درز اطلاعاتی از گوشی جدید اکسپریا سونی با کد SGP412

2
۸,۵۰۸

Sony-SGP412_1-640x676
اطلاعاتی مربوط به دستگاهی از سونی در سایت FCC منتشر شده که به نظر میرسد محصولی جدید از سونی باشد که به زودی معرفی خواهد شد. در توضیحات این دستگاه آمده است که یک دستگاه جیبی قابل حمل که میتوان آن را یک مینی تبلت یا همان فبلت دانست. اما به نظر نمیرسد که این محصول دستگاهی کاملا متفاوت باشد. چرا که طبق شواهد و قراین این احتمال میرود که این محصول مدل وای فای فبلت اکسپریا زد اولترا باشد که قرار است توسط سونی عرضه شود.

نحوه نام گذاری این دستگاه مانند سری Wi-fi تبلت های سونی است. سونی پیش از این مدل وای فای تبلت اکسپریا Z را در نسخه SGP311 (مدل 16 گیگابایتی) و SGP312 (مدل 32 گیگابایتی) معرفی کرده بود. با این وجود میتوان انتظار داشت این محصول یک مدل 32 گیگابایتی از فبلت اکسپریا زد اولترا خواهد بود.
Sony-SGP412_2-640x519
اگر با همین شواهد و قراین تصمیم گیری کنیم در نهایت به نسخه وای فای فبلت اکسپریا زد اولترا میرسیم. اما از سویی اقدام به ساخت یک دستگاه وای فای در اندازه 6.44 اینچ کمی غیر عادی به نظر میرسد. چرا که عدم دسترسی به شبکه های تلفن همراه برای ایجاد تماس میتواند برای یک فبلت ناخوشایند باشد. هرچند که میتوانیم این تصمیم را ایده ای از جانب سونی برای ارائه نسخه های ارزانتر این فبلت و رقابتی کردن بازار تبلت های کوچک با عرضه یک محصول فوق العاده با قیمت مناسب دانست.

xperiablog

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here