درگاه کارت حافظه و سیم کارت در اکسپریا XA2 جدا از یکدیگر است.

10
۶,۹۰۳


درگاه سیم کارت و مموری کارت یکی از قربانیان این روزهای پیشرفت تکنولوژی است. وقتی انبوهی از قابلیت های مختلف را در یک گوشی هوشمند جمع میکنید، به کمبود فضا دچار میشوید. اینجاست که ناچار به حذف برخی از قابلیت ها هستید.

درگاه هیبریدی سیم کارت به یک رویه معمول بدل شده است. درگاه هیبریدی به این معنا است که اسلات سیم کارت دوم و کارت حافظه مشترک است که استفاده از سیم کارت دوم به منزله عدم استفاده از مموری کارت و یا برعکس است. نمونه این مورد را در گوشی های زیادی از سونی مثل اکسپریا XZ Premium، اکسپریا XZ و اکسپریا X مشاهده کردیم.

اکسپریا XA2، اکسپریا XA2 Ultra و اکسپریا L2 سه گوشی جدید سونی هستند که هفته گذشته معرفی شدند. تصویری که هم اکنون از این دستگاه مشاهده میکنید، تایید میکند که اکسپریا XA2 فاقد درگاه هیبریدی است. به این معنا که امکان استفاده از هر دو سیم کارت و مموری کارت به صورت همزمان فراهم است. این ویژگی برای دو گوشی دیگر یعنی اکسپریا XA2 Ultra و اکسپریا L2 نیز وجود دارد.

البته سال گذشته هم میان رده های سونی به این صورت بودند اما پرچمداران سونی با درگاه هیبریدی تا حدی کاربران خود را آزرده کردند. امیدواریم که درگاه هیبریدی در پرچمدار آینده سونی مورد استفاده قرار نگیرد. هر چند که اگر هم چنین شود نمیتوان به سونی خرده گرفت. چرا که درگاه هیبریدی تقریباً در تمامی رقبای پرچمداران سونی مورد استفاده قرار میگیرد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

10 دیدگاه ها

  1. همه چیز تکمیل هستند اما با قیمت نجومی . این قیمت هایی که مشخص شده برای گوشیهایی با این مشخصات نسبت به رقبای اون در بازار ایران بسیار بالاست فراموش نکنیم که نوکیا ۶ با همین مشخصات قراره با قیمت پایین تر بیاد تو بازار در ضمن برندهایی مثل شیائومی هم تو ایران وجود دارند که به دلیل قیمتهای معقول تر طرفداران زیادی داره پیدا می کنه در ضمن همرده های این گوشی در هواوی هم قیمتهای معقول تری دارند ۳۲۰ دلار یه چیزی معادل یک میلیون و چهارصد میشه که اگر حباب قیمت رو هم در نظر بگیریم احتمالا در بدو ورود قیمت حدود یک و پونصد قیمت می خوره . به نظر من قیمت بالاست

    پاسخ

  2. اگه بعد از بیرون آوردن گوشی ریستارت نشه خوبه وگرنه هیچ. یه ریستارت شدن ارزش سیم کارت دوم یا مموری کارت رو داره ولی برای بعضیا همین یه ریستارت کوچولو هم ممکنه ازار دهنده باشه

    پاسخ

  3. تو سایر میانرده ها هم همینجوری بود خیلی اوقات، تو پرچمدارا انگار مشکلی پیش میاد مثلا سرعت یا… کم میشه… اخه همینطور معمولی هم ادم ۲سیمکارت میزاره ی کم عملکرد بعضی جاها بد میشه و مموری کارت هم ک وارد میشه ی کم عملکرد ضعیف میشه(البته تو مموری کارتهای سریع این مشکل مرتفع شده.)

    پاسخ

  4. این میانرده های جدید همه چیز تکمیل هستند سونی دیگه چکار کنه واقعا داره عالی کار می‌کنه

    پاسخ

    X dual گفته:
    ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۴۳

    تو فقط تبلیغ کن … نمایندگی داری؟

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۴۵

    خب راست میگه اینجا، واقعا عالیه بعنوان میانرده

    پاسخ

    hamidemdad گفته:
    ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۳۰

    خخخ این امید و احسان انگار مال باباشونه شکرت سونی اینقد ک طرفداری میکنن از سونی

    پاسخ

    amirtohidi گفته:
    ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۵:۴۴

    دلمون میسوزه که دوستامون جنس های بی کیفیت میخرن وگرنه هرکی هر چیزی بخره فرقی به حال ما نمیکنه تازه ما تک تر هم میشیم
    سونی تو کیفیت بی همتاست

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here