درز تصاویری از قاب Xperia 1 IV طرح نهایی این اسمارتفون را برملا کرد

    4
    ۲۴,۰۵۱

    حدود دو ماه قبل، رندرهایی از گوشی اکسپریا 1 IV منتشر شد که شمای کلی این گوشی هوشمند را نمایش داد. البته پیش بینی طراحی پرچمدار بعدی سونی چندان کار دشواری نیست، چرا که از ابتدای راه اندازی سری اکسپریا 1 تا امروز، تغییرات گسترده ای در هیچکدام از نسل های این خانواده ایجاد نشده بود.

    آنچه که ما از اکسپریا 1 مارک IV انتظار داریم، یک گوشی هوشمند 6.5 اینچی (همانند نسل قبل) با ابعادی تقریباً برابر با آن است. اطلاعاتی که تا این لحظه بدست آمده نشان می‌دهد این گوشی ابعادی برابر با 164.8 در 70.9 دارد که نسبتاً با نسل قبلی خود برابری می‌کند. چینش دوربین ها نیز همانند قبل در گوشه سمت چپ پشت دستگاه است.

    تصاویری که از قاب گوشی Xperia 1 IV بدست رسیده، تا حد بسیار زیادی طراحی نهایی این تلفن هوشمند را افشا می‌کند. بر اساس آنچه از در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، سونی همچنان اصرار به حفظ حاشیه های فوقانی دارد تا دوربین جلو را در درون صفحه نمایش قرار ندهد. سنسور اثر انگشت نیز به صورت فیزیکی بر روی فریم سمت راست دستگاه قرار گرفته است.

    [تعداد: 10    میانگین: 4.6/5]

    4 دیدگاه ها

    1. نمیدونم چرا از صفحه نمایش های… پانج حول استفاده نمیکنه اخه

      نمیخوای دوربین وسط باشه حداقل پانج سمت راست و یا اینکه چپ بذار

      خداوندی خدا سونی خودش نمیخواد
      دوربین‌ دوربین پاپ آپ بذار

      صفحه نمایش اولد میذاره آنوقت سنسور اثر انگشت روی لبه است

      پاسخ

    2. خودم به شخصه از این طراحیهای سونی خوشم میاد و هیچ علاقه ای ندارم فیلم رو بصورت ناقص ببینم(بخاطر حفره دوربین). و البته طراحی pro i بسیار زیباتر بود.

      پاسخ

    دیدگاهتان را بنویسید

    لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
    Please enter your name here