دانلود پوسته زیبایِ Green Blur؛ کاری دیگر از استودیویِ MagicTale !

7
۸,۷۴۵

Theme eXp - Green Blur 1

سری تم هایِ Blur ساخته استودیویِ MagicTale هستند. این استودیو معمولاً دست به طراحی و ساخت پوسته هایِ حرفه ای و منحصر به فرد برای گوشی هایِ اکسپریا میزند و از همین جهت، پوسته هایِ این استودیو اغلب با استقبال زیاد کاربران مواجه میشود.

در مجموع سه پوسته با سه رنگ برای گوشی هایِ اکسپریا از دسته تم هایِ Blur ساخته شده است، که دو نسخه از آن ها رایگان هستند. هفته گذشته برای شروع نسخه بنفش رنگ پوسته منحصر به فرد Blur را برایِ شما قرار دادیم. حال پس از گذشت یک هفته، نسخه سبز رنگ این پوسته زیبا را نیز برای شما آماده کرده ایم.

این پوسته همانطور که گفته شد جزو پوسته هایِ حرفه ای اکسپریا محسوب میشود، چون عناصر گرافیکی بسیار زیادی دارد و تست کردن آن از ارزش بسیار بالایی برخوردار است. گفتنی است که این پوسته نیازی به دسترسی روت ندارد و با اَندروید ۴٫۴ و بالاتر سازگاری کاملی دارد.

در صورتی که به این پوسته علاقه مند شده اید، میتوانید از طریق فروشگاه نرم افزاری اکسپریا این پوسته بسیار زیبا و منحصر به فرد را دانلود و بر رویِ محصول اکسپریایِ خود نصب نمایید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

7 دیدگاه ها

  1. اقا من به این نتیجه رسیدم شما هرررررررررچی تم گذاشتین بجز پس زمینه با کلید مجازی چیز دیگه ای رو تغییر نداد که نداااااد

    پاسخ

    sina82 گفته:
    ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۰:۲۶

    موافففقمم

    پاسخ

    Amir گفته:
    ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۱:۲۲

    خب این تم ها تا همین قدر دسترسی دارن
    اگه می خوای تغییرات بیشتر باشه از تم های که دسترسی روت می خوان استفاده کن

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here