دانلود کنید: آخرین نسخه رام اندروید 7.1.1 نوقا برای اکسپریا Z2

19
۸۶,۰۷۰

sony-xperia-z2-nougat-7-0
با اعلام رسمی سونی، اکسپریا Z2 که یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین اسمارت فون های تاریخ سری Z بود، از دریافت اندروید 7.0 نوقا محروم شد. سونی به خاطر محدودیت سخت افزاری این دستگاه و سایر دستگاه های با پردازنده اسنپدراگون 801 مثل اکسپریا Z3، آنها را در همان ایستگاه اندروید 6.0 مارشمالو متوقف کرد.

البته حتما در جریان هستید که سونی پیش از این نسخه آزمایشی اندروید 7.0 را برای اکسپریا Z3 منتشر کرده بود. همین باعث شد توسعه دهندگان ره صد ساله را یک شبه طی کنند و رام های غیر رسمی متنوعی را برای این دستگاه و سایر دستگاه های با سخت افزار مشابه بسازند.

اکسپریا Z2 در کنار اکسپریا Z3 فرصت تجربه اندروید 7.0 نوقا را بدست آورد. حالا این دستگاه همگام با نکسوس ها و پیکسل ها، اندروید 7.1.1 را نیز به صورت غیر رسمی دریافت کرده است. رام رسمی اندروید 7.1.1 برای اکسپریا Z2 که تنها برای دستگاه های با بوت لودر باز ارائه شده فرصت خوبی برای صاحبان این دستگاه است که بعد از پشتیبانی رسمی سونی از گوشی های خود، حالا به دنبال ماجراجویی باشند.

این رام غیررسمی که امروز به شما معرفی میکنیم، تقریبا پایدارترین رام اندروید نوقا برای اکسپریا Z2 است. البته توجه داشته باشید همچنان ممکن است برخی از قسمت ها پایداری و کارایی رام های رسمی را نداشته باشند و بعضاً مشکلاتی نیز در آنها یافت شود. اما اگر به دنبال تجربه ای جدید از اندروید هستید این رام را امتحان کنید.


برای دانلود این رام، و آموزش نصب آن از لینک زیر در انجمن استفاده کنید. هر گونه سوال در خصوص این رام را نیز میتوانید در تاپیک زیر بپرسید. توجه داشته باشید این رام، غیر رسمی است و نصب آن کاملا به مسئولیت خودتان خواهد بود. حتما پیش از نصب، توضیحات مربوط را مطالعه کنید.

[تعداد: 9    میانگین: 2.4/5]
مشاهده موضوع در انجمن

19 دیدگاه ها

  1. در این رام مشکل وای فای دارم
    وقتی سیم کارت نباشه وای فای به خوبی کار میکنه
    ولی همین که سیم کارت فعال باشه وای فای هیچ شبکه ای
    رو پیدا نمیکنه ، بعضی ها گفتن مشکل از کد کشوری است
    اما راه حلی براش ارائه ندادن
    اگر کسی به نتیجه ای رسید به ما ام بگه !

    پاسخ

    need4mobile گفته:
    ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۲۵

    با se linux و تغییر کد کشور حل میشه

    پاسخ

    MHN.1515 گفته:
    ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۴۰

    کد کشور باید چی قرار بگیره؟ و چجوری؟

    پاسخ

  2. تیم توسعه‌دهنده سونی توضیح داده است:

    عرضه سریع آپدیت اندروید ۷٫۱٫۱ نوقا، اولویت اول ما است. اگر مشاهده کردید کمپانی دیگری زودتر از ما بروزرسانی را عرضه کرده است، گوجه‌های گندیده خود را برای پرتاب به ما آماده کنید.

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۷:۳۰

    نه کسی نداده است،، البته برای گول زدن امثال تو در توهم و خیال کمپانی های اشغال اندروید ۷ داده اند ولی در عمل هیچی نیست

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here