دانلود کنید: تم رسمی سونی موبایل برای گوشی های اکسپریا با نام Mount Fuji

6
۸,۹۴۹


کوه فوجی با بلندای 3776 متر، بلندترین کوه ژاپن است. این کوه یک آتشفشان خاموش است که آخرین فوران آن به سال‌های ۱۷۰۷-۱۷۰۸ میلادی بر میگردد. کوه فوجی یکی از سه کوه مقدس ژاپن است که حالا سوژه طراحان سونی برای ساخت یک تم زیبا شده است.

سونی موبایل که هر از چند گاهی با انتشار یک تم زیبا ما را سورپرایز میکند، حالا با تم Mount Fuji این تصمیم را دارد تا طراوت تازه ای به رابط کاربری گوشی های سونی دهد. این تم زیبا با بیش از 300 عنصر گرافیکی، تغییرات عمده ای در ظاهر رابط کاربری گوشی شما ایجاد میکند.

تصویر پس زمینه اختصاصی به صورت متحرک، لاک اسکرین اختصاصی، نوار اعلان جذاب، نویگیشن بار اختصاصی، بک پلیت آیکون ها، آیکون ویژه پوشه ها و … از جمله قابلیت های این تم زیبا هستند که سونی آن را به صورت رایگان در دسترس کاربران خود قرار داده است.

این تم بر روی تمامی گوشی های سونی که حداقل نسخه اندروید 5.0 را داشته باشند قابل نصب است. نصب این تم حتی بر روی تبلت های سونی و پروژکتور اکسپریا تاچ نیز امکان پذیر است. این تم با دستگاه های جدید سونی که اندروید 8.0 را اجرا میکنند نیز سازگاری دارد. اگر به دنبال یک تم زیبا و جذاب هستید، پیشنهاد ما این است که تم کوه فوجی را به صورت رایگان از پلی استور اکسپریان دانلود کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

6 دیدگاه ها

  1. عالی بود بالاخره یه تم متفاوت و زیبا دیدم مخصوصا وقتی قفل صفحه رو باز میکنی و آون دایره باز میشه رو به صفحه فوق العادست و بسیار زیبا…ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here