درز تصاویر جدید از اکسپریا XZ1: درگاه هیبریدی سیم کارت تایید شد.

30
۷,۴۸۸


هر چقدر که سونی در حفظ اسرار گوشی های جدید خود در ماه های اخیر موفق عمل کرده بود، در این ساعات باقی مانده تا معرفی آنها، هر چیزی که فکرش را میکنیم از این محصولات درز پیدا میکند. در ادامه تصاویری که از اکسپریا XZ1 در ساعات اخیر درز کرده، لحظاتی قبل نیز دو عکس از نمای جلو و پشت این دستگاه به ما رسیده که یک نکته بسیار مهم را مشخص میکند.

تصویری که از نمای جلوی اکسپریا XZ1 منتشر شده چیز جدیدی برای ما ندارد. اما در نمای پشت، برچسبی که بر روی بدنه مشاهده میشود، دستورالعمل قرار دادن سیم کارت و کارت حافظه را نشان میدهد. آنچه که در این نما مشخص است، نوع درگاه سیم کارت دقیقاً مشابه با درگاه سیم کارت اکسپریا XZ Premium است. یعنی درگاه هیبریدی که برای استفاده از سیم کارت دوم باید قید کارت حافظه را بزنید!

به هر حال تا معرفی این دستگاه و سایر محصولات سونی فقط چند ساعت باقی مانده است. با وجود آنکه اطلاعات زیادی از اکسپریا XZ1 را میدانیم، اما هنوز برای معرفی رسمی آن لحظه شماری میکنیم تا ببینیم سونی برای این دستگاه به عنوان پرچمدار نیمه دوم سال 2017 چه تدارکی دیده است.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

30 دیدگاه ها

  1. دوستان یه ترفند اومده که گوشی هیبریدی رو میشه هم زمان از دو سیم و یه مموری استفاده کرد. اگه خوب کلیپش رو نگا کنید به راحتی می تونید این مشکل رو حل کنید

    پاسخ

    Supreme گفته:
    ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۶:۲۳

    اینم از اون حرفا بود …
    درگاهشو دیدی که همچین حرفی میزنی؟
    چطور توی یه Slot میخای دوتاشونو بذاری؟
    اونم باید دوتا تراشه های سیم و مموری روبه پایین باشه تازه اگه جا برن ؟
    یا من معنی هیبریدی رو نمیدونم یا شما دیگه زیادی شوخی میکنی

    پاسخ

  2. افرادی که به دنبال ظاهر فریبنده و عدد و رقم هستند به نظر من نباید اصلا به سراغ سونی بیان چون چیزی نصیبشون نمیشه.
    برید مثلا هوآوی با ظرفیت باتریهای ۴۰۰۰ و ۶۰۰۰ میلی آمپر بگیرید که ماندگاریش دقیقا با باتریهای ۲۵۰۰ و ۲۶۰۰ میل بقیه برابره. یا حاشیه که چون دو سه برند برای رقابت با هم کم کردن فکر میکنند تبدیل به استاندارد اسمارتفونها شده.
    الان من یه سؤال از شما دارم:
    با اینکه حسگر عنبیه چشم رو یکی از حسگرهای امنیتی قبول دارم ولی چقدر کارایی داره؟ یعنی شما گوشیتو میخوای از روی میز برداری به جای اینکه با دست برش داری ، دست بغل میزنی و دولا میشی روی میز صورتت رو میگیری روی گوشی تا باز بشه؟ یا اگر به پشت بود اول با دست صافش میکنی و بعد صورتت رو میگیری جلوش تا باز بشه؟ یا اگر توی دستت خاموش باشه اول میاریش بالا تا جلوی صورتت باز بشه؟ این کاراییش بیشتره یا حسگر اثر انگشتی که در بغل و پشت گوشی بکار میره؟ شما در هر حالتی که بخوای گوشی رو برداری یکی از انگشتات کنار و یکیش پشت گوشی هست و قبل از اینکه صفحه رو ببینی میتونی بازش کنی.
    حاشیه کم در کجا استاندارد شده؟
    قرار نیست که هر کی هر کاری کرد سونی هم همون کارو بکنه. تازه اتفاقا سونی در این زمینه پیشتاز بوده. ZL رو که معرفی کرد کم حاشیه ترین گوشی ۵ اینچی دنیا بود با نسبت ۷۶ درصد با دوربین پایین صفحه نمایش چون اعتقاد داشت که مردم در هنگام مکالمه ویدیویی چشماشون به طرف پایین هست. حالا سونی هم نگفته که تا ابد گوشی هاش با حاشیه تولید میشه. اگر دوستان طرفدار نمای عزیز کمی کنفرانسهای خبری و اخبار سونی رو حتی در همین سایت دنبال میکردن اصلا نگران حاشیه نبودند.
    من به شخصه دوست دارم باتری گوشیم فقط با کیفیت و عمر طولانی و ماندگاری معقول داشته باشه تا اینکه عمر کوتاه و بی کیفیت و با وجود عددهای ظرفیت بالا ولی ماندگاری متوسطی داشته باشه. خواهر من Z3 compact داره ، این گوشی به ندرت در شارژ دیده میشه(اکثرا دو روز یک بار) با اینکه همیشه داره استفاده میکنه با باتری ۲۶۰۰٫ (تست باتری هم در GSMArena زده ۱۰۱ ساعت). حالا مثلا باتریهای ۴۰۰۰ به بالا تا ۴-۵ روز شارژ نگه میدارن؟ ارواح عمشون
    سونی یه چیز اصلی داره که بقیه باید حالا حالاها کار کنن روش و اونم کیفیت و کاراییه.
    Z3+ که دیگه به کوره مشهوره با اسنپ۸۱۰ ، من بیشتر از ۲ ساله که دارم ولی هیچ مشکلی غیر از حرارت باهاش نداشتم. با همین حرارات که در ابتدا به ۷۲ درجه هم میرسید بعد از دو سال باتری گوشی هنوز کارایی گذشته رو داره و آخ نگفته و قدرت CPU هم همون اندازه هست و بالاترین بنچمارک من ۹۱۷۰۰ شده.
    کاری به این گوشیهای تقلبی که صدتا مشکل دارن و به اسم سونی و نو فروش میره ندارم. الان چقدر خریدن و OTG شون اصلا کار نمیکنه (حتی با تغییر رام و تمام ترفندهای ممکن) یا ریست میشه و پرش آنتن دارن ، دوربینشون سوخته یا سیاه میشه ، بنچمارک میگیرن و بالاتر از ۳۰۰۰۰ نمیاد و …. بله اینا همین Z3+ هایی هستن که الان میشه خرید. بعدش هم میگن سونی خریدیم و فلان شد.هر گوشی که از زمان ورود و خریدش گذشت دیگه باید منتظر ……. هم باشیم.
    منتظر پرچمدار MWC 2018 هستم تا بگیرمش.

