دانلود پوسته بسیار زیبا و حرفه ای « Pixie » برایِ گوشی هایِ اکسپریا.

4
۱۳,۳۶۲

امروز قصد معرفی یکی دیگر از پوسته هایِ حرفه ای ساخته شده برایِ گوشی هایِ اکسپریا را داریم. پوسته پیشِ رو که « Pixie » نام دارد، یکی از ساخته هایِ رضا پورفتح، عضو گروه پکسوتم میباشد. این پوسته از جزئیات گرافیکی بسیار زیادی بهره میبرد و در دسته پوسته هایِ با محیط فانتزی برایِ گوشی هایِ اکسپریا قرار میگیرد، که علاوه بر داشتن تصاویر پس زمینه اختصاصی برایِ صفحه خانگی و صفحه قفل، دارایِ کلیدهایِ ناوبری اختصاصی بسیار زیبا، دکمه برنامه هایِ اختصاصی و آیکن پک بسیار شکیلی است، که زیبایی آنرا دو چندان کرده است. همچنین این پوسته از ساعت آنالوگ اختصاصی برایِ صفحه قفل نیز بهره میبرد، که تنها بر رویِ گوشی هایِ اکسپریا Z2 و بالاتر قابل اجراست.

این پوسته به لطف ماهان حمیدی عزیز (سرپرست گروه پکسوتم) دارایِ کیبورد اختصاصی و بسیار زیبایی برایِ گوشی هایِ با اَندروید 6.0 نیز میباشد، اما به دلیل پشتیبانی نشدن کیبورد اکسپریا به صورت رسمی در خانواده X، اعضایِ این خانواده نمیتوانند از کیبورد پوسته هایِ اکسپریا بهره ببرند.

البته لازم به ذکر است که با توجه به انتشار اَندروید 7.0 برایِ گوشی هایِ خانواده Z5 و گوشی اکسپریا +Z3 و با تست هایِ به عمل آمده، کیبورد شخصی سازی شده اکسپریا در اَندروید نوقایِ گوشی هایِ خانواده مذکور بدون مشکل تغییر می یابد و تنها کاربران گوشی هایِ خانواده X بر رویِ اَندروید نوقا از این ویژگی بی بهره خواهند بود.

در پایان ذکر این نکته نیز لازم است که این پوسته یکی از معدود پوسته هایی است که با اَندروید 7.0 نوقا سازگاری دارد، از این رو کاربران گوشی هایِ خانواده X، خانواده Z5 و گوشی اکسپریا +Z3 میتوانند این پوسته را به راحتی خریداری کرده و بر رویِ گوشی خود نصب نمایند. به گفته توسعه دهنده این پوسته با گوشی هایی که از اَندروید 4.4 و بالاتر بهره میبرند به خوبی سازگاری دارد و برایِ اجرایِ صحیح نیز نیازی به دسترسی روت ندارد.

ویژگی هایِ منحصر به فرد این پوسته:

– ویجت اختصاصی ساعت آنالوگ برای صفحه اصلی
– صفحه قفل بصورت inverted (با آیکن های سیاه بر روی زمینه سفید)
– آیکن پک اختصاصی با بیش از 1200 آیکن
– آهنگ زنگ، پیام و ساعت اختصاصی
– بیش از 320 عنصر از UI سونی تم شدند
– پشتیبانی از اَندروید 4.4 به بالا
– پشتیبانی از لانچر قدیمی سونی
– حاوی کیبورد اختصاصی اکسپریا با تم کاملاً سیاه (بجز سری X)
– حاوی ساعت شفاف مخصوص سری X

نکته بسیار مهم: در صورت خرید لطفا پس از پرداخت، فرآیند خرید را حتما در مرحله آخر انجام دهید تا لینک دانلود در مرورگر برای شما نمایش داده شود. به هیچ وجه تا قبل از نمایش لینک دانلود صفحه مرورگر خود را نبندید. با این حال اگر چنانچه خرید را به صورت کامل انجام دادید، اما لینک تم برایِ شما ارسال نشد، تنها کافیست شماره پیگیری 5 رقمی خود را به ایمیل مدیریت سایت در انتهای صفحه ارسال کنید تا پرداخت شما پیگیری و لینک دانلود برایِ شما ارسال شود.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

4 دیدگاه ها

  1. سلام لطفا چند تا واچ فیس هم بزارید برای اسمارت واچ ۳ سونی تو گوگل همش پولی ما هم که نمیتونیم بخریم یا اگه سایتی هست برا خرید لطفا بگید

    پاسخ

  2. اقا یدونم تم مثل این پر جزییات رایگان بزارین.میدونم زحمت زیاد میکشین ولی خواهشا یدونه رایگان هم بزارین

    پاسخ

    Shahab497 گفته:
    ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۰۰

    من یه بار لینک یه تم حرفه‌ای رایگان که تو گوگل پلی هم هست رو گذاشتم، کامنتم تایید نشد، انتظار نداشته باش خودشون رایگان بذارن

    پاسخ

    Mahan گفته:
    ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۲:۱۲

    با سلام
    دو تم می اکسپریا و لوپ یو آی جفتشون رایگان هستند (هدیه عیدانه تیم ما و سایت اکسپرین به کاربران سایت بودند ک دو تم تمام حرفه ای با تمامی جزئیات بصورت رایگان ریلیز شدن) میتونید از پلی استور سایت بصورت رایگان دانلودشون کنید و لذت ببرید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here