دانلود پوسته بسیار زیبا و منحصر به فرد « اَندروید N » برایِ گوشی هایِ اکسپریا !

5
۱۴,۲۵۰

Android N

گوگل هفته گذشته نسخه آینده سیستم عامل خود را با نام اختصاری « اَندروید N » برایِ توسعه دهندگان منتشر کرد. این نسخه جدید از اَندروید که تنها در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است، پاییز سال 2016 میلادی و طی مراسمی رسماً به جهانیان معرفی خواهد شد و شرکت هایِ بزرگ تولید کننده گوشی هایِ هوشمند در دنیا، پس از انتشار نسخه جدید اَندروید برایِ دستگاههایِ نکسوس برنامه هایِ خود را اعلام میکنند.

بیشتر شرکت ها هم اَکنون در حال انتشار اَندروید 6.0 مارشمالو برایِ دستگاههایِ خود هستند و سونی نیز به تازگی از اولین نسخه اَندروید مارشمالویِ خود پرده برداشته است. پس با این حساب فاصله زیادی تا انتشار اَندروید N داریم، اما طراحان و توسعه دهندگان بیکار ننشسته اند و به دلیل پشتیبانی گوشی هایِ اکسپریا از پوسته هایِ اختصاصی، پوسته نسخه بعدی اَندروید را توسعه داده اند.

تیم حرفه ای سایت تخصصی اکسپریا نیز در این بین برایِ کاربران خوب محصولات سونی در ایران دست به کار شده است و پوسته ای اختصـاصــی با نــام « اَندروید N اکسپریا » آماده کرده است. این پوسته که یکی از کارهایِ طراح و توسعه دهنده خوش نام اکسپریا، رضا پورفتح است، حال و هوایِ جالبی به گوشی هایِ اکسپریا میدهد.

با توجه به اینکه اَندروید N فعلاً در نسخه توسعه دهندگان قرار دارد و هنوز هیچ شرکتی حتی ذهنیتی از ظاهر نسخه آتی سیستم عامل گوگل در سر ندارد، توسعه دهنده این پوسته با تفکرات خود سعی کرده است حال و هوایِ نسخه بعدی اَندروید سونی را به تصویر بکشد. این پوسته با گوشی هایی که مجهز به اَندروید 4.4 و بالاتر هستند به خوبی سازگاری دارد و برایِ اجرایِ صحیح نیازی به دسترسی روت نیز ندارد.

نکته: این پوسته در ۲ نسخه معمولی و حرفه ای توسعه داده شده است، که نسخه معمولی این پوسته به صورت رایگان برایِ شما کاربران خوب سایت تخصصی اکسپریا در دسترس است. برایِ خرید و دریافت نسخه حرفه ای این پوسته که با خود کلیدهایِ مجازی جدید و ویجت ساعت بسیار شکیلی به همراه دارد، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

صفحه اختصاصی پوسته N Plus برای گوشی های اکسپریا در کافه بازار

در صورتی که به این پوسته علاقه مند شده اید، میتوانید از طریق فروشگاه نرم افزاری اکسپریا نسخه معمولی این پوسته بسیار زیبا و منحصر به فرد را دانلود و بر رویِ محصول اکسپریایِ خود نصب نمایید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

5 دیدگاه ها

  1. خودش بیاد لانچرش واسه چیمونه
    میشه اونطور که m2 اندروید ۵٫۱ رو گرفت z1 هم ۶ یا ورژن بعد رو بگیره؟؟؟

    پاسخ

    reza_1989_shz گفته:
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۰:۱۲

    سلام. مطلب حاضر لانچر نیست، پوسته هست. دیوایس های سونی قابلیت نصب پوسته دارند و خب بهتر هست که از این قابلیت استفاده بشه تا رابط کاربری یکنواخت نشه.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here