درخواست کمک اپل واچ پس از زمین خوردن پیرزن ۸۰ ساله

1
۳,۰۸۷

اپل واچ اثبات می کند که چیزی بیشتر از یک ساعت عادی است. برای افراد نیازمند به کمک در مواقع حساس این ساعت به خوبی از آنها مراقبت می کند.

اپل واچ می تواند هنگام ضربان های غیر طبیعی و شدید قلب یا هنگام شناسایی آریتمی قلبی ناجی افراد باشد. بر اساس یک گزارش تازه اپل واچ برای نجات یک پیرزن ۸۰ ساله درخواست کمک کرده است که به صورت دردناکی در مونیخ آلمان زمین خورده بود.

ساعت هوشمند اپل سری ۴ دارای سیستم شناسایی سقوط است که وقتی حرکات ناگهانی را احساس می‌کند هشداری نشان می‌دهد که خبر از سقوط و زمین خوردن می‌دهد. این سرویس برای افرادی که بالای ۶۵ سال سن دارند بصورت خودکار فعال میشود.

اگر مالک ساعت پس از نمایش هشدار زمین خوردن آن را خاموش نکند ساعت نتیجه می‌گیرد که جان شخص در خطر است و بصورت خودکار با مراکز امدادی و سایر شماره هایی که قبلاً در قسمت اطلاعات پزشکی ذخیره شده اند تماس می‌گیرد.

به گزارش رسانه های محلی، یکی از نیروهای اعزامی از مرکز هماهنگی‌ امدادی تماسی اورژانسی از اپل واچ دریافت کرد پس از اینکه یک خانم مسن ۸۰ ساله در آپارتمان خود واقع در هایدهاوزن شهر مونیخ زمین خورده بود” او هشداری از یک ساعت هوشمند شنید مبنی بر اینکه شخصی به سختی زمین خورده است.”

این گزارش می افزاید که ساعت هوشمند اپل همچنین مختصات صحنه حادثه را نیز مخابره کرده است، پلیس با استفاده از داده های دریافتی آدرس خانم مصدوم را برای ارسال آمبولانس شناسایی کرد. اپل واچ با پسر فرد حادثه دیده هم تماس گرفته بود.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here