    پاسخ

  3. سونی جان بخدا قسم ما حاضریم سلفی با کیفیت پایینو اسپیکر با صدای کمو تحمل کنیم ولی اخه چرا اینقد حاشیه میزاری اونم یه سانت الان xa1رو از پشت نگا کنی مثه اس ۸ نسبت ۱۶ به ۹ دیده میشه اینقد که درازه ولی از جلو فقط دوسانت صفحه حاشیست سنسور دوربین سلفی به اندازه دوربین عقبه این اصن به کنار حداقل اسپیکر پایینو بردار که بتونی حاشیه پایینو برداری یکمم خلاقیت خوب چیزیه ها وگرنه اسم و باتری عوض کردنو هر برندی بلده گفتیم طراحی رو تغییر بده از سری زد بیا بیرون ولی نگفتیم همون طراحی ایکس زد رو کپی پیست کن که

    پاسخ

    Aminia07 گفته:
    ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۱:۴۹

    منظورم این بود که میتونه سنسور دوربین جلو کوچیک تر بزنه و جای اسپیکرارو تغییر بده تا بتونه کم حاشیه بزنه
    یه وقت سوتفاهم نشه

    پاسخ

  4. عقل تو کله اونی که اینو طراحی کرده هست؟بالا و پایین دو طرف گوشی اون درزاش چیه، فقط چرک چربی جذب میره توش که! الان ایکس من جای سیم دو رمش یکیه، بشدت به رم و سیم دو همزمان نیاز دارم

    پاسخ

    Wolf a گفته:
    ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۱:۴۶

    به اون میگن کارت حافظه نه رم.
    و اینکه شما میتونی X نخری و به عقل طراح سونی ایراد نگیری.

    پاسخ

  5. دیدید گفتم درگاه سیمکارتش هیبریدیه . بعدشم شما (آقای سینا پایدار)که قبلا گفتید درگاه سیمکارت xzpهیبریدی نیست و هر دو سیمکارت و رم رو میشه همزمان استفاده کرد. اما الان دارید میگید درگاه سیمکارتش مانند xzpهیبریدیه . قضیه چیه؟

    پاسخ

  6. خیلی منتظر بودم سونی از درگاه هیریدی استفاده نکنه
    دوستان الان بهترین گوشی هایی که میشه خرید و هیبریدی نباشن رو معرفی میکنید ؟

    پاسخ

    محمد لک گفته:
    ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۱:۲۸

    Nokia8,البته هنوز عرضه جهانی نشده . حدود یه هفته دیگه عرضه جهانی میشه.

    پاسخ

  7. خیلی جالبه پرچمدارش با حاشیست ولی میان ردش بدون حاشیه
    واقعا دیگران دارن مسخرمون میکنن لامصب هیچ چیزیم برا گفتن نداریم
    موندم با چه بهانه ای سرمو بلند کنم جلو دیگران
    خدااااامنو…

    پاسخ

  8. من نمیدونم این هیبریدی بودن درگاه چه سودی داره!؟

    پاسخ

    Mohsen xperia گفته:
    ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۱:۳۰

    دلیلش اینه که باعث میشه کمتر جا اشغال بشه این مشکل رو اکثر گوشی های پرچمدارها دارن

    پاسخ

    taher2 گفته:
    ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۱:۳۹

    برای تولید کننده خیلی سود داره، اول از همه کاهش هزینه، دوم افزایش فضای داخلی گوشی، بعد تسهیل در تولید شاسی و به حداقل رساندن درگاهها برای حفظ زیبایی گوشی
    احتمالاً z3 dual رو یادت باشه که بخاطر اینکه هیبریدی نبود چقدر کناره های گوشی شلوغ شده بود.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here