دانلود پوسته بسیار زیبا و دوست داشتنی « فانوس دریایی » برایِ گوشی هایِ اکسپریا.

12
۹,۵۳۴

امروز قصد معرفی یکی از پوسته هایِ بسیار زیبا برایِ گوشی هایِ اکسپریا را داریم. پوسته پیشِ رو که « فانوس دریایی » نام دارد، به جرأت یکی از دوست داشتنی ترین پوسته هایِ طراحی شده برایِ گوشی هایِ اکسپریا میباشد. این پوسته تقریباً بیشتر قسمت هایِ رام رسمی گوشی هایِ اکسپریا را با تغییر و تحولات مواجه میکند، از این رو در رده پوسته هایِ حرفه ای اکسپریا قرار میگیرد.

این پوسته علاوه بر داشتن پس زمینه صفحه قفل و صفحه خانگی بسیار زیبا، دارایِ آیکن پک بسیار جذاب، کلیدهایِ ناوبری بسیار خاص و دکمه برنامه هایِ زیبایی میباشد. توسعه دهنده ساعت آنالوگ بسیار زیبایی نیز برایِ صفحه قفل در نظر گرفته است، که البته تنها بر رویِ گوشی هایِ اکسپریا Z2 و بالاتر قابل اجرا میباشد.

این پوسته یکی از معدود پوسته هایی است که با اَندروید 7.0 نوقا هماهنگ شده است و کاربران گوشی هایِ اکسپریا XZ، اکسپریا X Compact و اکسپریا X میتوانند به راحتی این پوسته را دانلود و بر رویِ گوشی خود نصب کنند. به گفته توسعه دهنده این پوسته با گوشی هایی که مجهز به اَندروید 4.4 و بالاتر هستند به خوبی سازگاری دارد و برایِ اجرایِ صحیح نیز نیازی به دسترسی روت ندارد.

در صورتی که به این پوسته علاقه مند شده اید، میتوانید از طریق فروشگاه نرم افزاری اکسپریا نسخه حرفه ای این پوسته بسیار زیبا و منحصر به فرد را دانلود و بر رویِ محصول اکسپریایِ خود نصب نمایید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

12 دیدگاه ها

  1. اندروید۷ منتشر شد برا دوسیم زد۵ پرمیوم

    پاسخ

    Mёy$αM گفته:
    ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۱۸

    بخدا منتشر شد مدیران عزیز پستشو بزنید من اکسپریا فریم نگاه میکنم اپدیت یاب شما خیلی عقبه

    پاسخ

  2. سلام دوستان ببخشید ی سوال داشتم ممنون میشم کامل و صحیح پاسخ بدین. من شنیدم میگن دوربین z5 سفید از بقیه رنگاش بهتره آیا این حرف راسته؟ چون من خودم z5 گلد دارم و روی جعبه گوشی هم عکس z5 سفید هست

    پاسخ

    don diego گفته:
    ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۴۸

    سلام.این شایعه رو در مورد پنل شنیده بودم.نه دوربین زی۵ فرقی نداره تو رنگ های مختلفش

    پاسخ

    Mohammadsoley گفته:
    ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۱:۱۵

    این در مورد صفحه نمایشه سفیدش خیلی سرده مشکی هم سورمه ای نشون میده در حالی که زد۳ پلاس هم مشکی و هم سفید بهتر نشون میده

    پاسخ

    EhsanKF گفته:
    ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۰۹

    منم Z5 گلد دارم صفحه نمایشش خیلی عالیه و همه رنگارو با بهترین دقت نشون میده به جزمشکی که اونم مشکل همه Lcd هاس دوربینش هم که واقعا عالیه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here