در اقدامی عجیب، سونی نسخه بسیار کوچک از نسل اول کنسول پلی استیشن را معرفی کرد

9
۹,۵۴۶


کنسول پلی استیشن 1 شاید یکی از خاطره انگیزترین دستگاه هایی باشد که جوانان امروزی به یاد دارند. جوانان و میان سالان امروز که دوران نوجوانی خود را در کلوب های بازی با نسل اول کنسول پلی استیشن گذراندند، هیچگاه آن کنسول را فراموش نخواهند کرد.

سونی هر از چند گاهی ما را با یک حرکت عجیب غافلگیر میکند. امروز در اقدامی بسیار عجیب سونی نسخه مینی از اولین نسل کنسول پلی استیشن را معرفی کرد که این کنسول، 45 درصد کوچکتر از نسخه اصلی کنسول پلی استیشن است. این کنسول با نام تجاری PlayStation Classic به زودی روانه بازار خواهد شد.

این کنسول از نظر ظاهری دقیقاً مشابه با نسخه اصلی است که تنها از نظر ابعاد کوچکتر شده است. سونی به همراه این کنسول 20 بازی مختلف نظیر Final Fantasy VII, Tekken 3, Ridge Racer Type 4 و Wild Arms قرار داده است. ضمن اینکه این کنسول به همراه دو دسته اورجینال به فروش خواهند رسید.

کنسول پلی استیشن کلاسیک به عنوان نسخه بسیار کوچک از نسل اول کنسول پلی استیشن قرار است با قیمت 99 دلار از روز 3 دسامبر به چند کشور خاص عرضه شود. این کنسول از نظر گرافیکی هیچ تفاوتی با نسخه اولیه پلی استیشن ندارد و تنها نسخه ای کلاسیک و کوچکتر از آن است که سونی در اقدامی جالب قصد عرضه آن به بازار را دارد.

[تعداد: 1    میانگین: 4/5]

9 دیدگاه ها

  1. یادش بخیر.
    بیست سال پیش ، من مدرسه راهنمایی بودم . بچه ها میگفتن بریم سونی. پسر معلم علوممون یه مغازه باز کرده بود ، هشت تا پلی استیشن گذاشته بود توش. همیشه میرفتیم بازی میکردیم. معلممون هم میومد سر میزد و تبلای کلاسو اونجا میدید و میزد و میبرد. اگر اشتباه نکنم ساعتی دویست تومن میگرفت.
    تازه فرمون برای بازیهای ماشینی هم آورده بود.
    چه حالی میداد اونموقع ها.

    پاسخ

    EhsAn_TotAl گفته:
    ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ساعت: ۲۰:۲۰

    داداش مطمئنی بیست سال پیش ساعتی دویست میگرفته؟؟؟ حقیقتا سال ۷۷ پلی استیشن خیلی کم بوده، بعدشم من یادمه اون موقع پنجاه تومن و بعدش صد تومن شد، چطوری میگی دویست تومن؟؟؟؟

    پاسخ

  2. درسته که میگن قراره از شنبه با ورود ۶۰۰۰۰۰ گوشی قیمتا کمی پایین بیاد؟ من میخوام پریمیوم بگیرم نمیدونم صبر کردن سودی داره یا نه

    پاسخ

    Mehrshad._.frj گفته:
    ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۷:۴۴

    من از تکنولایف پرسیدم گفتن تو اونا سونی نیست.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here