنم منتها نمیدونم چرا وقتی که نصب میکنم جایگزین قبلی نمیشه و واسه احرای تم ها دو تا گزینه میاد؟!!! بعد از اون وقتي ام ورژن جدید رو انتخاب کردم و خواستم باهاش تمی رو اجرا کنم باز هم بااین موتور نمیشه و میره رو موتور ورژن قبلیش!!!!

    پاسخ

    reza_1989_shz گفته:
    ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۳۷

    سلام، شما نسخه بتا از home اکسپریا رو دارید، دلیلش همینه. نسخه اصلی هیچ ایرادی نداره و مشکلات بخاطر نسخه بتا هست.

    پاسخ

    mehr گفته:
    ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۵۱

    توی همه ی تم هایی که دارم رنگ زمینه ی منوی تنظیمات گوشی هیچ فرقی نمیکنه منتها توی بعضی هاشون رنگ و شکل فولدر ها و دکمه ی apps گوشیم تغییر میکنه. الان توی این تم تنها تغییراتش سه دکمه ی پایین صفحه و والپیپر هست.
    پس من ورژن اصلی لانچر رو نصب کنم درست میشه؟ در ضمن گوشیم اکسپریا زد اندروید ۵.۱.۱
    ممنونم

    پاسخ

  2. تو زد وان ساعت لاک اسکرین با تغییر تم ثابت میمونهدمشکل چیه؟

    پاسخ

    Reza133(xperia z2) گفته:
    ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۱۹

    ساعت لاک اسکرین،فقط برای اندروید ۵٫۱ و دستگاه Z2 و مدل های بالاتر هست!

    پاسخ

  3. خدایی تو این عکسا حاشیه هاش اصلاً تو چشم نیس
    اگه یادتون باشه قبل از معرفی Z5 اولین تصویری که لو رفت اونی بود که Z5 و Z5c رو از کنار( کلید پاور و دکمه ها) نشون میداد،اون موقع همه دیگه با سونی خداحافظی کردن و سونیو بوسیدن گذاشتن کنار و…
    ولی وقتی اومد همه حال کردن
    یکم بریم عقبتر،موقعی که اولین تصویر از جلوی Z3 و Z3c درز کرد ( که در واقع فقط شیشه ی خالیِ قاب جلوی دستگاه بود که خیلی شبیه جلوی همین F833X بود) همه از طراحی اون قطع امید کردن

    تاریخ تکرار میشه…

    حُجّاج گرامی ( جمع مکسر حاجی) که مخالف این گوشی هستید،آخرش ببینید چی میشه

    من دیگه حرفی ندارم

    خواهشاً دعوا هم راه نندازید
    خدایی حرف حق زدم و حرف حق جواب نداره

    پاسخ

    startend گفته:
    ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۰۳

    تم olympic بچه ها خیلی خوشکله دوست دارین برید بازار دان کنین

    پاسخ

  4. سلام به دوستان ، یه چیزایی خوندم درباره برنامه امنیتی My Xperia که مشکل ساز میشه
    الان من این قابلیت رو روی Z5 dual روشن کردم. میخواستم بدونم اگه خاموشش کنم مشکلی پیش میاد واسم ؟؟؟ چون بیشتر سایتها نوشتن که مشکل ساز شده و دستگاه قفل میشه اابته من بوتلودرم لاک هست و گوشی تازه خریداری شده و ورژن اندرویدش هم ۶.۰.۱ هست ممنون میشم راهنمایی کنید
    خاموشش کنم مشکلی پیش نمیاد ؟؟

    پاسخ

    demonio98 گفته:
    ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۲۳

    درود بر شما
    لطفا سوالات خود را در انجمن و بخش مربوطه بپرسید
    با سپاس بیکران
    http://xperian.ir/forum/thread10104-186.html

    پاسخ

    mostoul گفته:
    ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۴۵

    با تشکر

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here