در جشنواره نوروزی سونی همه برنده خواهند شد! جوایز خود را با ما به اشتراک بگذارید.

14
۱۱,۰۱۶


حتما مطلع شدید که سونی موبایل ایران، در یک اقدام جالب به مناسب نوروز 96 جشنواره ای ویژه را برای خریداران گوشی های سری X برگزار میکند. در این جشنواره تمام خریداران یکی از چهار گوشی اکسپریا X, اکسپریا X Compact، اکسپریا XA، اکسپریا XA Ultra و اکسپریا XZ با ارسال کد قرعه کشی موجود بر روی جعبه میتوانند از جوایز ویژه ای که سونی موبایل ایران در نظر گرفته بهره مند گردند.

جوایز این جشنواره به دو دسته تقسیم میشود که دسته اول برای تمام خریداران و دسته دوم به یک نفر از بین تمام خریداران از طریق قرعه کشی اعطا خواهد شد. یک دستگاه خودروی سانگ یانگ تیوولی جایزه ویژه این جشنواره است که به صورت قرعه کشی به یک نفر اهدا خواهد شد. اما جوایز ثابت این جشنواره چه چیزهایی است؟

جوایز بدون قرعه کشی این جشنواره شامل سکه بهار آزادی، نیم سکه بهار آزادی، ربع سکه بهار آزادی، هدست بلوتوث SBH20، پاوربانک، مونوپاد، جایزه نقدی 50 هزار تومانی و جایزه نقدی 20 هزار تومانی است. جوایز این بخش کاملا اتفاقی است که با ارسال کد قرعه کشی موجود روی جعبه به شماره 20007669 جایزه شما مشخص میشود. تمام خریداران گوشی های سری X در این جشنواره یکی از جوایز فوق را دریافت میکنند، فقط نوع جایزه بستگی به شانس شما دارد. پس در این جشنواره به طور حتم همه شما برنده یکی از جوایز سونی خواهید شد.

توضیحات بیشتر در خصوص این جشنواره را میتوانید در عکس های زیر مشاهده کنید. برای مشاهده جزئیات کامل بر روی عکس کلیک کنید. اگر شما یکی از خریداران سری X در این جشنواره بودید و یکی از جوایز فوق را هم به طور حتم بدست آوردید، جایزه خود را در لینک زیر با ما به اشتراک بگذارید تا ببینیم خوش شانس ترین ها چه کسانی هستند.

خریداران گوشی سونی چه هدایایی در جشنواره نوروزی سونی دریافت کرده اند؟

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

14 دیدگاه ها

  1. بنظر من سونی یکی از بهترین لوازم الکتریکی و الکترونیکی در دنیا میباشد من که با گوشی های موبایلش و دیزاین و سبکی اونها از نظر وزنی خیل حال میکنم و الان حدود ۱۰ ساله که از سونی استفاده میکنم

    پاسخ

  2. بچه ها سلام.
    دوستان عزیز میخوام برای پدرم یه گوشی سونی بخرم. به نظرتون چی باشه بهتره؟
    من خودم XA Ultra مد نظرمه به دلیل اینکه دستهای پدرم فوق العاده بزرگه و میترسم با گوشی کوچک اعصابش خورد بشه و ضمنا رنگ لیمو طلایی XA Ultra قبلا از نزدیک در فروشگاه که واسه تست گذاشته بودن دیدم و خوشم اومده. گوشی باکلاسی باید باشه. ولی یه چیزی منو به شک انداخته و اونم اینه که قیمت رنگ طلایی XA Ultra با قیمت X با هم تقریبا برابره و به نظرم نمیصرفه. البته من بیشتر نیاز رو در نظر میگرم تا قیمت.
    پدر من یک مهندس ساختمان ۶۷ ساله هست. که قبلا تاجر بوده و تمام برندهای دنیا رو میشناسه و تمام کشورهای دنیا رو رفته و دو تا زبون هم بلده. واسه همچین آدمی میخوام بگیرم. (عزیزان و سروران گرامی، از حرف من برداشت اشتباه نکنید، خواستم با توجه به شخصیت فردی، بگید چه گوشی با چه رنگی رو پیشنهاد میکنید.)
    نظراتتون رو بدید لطفا. نظر همه شما برای من مهمه و در تصمیم من اثر خواهد گذاشت.
    با تشکر

    پاسخ

    amirreza-z5 گفته:
    ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۴۸

    به نظر من انتخاب خیلی خوبیه
    خودم الآن میخوام Z5 رو بفروشم و بجاش یه xa ultra لیمویی بخرم
    کلی گشتم تا بالاخره این رنگو به قیمت ۱۰۹۰ بدون گارانتی پیدا کردم…

