دانلود کنید: نسخه جدید آیکون های شیشه ای زیبا اختصاصی لانچر اکسپریا

14
۱۹,۱۲۵

DSC_0174
همانطور که میدانید سونی این روزها سخت در حال کار برای انتشار عمومی اندروید مارشمالو برای گوشی های اکسپریا است و در این راستا سعی دارد تا با تغییراتی قابل قبول، کاربران خود را راضی نگه داشته باشد.

نسخه جدید لانچر اکسپریا که از طرح مفهومی اندروید ۶٫۰ برای سایر دستگاه های اکسپریا پورت شده، این فرصت را در اختیار ما گذاشت تا با نصب آیکون های متنوع، آنگونه که میخواهیم لانچر خود را شخصی سازی کنیم. نصب آیکون های گرافیکی از جمله قابلیت هایی بود که در لانچرهای اندرویدی مشاهده میشود اما جای خالی این ویژگی در لانچر اختصاصی اکسپریا به شدت محسوس بود.

پیش از این چند نمونه از آیکون پک های متنوع را که قابلیت نصب بر روی لانچر جدید اکسپریا را داشتند از سایت تخصصی اکسپریا دانلود کردید. این بار نیز قصد دارید تا یک حالت جدید از آیکون های اکسپریا را با نصب یک برنامه بسیار کوچک تجربه کنیم.

آیکون پک جدیدی که دانلود خواهید کرد با نام Glass است که البته با نسخه قبلی آن تفاوت دارد. نصب این آیکون ها بدون دسترسی روت صورت میگیرد و تنها پیش نیاز برای آن نسخه اندروید ۵٫۱ است. البته این آیکون ها بر روی نسخه جدید لانچر اکسپریا اجرا میشود. پس از نصب این برنامه با مراجعه به تنظیمات لانچر و از گزینه Icon appearance پک آیکون Glass2 را انتخاب کنید.

این آیکون زیبا را میتوانید هم اکنون از پلی استور سایت تخصصی اکسپریا دریافت کنید. توجه داشته باشید برای نصب این آیکون باید حداقل نسخه ۱۰ لانچر اکسپریا را بر روی گوشی خود نصب داشته باشید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

14 دیدگاه ها

  1. سلام…ببخشید چطوری این حالت شیشهای فعال کنم؟؟؟تنظیمات لانچر کجاست؟؟؟؟گوشیم z3

    پاسخ

    sadegh sp گفته:
    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۴۵

    با سلام اول لانچر ۱۰ سونی رو از آپلود سنتر دانلود کنید نصب کنید البته فقط برای دیوایس های اندروید ۵ به بالا جواب میده. بعدش آیکون پک رو دانلود و نصب کنید. به لانچر نصب شده رفته دست خود را روی صفحه نگه دارید توی تنظیمات لانچر آیکون پک رو انتخاب کنید

    پاسخ

  2. چرا یهو پستای آخر سایت ( از قیمت روز گوشی ها) به بعد برا من حذف شد؟
    حالا که دوباره اومده کامنتا زیرش کلا حذف شده!!!
    چی شده؟!!! یکی توضیح میده دقیقا چه اتفاقی افتاده؟

    پاسخ

  3. تروخدا یکی جواب بده روکش اسپیکر گوشیم افتاد میخاستم بدونم از ضد آبی خارج شده یا نه؟ گوشیم زد وان

    پاسخ

    Ehsan گفته:
    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۰:۲۰

    مدل گوشیتون چی هست؟

    پاسخ

    Vahid گفته:
    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۰:۳۰

    اره اون روپوش راه نفوذ اب رو میبنده ب هیچ وجه ب آب نزنش

    پاسخ

    amirhosein گفته:
    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۱۰

    ن داداش ضد آبیش هنوز هست مال من ۶.۷ ماهه افتاده ولی زیر آب بردمش هیچ مشکلی هم به وجود نیومده مهم درپوش های شارژ سیم کارته

    پاسخ

    abed007 گفته:
    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۱۴

    male mnm dar omad shostam goshio chizi nashode ke :/

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here