دانلود کنید: تصاویر پس زمینه اختصاصی پرچمدار جدید سونی، اکسپریا XZ منتشر شد.

11
۱۷,۸۳۸

sony-xperia-xz-2551-002

دیروز پس از گذشت یکسال تمام، پرچمداری خانواده Z سونی با سری Z5 به پایان رسید و سونی اولین پرچمدار خود از خانواده جدید X را با نام اکسپریا XZ به جهانیان معرفی کرد. این گوشی هوشمند 5.2 اینچی که نایب برحق سری پرچمداران خانواده Z میباشد، به زعم سونی به کُلی متحول شده است.

اکسپریا XZ سونی با طراحی جدیدی به جهانیان معرفی شد که از بدو معرفی و تا به این لحظه تحسین بسیاری از اَصحاب رسانه را به خود جلب کرده است. این گوشی هوشمند با دارا بودن چیپست قدرتمند اسنپدراگون 820 و با تأکید بر قابلیت هایِ بینظیر دوربین اکسپریا آمده است تا یکبار دیگر به رقابت با پرچمداران بازار بپردازد.

اما از بحث طراحی و قدرت سخت افزاری اکسپریا XZ اگر گذر کنیم، باید به خلاقیت سونی آفرین بگوییم. سونی برایِ هر سری از گوشی هایِ پرچمدار خود تصاویر پس زمینه اختصاصی بسیار زیبایی را طراحی میکند، اما شاید بتوان طراحی تصاویر پس زمینه اکسپریا XZ را یکی از بهترین ها در طی چند سال اَخیر دانست.

سونی در گوشی پرچمدار خود و با توجه به رنگ هایِ این گوشی هوشمند دست به طراحی تصاویر پس زمینه زده است. با توجه به اینکه اکسپریا XZ در 3 رنگ بسیار جذاب و جدید در دنیا عرضه خواهد شد، سونی 3 تصویر پس زمینه اختصاصی برایِ این پرچمدار خوش استیل و قدرتمند طراحی کرده است.

لحظاتی پیش این 3 تصویر پس زمینه به صورت اختصاصی منتشر شده اند، که سایت تخصصی اکسپریا آنها را با همان کیفیت اصلی در یک فایل فشرده قرار داده و در اختیار شما عزیزان قرار میدهد. اگر دوست دارید با تصاویر پس زمینه پرچمدار جدید سونی هم اَکنون گوشی اکسپریایِ خود را مزین کنید، فرصت را از دست ندهید و فایل فشرده حاوی تصاویر پس زمینه اختصاصی اکسپریا XZ را دانلود کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
نام فایل سایز لینک دانلود
دانلود تصاویر اختصاصی پرچمدار جدید سونی، اکسپریا XZ 15.4 مگابایت دانلود

11 دیدگاه ها

  1. خسته نباشید . خیلی ممنون . آقای معراجی اگه میتونید این لاک اسکرین گوشی های سری x رو هم بذارید که رو همه گوشیا اکسپریا جواب بده خیلی دوسش دارم.

    پاسخ

  2. این گوشی فوق العادست، فقط امیدوارم سونی بزاره پرچمداره بعدیو یک سال دیگه معرفی کنه نه شیش ماه دیگه، چون این گوشی پتانسیلش خیلی بیشتر از این حرفاست

    پاسخ

  3. تصویر زمینش قشنگ تر از سری X ـه و مال سری Z5 هم خیلی ساده بود

    پاسخ

    erfimerfi گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۱:۳۰

    اره خدایی اون موقع سونی خیلی جوگیرطراحی متریال و ساده سازی بودولی بعد ایکس از افراط تو متریال دیزاین دست کشید و این تصاویر زیبا رو خلق کرد برای گوشی.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here