    پاسخ

    Kaveh-AP گفته:
    ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۰۴

    من خانومم داره XA Ultra
    بهت ۱۰۰% پیشنهادش می کنم دوربیناش معرکه ان
    سخت افزارشم بسیار خوبه تا الان کوچک ترین مشکلی نداشته
    صفحه نمایششم واقعا عالیه بغل زد۳پلاس خودم گذاشتم دیدم خدا وکیلی از خیلی جهات بهتره
    بگیر پشیمون نمیشی
    ایکس سخت افزارش بهتر هست ولی خیلی کوچیکه من فکر می کنم ایکس بگیری به مشکل می خوری

    پاسخ

    Wolf a گفته:
    ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۴۵

    مرسی از دوستان.
    منم فکر کنم XA Ultra خیلی مناسبتر باشه.
    چون ۲ سال پیش به پیشنهاد خودش یه Xperia M خریدیم ولی چون دستاش خیلی بزرگه ، اعصابش خورد شده بود. رو هر چی میزد کناریش انتخاب میشد و کلا از اسمارتفون زده شد.
    باورتون نمیشه m تو دستای پدرم ، مثل ۱۱۰۰ تو دستای منه.
    گوشی واقعا باید بر اساس نیاز خریده بشه وگرنه اون خرید ، پول دور ریختنه.

    پاسخ

  3. سلام خواستم اتمام حجت کنم از این سایت اغا من یه پنج سالی میشه گوشی سونی استفاده کردم از زد بگیر تا پریمیوم تا زد دو خیلی راضی بودم ولی بعد که z5 گفتم خیلی ناجور بود باتریش و داغ کردن البته نه زیاد مهم تر از همه نمایش رنگ سیاهش و دوربینش اذیتم میکرد البته باز باهاش کنار میومدم که مشتری براش افتاد فروختم پریمیوم گرفتم که اونم از اون بدتر با کوچکترین ضربه گوشی خاموش شد و روشن نشد اونم با هزار مصیبت فروختم رفتم بازار موبایل پرسو جو که فهمیدم اگه سونی خوب میخوای باید تک سیم پیدا کنی که اونم گیر نمیاد خلاصه ۱۷۰۰ پول داشتم رفتم سمت سری ایکس دیدم ایکس خودش هم صفحش کوچیکه هم باتریش افتضاحه ایکس زد هم پولم نمیرسید خلاصه رفتم یه فروشگاه دیدم همه نوع گوشی رو برا تست گزاشتن رو میزاشون ایکس زد نگاه کردم خوب بود ضاهرا که دیدم چند گوشی اونورتر یه چیزی تو چشم میزنه باور نمیکردم بتونم گوشی دیگه ای بگیرم غیر سونی بله اون گوشی htc 10 بود تو یه نگاه دلمو بردمشخصاتش خوندم عالی بود قیمتشم عالی تر دوربینشو دیگه نگین وای مگه داریم همون لحضه گرفتم کوشی پلمپ کار خانه بود تک سیمم بود حالا میفهم ابهت پرچمدارو. یعنی تا حالا گوشی به این باحالی ندیدم خیلی زودم بهش عادت کردم چون عین شاسدونگ منوش مزخرف نیست خلاصه خدای گوشیه من سالهاست این سایتو هرروز میام بازم میام ولی کمتر خلاصه ممنون بابت سایت خوبتون ببخشید طولانی شد به امید یک شاهکار از سونی .

    پاسخ

    NIMA-Cat6 گفته:
    ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۲۳

    نویسنده خوبی میشی

    پاسخ

  4. من که با پدرم یدونه اکسپریا X خریدیم،۵۰ تومن هم بردیم.ایشالله ماشین رو ببریم حالمون کامل شه! :))
    پ.ن:اقا کسی میدونه تو نوقا ی ایکس،چرا همش توی منوی اپ ها هی برنامه ی دانلود درست میشه؟
    من الان حدود ۷ تا Downloads تو app drawerم دارم!!!
    باگه؟

    پاسخ

  5. سلام خسته نباشید
    ببخشید اتباع خارجی که کارت ملی ندارن ولی پاسپورت یا کارت آمایش دارن نمیتونند از این جشواره بهره من بشند؟
    درصورتی که اگه بخوان یکی از این محصولات رو خریداری کنند برای دریافت جایزه کارت ملی ندارن آیا با همین مدارکی که دارند میتونند جایزه شنو دریافت کنند؟

    پاسخ

  6. من دوماه پیش خریدم چی؟ به من جایزه نمیدن؟ تازه من گرون تر خریدم

    پاسخ

    ARMTIN گفته:
    ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۰۴

    دوست عزیز اگه گوشی خریداری شده شما از سری X هست و برچسب B روی جعبه گوشیتون هنوز هست میتونید در جشنواره شرکت کنید

    پاسخ

    Majid_67 گفته:
    ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۲۷

    چجوري وقتي كد قرعه كشي نداره

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here